نمایش دادن همه 2 نتیجه

نمایش 9 24 36

فوریه سال 2018 کمپانی ایسوس تولید کننده اسمارت‌ فون‌ها یکی دیگر از محصولات خود را با عنوان گوشی ایسوس Zenfone Max M1 معرفی کرد. بدنه‌ی این گوشی ساختاری از شیشه و پلاستیک است. فریم و درب پشت این گوشی طراحی شده از پلاستیک مقاومی است اما این نوع از بدنه ها در برابر ضربه و اجسام تیز مستعد خط و خش می باشند. استفاده از پلاستیک در ساخت بدنه‌ی این گوشی منجر به وزن سبک 150 گرمیب با ابعاد 147.3 x 70.9 x 8.7 میلی متر شده است. تاچ و ال سی دی گوشی ایسوس زنفون مکس ام1 با اندازه‌ی 5.5 اینچ به طور تقریبی 84 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. ایسوس در ساخت این نمایشگر از فناوری IPS LCD بهره برده است که تصاویر و متون را با کیفیت و میزان روشنایی بالایی نمایش می‌دهد. کیفیت تصاویر در این نمایشگر با رزولوشن 720 در 1440 پیکسل و تراکم پیکسلی 245 پیکسل بر اینچ نمایش داده می‌شوند. این دستگاه در سه نسخه‌ی 16 گیگابایتی با 2 گیگ رم٬ 32 گیگابایت با 2 گیگ رم و 32 گیگابایت با 3 گیگ رم عرضه شده است.

دوربین پشت گوشی ایسوس زنفون مکس ام1  از دو سنسور جهت عکاسی استفاده می کند. این دوربین مجهز به سنسور 13 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 و سنسور 8 مگاپیکسلی با لنز التراواید شده است. کاربران با استفاده از این دوربین می‌توانند ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسلی با نرخ 30 فریم بر ثانیه را ضبط نمایند. عکاسیب با این دوربین در حالت‌های پانوراما و HDR نیز برای کاربران امکان پذیر می باشد. استفاده از فلش LED نیز کمک به ثبت تصاویر در محیط های کم نور و تاریک می‌باشد. دوربین سلفی این گوشی دارای سنسور 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 می باشد و با همان کیفیت دوربین اصلی ویدئو ضبط می کند. باتری گوشی ایسوس زنفون مکس ام 1 با ظرفیت شارژدهی 4000 میلی آمپری انرژی برقی دستگاه را تامین می کند. کاربران با استفاده از یک شارژر 10 واتی می‌توانند این قطعه را شارژ نموده و تا 36 ساعت مکالمه صوتی داشته باشند.

تعمیر گوشی ایسوس Zenfone Max M1

تعمیر گوشی ایسوس زنفون مکس ام1 امری سخت و دشوار بوده که تنها تعمیرکاران حرفه‌ای قادر به انجام آن خواهند بود. برخی از تعمیرکاران ممکن است به دلیل عدم تجربه و مهارت کافی در زمینه تعمیرات موبایل در حین تعمیر به سایر قطعات گوشی کاربران آسیب وارد کرده و آن‌ها را متحمل هزینه‌ی بیشتری نمایند. کاربران در صورت خرابی دستگاه خود لازم است به مراکز معتبر و مجاز مراجعه نمایند. مرکز تعمیرات 118 یکی از مراکزی است که با برخورداری از تیم مجرب از تعمیرکاران متخصص و حرفه‌ای با سابقه‌ی چندین ساله در این زمینه فعالیت دارند. کاربران می‌توانند جهت تعویض قطعات گوشی ایسوس زنفون مکس ام 1 خود به این مجموعه مراجعه کرده و دستگاه خود را با خیالی آسوده به تعمیرکاران این مرکز بسپارند.

خرید قطعات گوشی ایسوس Zenfone Max M1

ما در این مجموعه تمام اصول مشتری مداری را سرلوحه‌ی کار خود قرار داده‌ایم تا بتوانیم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم. به همین جهت آرشیو کاملی از قطعات گوشی را در این مجموعه گردآوری کرده‌ایم تا پس از سفارش در کمترین زمان ممکن ارسال کنیم. افرادی که قصد خرید قطعات گوشی ایسوس Zenfone Max M1 را دارند می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز به صورت اینترنتی سفارشات خود را ثبت کنند. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال آن اقدام می‌کنند. علاوه بر قطعات گوشی، ابزارآلات تعمیرات موبایل هم در این مجموعه به فروش می‌رسد و افرادی که قصد خرید دارند می‌توانند با مراجعه به فروشگاه، محصولات مورد نظر را با هم مقایسه کنند و بهترین انتخاب را داشته باشند. از جمله قطعات گوشی ایسوس Zenfone Max M1 موجود در این مجموعه می توان به تاچ و ال سی دی، باتری، هارد پروگرم شده و … اشاره کرد.