نمایش دادن همه 2 نتیجه

نمایش 9 24 36

در نوامبر سال 2016 کمپانی ایسوس مدل جدیدی از گوشی خود را با عنوان گوشی ایسوس Zenfone 3 Max معرفی کرد. این گوشی با بدنه‌ای از آلومینیوم و شیشه طراحی شده است. پنل جلویی آن از شیشه و فریم و درب پشت آن از جنس آلومینیوم ساخته شده است که به دستگاه طراحی یکپارچه‌ای را بخشیده است. با اینکه بدنه دستگاه فلزی است اما از وزن پایین 175 گرمی بهره برده است که دارای ابعاد 151.4 x 76.2 x 8.3 می‌باشد. نمایشگر این گوشی با اندازه‌ی 5.5 اینچی به طور تقریبی 72 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. این نمایشگر از نوع IPS LCD است که تصاویر و متون را با وضوح و میزان روشنایی بالایی نمایش می‌دهد. کاربران در تاچ و ال سی دی گوشی ایسوس زنفون 3 مکس شاهد تصاویری با کیفیت 1080 در 1920 پیکسل و تراکم پیکسلی 401 پیکسل بر اینچ می‌باشد. از مشخصات فنی این گوشی می‌توان به سیستم عامل اندروید 6.0.1 قابل ارتقا به 8.1 نات٬ تراشه کوالکام MSM8937 اسنپدراگون 430 ٬ پردازنده هشت هسته‌ای 1.25 گیگاهرتزی و رم 4 گیگ اشاره کرد. این دستگاه در سه نوع حافظه داخلی با ظرفیت‌های 32 با 2 گیگ رم و 32 با 3 گیگ رم و 32 با 4 گیگ رم عرضه شده است که کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه ظرفیت دستگاه خود را افزایش دهند.

دوربین پشت گوشی ایسوس زنفون 3 مکس تنها از یک سنسور 16 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 بهره برده است که با قابلیت فوکوس خودکار لیزری به سرعت می تواند  بر روی سوژه فوکوس کند. این دوربین که در پنل پشت تعبیه شده است به دلیل برخورداری از فلش LED به کاربران امکان عکاسی در محیط‌های کم نور و تاریک را فراهم می‌کند. دوربین جلو این گوشی با سنسور 5 مگاپیکسلی و دیافراگم f/2.2 قادر به ثبت عکس‌هایی با زاویه 84 درجه است. هر دو این دوربین ها قاپر به ضبط ویدئوهایی با کیفیت فول اچ دی می‌باشند. باتری گوشی ایسوس زنفون 3 مکس از نوع لیتیوم یونی غیرقابل تعویض است که با ظرفیت 4100 میلی آمپری انرژی الکتریکی دستگاه را تامین می‌سازد. این باتری از قابلیت شارژ سریع برخوردار است به همین جهت کاربران می توانند با استفاده از یک شارژر 18 واتی دستگاه خود را در مدت زمان کوتاهی شارژ نمایند.

تعمیر گوشی ایسوس Zenfone 3 Max

تعمیر گوشی ایسوس زنفون 3 مکس را به هر فردی نسپارید چرا که برخی از تعمیرکاران ممکن است به دلیل عدم مهارت کافی در این زمینه به سایر قطعات گوشی نیز آسیب وارد نمایند. تعمیر و تعویض انواع قطعات گوشی‌های هوشمند خود را می‌توانید با مراجعه به مرکز تعمیرات 118 به تعمیرکاران خبره بسپارید. تعمیرکاران این مجموعه دارای چندین سال سابقه در زمینه تعمیر و تعویض قطعات گوشی ایسوس زنفون 3 مکس می‌باشد لذا می‌توانند دستگاه شما را با کمترین هزینه و با قیمتی مناسب تعمیر نمایند. کاربرانی که در شهرستان هستند و امکان دسترسی به این مرکز را ندارند می‌توانند دستگاه خود را از طریق پست برای این مجموعه ارسال کرده تا در اسرع وقت جهت تعمیر آن اقدام گردد.

خرید قطعات گوشی ایسوس Zenfone 3 Max

مرکز تعمیرات 118 دارای مجوز فعالیت از اتحادیه دستگاه های مخابراتی بوده و همچنین ملزم به اجرای ضوابط گواهینامه های ISO 9001 و ISO 10004 در پایش و اندازه گیری رضایت مشتری است. ما در این مجموعه تمام اصول مشتری مداری را سرلوحه ی کار خود قرار داده‌ایم تا در صورت نیاز تعمیرکاران بتوانیم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم. در همین راستا مجموعه کاملی از قطعات گوشی ایسوس Zenfone 3 Max را در این مجموعه گرد آوری کرده‌ایم تا پس از سفارش در کمترین زمان ممکن به دست شما برسانیم. جهت خرید قطعات گوشی ایسوس Zenfone 3 Max می‌توانید با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید و از آخرین قیمت قطعات گوشی ایسوس Zenfone 3 Max مطلع شوید. همکاران ما در این مجموعه آماده‌ی خدمت رسانی به شما هستند.