نمایش 1–8 از 9 نتیجه

نمایش 9 24 36

در نوامبر سال 2017 کمپانی ایسوس یکی از اسمارت فون‌های خود را با طراحی شیشه و فلز با نام گوشی ایسوس Zenfone Max Plus M1 معرفی کرد. درب پشت و فریم گوشی از جنس آلومینیوم و پنل جلوی آن شیشه‌ای است و در ابعاد 152.6 x 73 x 8.8 میلی متر و وزن 160 گرم عرضه شده است. این گوشی از مشخصات فنی سیستم عامل اندروید 7 نات٬ تراشه مدیاتک MT6750T ٬ پردازنده هشت هسته‌ای و 4 گیگ رم بهره برده است. تاچ و ال سی دی گوشی ایسوس زنفون مکس پلاس ام1 با اندازه‌ی 5.7 اینچی به طور تقریبی 75 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. این نمایشگر تصاویر را با رزولوشن 1080 در 2160 پیکسل و تراکم پیکسلی 424 پیکسل بر اینچ نمایش می دهد. ایسوس در ساخت این نمایشگر از فناوری IPS LCD بهره برده است که قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را داشته و از چندین تماس لمسی به طور همزمان پشتیبانی می‌کند. این دستگاه در سه نسخه‌ی 16 گیگابایتی با 2 گیگ رم٬ 32 گیگابایتی با 3 گیگ رم و 64 گیگابایتی با 4 گیگ رم عرضه شده است.

دوربین پشت گوشی ایسوس زنفون مکس پلاس ام1 به دو لنز همراه با فلش LED مجهز شده است که ترکیب این دو لنز با هم تصاویر بسیار خوبی را برای کاربران به ارمغان می آورد. این دوربین از دو سنسور 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 و سنسور 8 مگاپیکسلی برخوردار می‌باشد و به کاربران امکان عکاسی در حالت‌های پانوراما و HDR را می‌دهد. این دوربین قادر به ضبط ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه می باشد. د.ربین سلفی این گوشی دارای سنسور 8 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 است که تصاویر خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. باتری گوشی ایسوس زنفون مکس پلاس ام1 با ظرفیت 4130 میلی آمپری توانایی بالایی در تامین انرژی الکتریکی این دستگاه دارد و کاربران می‌توانند از باتری این دستگاه به عنوان پاوربانک نیز بهره گیرند.

تعمیر گوشی ایسوس Zenfone Max Plus M1

تعمیر و تعویض انواع قطعات گوشی‌های هوشمند را به هر فردی نسپارید چرا که ممکن است در اثر عدم مهارت و تجربه کاری در این زمینه به سایر قطعات گوشی آسیب وارد نمایند. تعمیر گوشی ایسوس زنفون مکس پلاس ام1 و همچنی سایر گوشی‌های هوشمند در مرکز تعمیرات 118 توسط تیمی مجرب از تعمیرکاران و متخصصین این حرفه صورت می پذیرد لذا کاربران چنانچه با خرابی دستگاه خود مواجه شده‌اند می‌توانند با اطمینال کامل دستگاه خود را به تعمیرکاران این مرکز بسپارند. این مجموعه جهت تعویض قطعات گوشی ایسوس زنفون مکس پلاس ام1 معیوب از قطعات اورجینال بهره گرفته و دستگاه شما را همانند روز اول تعمیر خواهند کرد. ارسال دستگاه جهت تعمیر از طریق پست نیز امکان پذیر می‌باشد.

خرید قطعات گوشی ایسوس Zenfone Max Plus M1

. مرکز تعمیرات 118 دارای مجوز فعالیت از اتحادیه دستگاه های مخابراتی بوده و همچنین ملزم به اجرای ضوابط گواهینامه های ISO 9001 و ISO 10004 در پایش و اندازه گیری رضایت مشتری است. ما در این مجموعه تمام اصول مشتری مداری را سرلوحه ی کار خود قرار داده ایم تا در صورت نیاز تعمیرکاران بتوانیم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم. در همین راستا مجموعه کاملی از قطعات گوشی ایسوس Zenfone Max Plus M1 در این مجموعه گردآوری کرده ایم تا پس از سفارش در کمترین زمان ممکن به دست شما برسانیم. جهت خرید قطعات گوشی ایسوس Zenfone Max Plus M1 می توانید با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید و از آخرین قیمت قطعات گوشی ایسوس Zenfone Max Plus M1 مطلع شوید. همکاران ما در این مجموعه آماده ی خدمت رسانی به شما هستند