نمایش 1–8 از 13 نتیجه

نمایش 9 24 36

فلت گوشی که با نام Flex Cable نیز شناخته می شود، مداری بسیار نازک، ظریف و قابل انعطاف است. در گذشته طراحی گوشی ها به گونه ای بود که از مدارهای استفاده می کردند که فضای زیادی را اشغال می کرد و در نهایت موجب افزایش وزن گوشی می گردید. اما فلت ها فضای کمتری را اشغال می کنند و سرعت بالاتری نسبت به کابل ها دارند. به مجموعه ی سیم های ظریف و نازک که در برد های الکترونیکی برای انتقال جریان الکترونیکی مورد استفاده قرار می گیرد را فلت می گویند. وظیفه ی اصلی این مدار ایجاد رابطه میان اجزای مختلف در گوشی و دیگر دستگاه های الکترونیکی است. در طراحی گوشی از فلت های مختلفی مانند فلت پاور، فلت قلم، فلت آنتن، فلت وای فای، فلت بازر و … استفاده می شود.

فلت ال سی دی مداری است که به نمایشگر و برد اصلی گوشی وصل می شود و به وسیله ی آن تصاویر نمایش داده می شوند. همچنین با استفاده از این قطعه می توانید نمایشگر گوشی خود را با لمس کردن، کنترل کنید. به طور کلی دو نوع فلت تصویر در گوشی داریم، فلت ال سی دی که به طور مستقیم بر روب برد اصلی گوشی متصل می شود . امکان نمایش رنگ ها و تصاویر را ایجاد می کند. فلت تاچ نیز مانند ال سی دی به برد همراه وصل می شود و امکان تاچ و لمس صفحه نمایش را ایجاد می‌ کند. در برخر از گوشی ها فلت در بالای ال سی دی و در برخی دیگر نیز در پایین ال سی دی قرار می گیرد.

علائم خرابی فلت نمایشگر

فلت ال سی دی قطعه ای بسیار نازک و آسیب پذیر است که ممکن است توسط کاربر و یا تعمیرکار به هنگام تعمیر موبایل آسیب ببیند. آب خوردگی، ضربه خوردن و یا اتصالات داخلی از جمله آسیب هایی است که موجب خرابی فلت نمایشگر می شود. پرش تصویر، درست عمل نکردن تاچ، برطرف شدن پرش تصویر در هنگام فشردن بالای ال سی دی از جمله علائمی است که خبر از آسیب دیدگی فلت ال سی دی گوشی می دهد. در برخر از مواقع ممکن است محل اتصال فلت آسیب ببیند و یا نمایشگر مشکل داشته باشد. عیب یابی را به تعمیرکاران ماهر بسپارید. امکان تعویض فلت ال سی دی موبایل وجود دارد و پس از تعمیر شما می توانید مانند سابق از دستگاه خود استفاده کنید.

تعمیر فلت ال سی دی

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیرفلت ال سی دی موبایل و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است، امکان تعویض فلت تصویر موبایل وجود دارد و پس از تعویض کیفیت سابق دستگاه شما بازگردانده می شود.

خرید فلت ال سی دی گوشی

امکان خرید فلت تصویر موبایل به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت فلت ال سی دی موبایل روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.