نمایش 1–8 از 13 نتیجه

نمایش 9 24 36

در ماه آپریل سال 2016 هواوی یکی دیگر از محصولات سری پی 9 را با عنوان گوشی هواوی P9 Plus رونمایی کرد. این دستگاه وزنی معادل 162 گرم دارد و بدنه‌ای از شیشه و فلز ساخته شده است. در طراحی این دستگاه شاهد فریمی آلومینیومی و قاب پشتی آلومینیومی هستیم که باعث یکپارچگی دستگاه شده است. ال سی دی گوشی هواوی پی 9 پلاس از نوع Super AMOLED بهره برده است که تصاویر را زنده‌تر و با کیفیت و میزان روشنایی بالایی نمایش می‌دهد. این نمایشگر از اندازه‌ی 5.5 اینچ بهره برده است که به طور تقریبی 72 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. هواوی جهت محافظت از این قطعه از محافظ کورنینگ گوریلا گلس نسخه‌ی 3 استفاده کرده است. کاربران در این نمایشگر شاهد تصاویری با کیفیت 1080 در 1920 پیکسل و تراکم پیکسلی 401 پیکسل بر اینچ خواهند بود.  حافظه‌ی داخلی این دستگاه به طور پیش فرض 64 گیگابایت به همراه 4 گیگابایت رم در نظر گرفته شده است که امکان افزایش آن به وسیله‌ی کارت حافظه نیز امکان پذیر می‌باشد.

دوربین اصلی گوشی هواوی پی 9 پلاس یکی از قطعات بسیار کاربردی در این دستگاه به شمار می‌رود که از دو سنسور 12 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 برخوردار می‌باشد. ثبت تصاویر با این دوربین از کیفیت مطلوبی برخوردار است، چرا که از دو فلش LED، ثبت تصاویر در حالت پانوراما و  پیکسل و HDR پشتیبانی می‌کند. دوربین پشت این دستگاه نیز امکان ضبط ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه را فراهم می‌کند. دوربین سلفی این دستگاه نیز به یک سنسور 8 مگاپیکسلی مجهز شده است. باتری گوشی هواوی پی 9 پلاس با ظرفیت شارژدهی 3400 میلی آمپری انرژی مصرفی دستگاه را تامین می‌کند. این باتری از قابلیت شارژ سریع بهره برده است که در مدت نیم ساعت 38 درصد ظرفیت باتری شارژ می‌شود.

تعمیر گوشی هواوی P9 Plus

مرکز تعمیرات موبایل 118 به عنوان یکی از مراکز تعمیر موبایل با برخورداری از تیم مجرب تعمیرکاران بهترین خدمات را در زمینه تعمیر موبایل و تعمیر گوشی هواوی پی 9 پلاس به کاربران ارائه می‌دهند. اکثر دستگاه‌های هوشمند به سبب ضربه، ابخوردگی و یا اتصالات داخلی دچار مشکل می‌شوند و با عدم کارایی درست کاربران مجبور به مراجعه مراکز تعمیرات موبایل می‌شوند. از انجایی که برخی از تعمیرکاران با بی انصافی از قطعات فیک و نامرغوب استفاده می‌کنند به کاربران توصیه می‌کنیم به مراکز معتبر و مجاز مراجعه نمایند. خوشبختانه در این مجموعه تعمیرکاران جهت تعویض قطعات گوشی هواوی پی 9 پلاس و سایر قطعات گوشی‌های هوشمند از قطعات اصل و اورجینال استفاده می‌کنند.

خرید قطعات گوشی هواوی P9 Plus

ما در این مجموعه تمام اصول مشتری مداری را سرلوحه‌ی کار خود قرار داده‌ایم تا بتوانیم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم. به همین جهت آرشیو کاملی از قطعات گوشی را در این مجموعه گردآوری کرده‌ایم تا پس از سفارش در کمترین زمان ممکن ارسال کنیم. افرادی که قصد خرید قطعات گوشی هواوی P9 Plus را دارند می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز به صورت اینترنتی سفارشات خود را ثبت کنند. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال آن اقدام می‌کنند. علاوه بر قطعات گوشی، ابزارآلات تعمیرات موبایل هم در این مجموعه به فروش می‌رسد و افرادی که قصد خرید دارند می‌توانند با مراجعه به فروشگاه، محصولات مورد نظر را با هم مقایسه کنند و بهترین انتخاب را داشته باشند. از جمله قطعات گوشی هواوی P9 Plus موجود در این مجموعه می توان به تاچ و ال سی دی، باتری، هارد پروگرم شده و … اشاره کرد.