نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

در آوریل سال 2016 کمپانی تایوانی HTC یکی از محصولات زیبای خود را با عنوان گوشی اچ تی سی 10 معرفی کرد. این دستگاه با وزن 161 گرمی بدنه‌ای مرکب از شیشه و فلز دارد و قاب پشت و فریم آن از نوع آلومینیومی است. از مشخصات سخت‌افزاری این گوشی می‎‌توان به سیستم عامل اندروید 6.0.1 قابل ارتقا تا نسخه‌ی 8.0، تراشه کوالکام MSM8996 اسنپدراگون 820، پردازنده چهار هسته‌ای، نمایشگر 5.2 اینچی، 4 گیگ رم و غیره اشاره کرد. ال سی دی گوشی اچ تی سی 10 از نوع Super LCD5 است که تصاویر را شارپ و پویا نمایش می‌دهد و شاهد کاهش کیفیت تصاویر در حین تماشای ویذئو نخواهید بود. کاربران در این نمایشگر شاهد تصاویری با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل و تراکم پیکسلی 565 پیکسل بر اینچ هستند. نمایشگر این گوشی به محافظ صفحه نمایش کورنینگ گوریلا گلس 3 مجهز شده است که از این قطعه در برابر ضربه و آبخوردگی محافظت می‌کند.

این گوشی در دو نسخه‌ی 32 گیگابایتی با 4 گیگ رم و 64 گیگابایتی با 4 گیگ رم عرضه شده است که در صورت کافی نبودن ظرفیت داخلی این گوشی کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه ظرفیت دستگاه خود را افزایش دهند. دوربین پشت گوشی اچ تی سی 10 به یک سنسور 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 مجهز شده است که قادر به ثبت تصاویر در حالت پانوراما و HDR می‌باشد. این دوربین با کمک فلش دوگانه LED به کاربران امکان عکاسی در محیط‌های تاریک را می‌دهد. کاربران می‌توانند به وسیله‌ی این دوربین ویدئوهایی با کیفیت 2160 پیکسلی با نرخ 30 فریم بر ثانیه، 720 پیکسل با نرخ 120 فریم بر ثانیه، HDR با ضبط صدای استریو فیلمبرداری نمایند. باتری گوشی اچ تی سی 10 دارای میزان ظرفیت 3000 میلی آمپری است که کاربران با یک بار شارژ کامل این باتری می‌توانند تا 27 ساعت مکالمه صوتی داشته باشند.

تعمیر گوشی اچ تی سی 10

قطعات گوشی اچ تی سی 10 بسته به میزان آسیبی که به آن ها وارد شده امکان تعمیر و یا تعویض وجود دارد. شما می‌توانید گوشی آسیب دیده‌ی خود را برای عیب یابی و تعمیر به تعمیرکاران ما بسپارید. کلیه ی تعمیرات در این مجموعه شامل گارانتی معتبر شرکت می‌شوند. تعمیرات در این مجموعه با استفاده از جدید ترین تکنولوژی های روز و به دست افراد متخصص انجام می‌شود. در صورتی که شرایط مراجعه به مرکز تعمیرات را ندارید می‌توانید گوشی خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانید. پس از تعمیر گوشی اچ تی سی 10 و انجام تست های نهایی گوشی به مشتری تحویل داده می‌شود. به یاد داشته باشید با تعویض قطعات گوشی اچ تی سی 10 در مرکزی معتبر می‌توانید کیفیت سابق گوشی خود را بازگردانید و مانند قبل از آن استفاده کنید.

خرید قطعات گوشی اچ تی سی 10

خرید قطعات گوشی اچ تی سی 10 از جمله فرآیندهای کاری تعمیرکاران تعمیرات موبایل است که به آن نیاز پیدا می‌کنند. تعمیرکاران برای تعمیر و تعویض قطعات معیوب نیازمند قطعات اصل و با کیفیت می‌باشد به همین سبب جهت خرید این قطعات به تعمیرکاران توصیه می‌کنیم به مراکز معتبر و مجاز مراجعه نمایند. مرکز تعمیرات 118 با چندین سال سابقه در زمینه فروش و تعمیر انواع گوشی‌های هوشمند یکی از معتبرترین مراکزی است که تعمیرکاران می‌توانند قطعات مورد نیاز خود را از این مجموعه خریداری نمایند. خرید قطعات از این مرکز به دو صورت حضوری و یا غیرحضوری از طریق سایت مرکز امکان پذیر می‌باشد. قیمت محصولات بر روی سایت درج نشده است در صورت اطلاع از قیمت قطعات گوشی اچ تی سی 10 لازم است با این مجموعه تماس بگیرید.