نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی هوآوی Enjoy Z 5G جدیدترین عضو خانواده ی اینجوی که از شبکه ی 5G پشتیبانی می کند، طی یک مراسمی در می سال 2020 رونمایی شد. پردازش این گوشی میان رده بر عهده ی پردازنده 7 نانومتری Dimensity 800 مدیاتک است که شامل 8 هسته است. این هسته ها را 4 هسته 2 گیگاهرتز Cortex-A76 و 4 هسته 2 گیگاهرتز Cortex-A55 تشکیل می دهد. در دو نسخه با رم 6 یا 8 گیگابایتی و دو ظرفیت 64 و 128 گیگابایتی عرضه می شود. کاربر می تواند بسته به نیاز خود نسخه ی مناسب را انتخاب کند. سیستم عامل اندروید 10 و رابط کاربری EMUI 10.1 روی این گوشی نصب شده است . این دستگاه از هیچ کدام از سرویس های گوگل پشتیبانی نمی کند و اپلیکیشن مخصوص هوآوی روی آن نصب شده است.

درب پشت گوشی اینجوی زد میزبان دوربین 3 گانه به همراه فلش LED است. دوربین اصلی با لنز 48 مگاپیکسلی به همراه دریچه دیافراگم f/1.8  می باشد. دوربین دیگر با سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض با میدان دید 120 درجه و f/2.4 در کنار این دوربین قرار گرفته است. دوربین آخر نیز برای عکاسی از فاصله 4 سانتیمتری سوژه مناسب است و دارای سنسور 2 مگاپیکسلی می باشد. در بالای ال سی دی بریدگی بسیار کوچکی طراحی شده و داخل آن دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با  گشادگی دیافراگم f/2.0 قرار گرفته است. با استفاده از این دوربین می توانید با سرعت 30 فریم در ثانیه فیلم برداری با کیفیت 1080p کنید.

نمایشگر این گوشی از پنل قدرتمند IPS LCD بهره مند شده و دارای قطر 6.5 اینچ می باشد. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی هوآوی Enjoy Z 5G حدود 102سانتی متر مربع است و 84 درصد قسمت جلویی را به خود اختصاص داده است. از دیگر ویژگی های این نمایشگر کم حاشیه می توان به رزولوشن تصویر 1080 در 2400 و تراکم پیکسلی 405 اشاره کرد. برای تامین انرژی مورد نیاز سخت افزار قدرتمند این گوشی را باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000 میلی آمپر تامین می کند. باتری گوشی هوآوی Enjoy Z 5G از فست شارژ 22.5 واتی بهره می برد و در مدت زمان کوتاهی باتری گوشی را فول شارژ می کند. وزن تقریبی دستگاه 182 گرم است و در رنگ های آبی روشن، سیاه، آبی تیره به بازار وارد شده است.

تعمیر گوشی هوآوی Enjoy Z 5G

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی هوآوی Enjoy Z 5G و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی هوآوی Enjoy Z 5G قابل تعمیر و یا تعویض هستند و با تعمیر دستگاه می توانیم کیفیت سابق دستگاه شما را بازگردانیم.

خرید تبلت هوآوی اینجوی زد 5G

امکان خرید قطعات گوشی هوآوی Enjoy Z 5G به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی هوآوی Enjoy Z روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.