نمایش 1–8 از 14 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy Note 9 در سال 2018 معرفی شده است. این گوشی که از بالارده های این شرکت است با ویژگی های خاص و منصر به فردی وارد بازار شده است و نسبت به نسل پیشین به روز تر شده است. در ساخت این گوشی از ترکیب شیشه و آلومینیوم استفاده شده است و بر روی درب پشت از گوریلاگلس5 استفاده کرده اند تا جلوه بسیاری به گوشی ببخشد. ال سی دی گوشی سامسونگ نوت9 نیز دارای گوریلاگلس5 است تا در برابر ضربه و خش از آن محافظت کند. فناوری استفاده شده در ساخت این نمایشگر 6.4 اینچی Super AMOLED است و 83.4 دردصد از صفحه گوشی را این قطعه تشکیل می دهد. با رزولوشن 1440 * 1960 پیکسل می توانید تصاویر را با کیفیت بالایی و با نسبت 18.5 به 9 تماشا کنید.

این گوشی با اندروید 8.1 وارد بازار شد ولی می توانید تا اندروید 10.0 آن را ارتقاء دهید. برای دوربین اصلی گوشی گلکسی نوت9 شرکت سامسونگ از دوربین دوگانه استفاده کرده است. دوربین اول این گوشی دارای لنز واید با فاصله کانونی 26 میلیمتر می باشد و رزولوشن آن برابر با 12 مگاپیکسل است. برای دوربین دوم نیز از لنز تله فتو با فاصله کانونی 52 میلیمتر و همین رزولوشن استفاده شده است. باتری گوشی Samsung Note9 از نوع لیتیوم یونی با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت انرژی مورد نیاز این گوشی را تامین می کند. ابن باتری مجهز به فناوری شارژ سریع با قدرت 25 وات است و می توانید گوشی را به صورت بی سیم نیز شارژ نمایید. این گوشی در دو ظرفیت 128 و 512 قابل خریداری می باشد.

تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی نوت 9

اگر دستگاه الکترونیکی و یا گوشی همراهتان آسیب دیده است و قصد تعمیر آن را دارید، باید به چند نکته توجه داشته باشید. نکته اول استفاده از قطعات اورجینال جهت تعمیر است که کیفیت اولیه گوشی را باز خواهد گرداند. دومین نکته نیز مراجعه به مرکزی معتبر با تعمیرکارانی ماهر است. مرکز تعمیرات 118 با سال ها سابقه و کادری مجرب در خدمت شما می باشد و می تواند تعمیر گوشی سامسونگ  Galaxy Note9 را انجام دهد. در این مرکز سعی ما جلب رضایت شما می باشد و بهترین کیفیت را ارائه خواهیم داد. برای   تعویض قطعات Samsung Note 9 نیز از قطعات اورجینال استفاده خواهیم کرد. تعمیرکاران ما مهارت بالایی داشته و با استفاده از بهترین ابزارها تعمیر گوشی را انجام می دهند.

خرید قطعات گوشی  Samsung Galaxy Note9

خرید تجهیزات الکترونیکی نیازمند این است که با این قطعات به خوبی آشنایی داشته باشید و بتوانید کیفیت اورجینال و فیک آن را از یکدیگر تشخیص دهید. اما اگر در این زمینه سر رشته ای ندارید می توانید با خرید خود را از مرکزی معتبر انجام دهید. مرکز تعمیرات 118 با سال ها سابقه به صورت مستقیم قطعات گوشی و همچنین ابزار آلات تعمیر گوشی را با کیفیت اورجینال به فروش می رساند. می توانید خرید قطعات گوشی Galaxy Note9 را از این مرکز با قیمت استثنایی و کیفیت اورجینال انجام دهید. می توانید با تماس تلفنی از قیمت قطعات گوشی سامسونگ Note9 اطلاع یافته و سپس اقدام به خرید نمایید. پس از خرید نیز می توانید از یک تا هفت روز قطعه را در صورت وجود مشکل عودت نمایید.