نمایش دادن همه 4 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی هواوی P6 در ژوئن سال 2013 توسط کمپانی قدرتمند هواوی معرفی شد. این دستگاه با ابعاد 132.7 x 65.5 x 6.2 تنها 120 گرم وزن دارد. قاب پشتی و لبه‌های این دستگاه از روکش آلومینیوم طراحی شده است که مقاومت خوبی نسبت به محیط اطراف دارد. تاچ و ال سی دی گوشی هواوی پی 6 با اندازه‌ی 4.7 اینچ به طور تقریبی 70 درصد از قاب جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است. این نمایشگر رابط کاربری محسوب می‌شود که کاربران در آن شاهد تصاویری با کیفیت 720 در 1280 پیکسل و تراکم پیکسلی 312 پیکسل بر اینچ هستیم. هواوی در ساخت این نمایشگر از فناوری IPS+ LCD بهره برده است که قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را داشته و از چندین لمس به طور همزمان پشتیبانی می‌کند. هواوی برای محافظت نمایشگر این گوشی از محافظ کورنینگ گوریلا گلس نسخه‌ی 2 استفاده کزده است. گوشی پی 6 در دو نسخه‌ی 8 و 16 گیگابایت با 2 گیگابایت رم روانه بازار شده است که امکان افزایش حافظه‌ی داخلی به کمک کارت حافظه SD امکان پذیر می‌باشد.

دوربین پشت گوشی هواوی پی 6 به یک سنسور 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 مجهز شده است که میزان دیافراگم این دوربین موجب دریافت نور بیشتر لنز شضده و در نهایت باعث ثبت تصاویری با کیفیت و واضح برای کاربران می‌شود. دوربین اصلی این دستگاه در پنل پشتی گوشی قرار گرفته است و از قابلیت فلش LED و HDR نیز بهره برده است و توانایی ضبط ویدئو با کیفیت 1080 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه را نیز دارد. دوربین سلفی این دستگاه با یک سنسور 5 مگاپیکسلی قادر است ویدئوهایی با کیفیت 720 پیکسل را ضبط نماید. باتری گوشی هواوی پی 6 با ظرفیت شارژدهی 2000 میلی آمپری امکان مکالمه صوتی را در شبکه 3 جی، در مدت زمان 15 تا 30 دقیقه را فراهم می‌کند.

تعمیر گوشی هواوی P6

تعمیر انوع گوشی‌های هوشمند و تعویض قطعات آن‌ها را به تعمیرکاران حرفه‌ای مرکز تعمیرات موبایل 118 بسپارید. در این مجموعه تیمی مجرب از تعمیرکاران ماهر آماده‌ی خدمت رسانی در جهت تعمیر گوشی مانند تعمیر گوشی هواوی پی 6 و تعویض قطعات گوشی هواوی پی 6 و سایر دستگاه‌های هوشمند می‌باشند. با مراجعه مشتریان عزیز به این مرکز در ابتدا دستگاه آنان به صورت کاملا رایگان عیب یابی شده و با اعلام هزینه به مشتریان و رضایت آن‌ها جهت تعویض قطعات معیوب اقدامات لازم انجام می‌گیرد. در این مرکز تعمیر و تعویض با استفاده از قطعات و ابزارآلات اورجینال صورت می‌گیرد لذا می‌توانید بدون هیچ نگرانی دستگاه خود را به ما بسپارید. تمامی قطعات گوشی هواوی P6 در این مرکز موجود بوده و با کیفیت اصل به کاربران عرضه می‌شود.

خرید قطعات گوشی هواوی P6

تعمیرکاران و افرادی که قصد خرید قطعات گوشی هواوی P6 را دارند می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری سفارشات خود را ثبت کنند. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال آن اقدام می‌کنند. ما در این مجموعه دارنده‌ی مجموعه‌ی کاملی از قطعات گوشی هواوی هستیم و افرادی که قصد خرید دارند می‌توانند به صورت اینترنتی سفارشات خود را ثبت کنند. سفارشات از تمامی شهرهای کشور پذیرفته می‌شود و همکاران ما در اسرع وقت نسبت به ارسال آن اقدام می‌کنند. در صورتی که قیمت قطعات گوشی هواوی P6 روی سایت قابل مشاهده نیست می‌توانید با همکاران ما درمرکز تعمیرات تماس بگیرید و از آخرین قیمت محصولات مطلع شوید.