نمایش 1–8 از 159 نتیجه

نمایش 9 24 36

اچ تی سی که اختصار کلمه ی « High Tech Computer Corporation » است، یک شرکت تایوانی است که در زمینه ی تولید گوشی های هوشمند فعالیت می کند. در ابتدا به تولید کامپیوتر و لپ تاپ پرداخت و پس از مدتی در حوزه ی تکنولوژی موبایل فعالیت خود را آغاز کرد. کمپانی HTC نمونه ی بارز شرکتی است که در طول دورهی فعالیتش پستی ها و بلندی های زیادی را تجربه کرده است. این شرکت جزو اصلی ترین توسعه دهندگان گوشی موبایل به شمار می رود و از سال 1997 فعالیت خود را آغاز کرده است. HTC در ابتدا خیلی موفق عمل کرد و توانست توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. اوج موفق این شرکت در سال 2011 رقم خورد، اما پس از آن توانست زیاد موفق عمل کند و سهم خود را از بازار از دست داد. از اصلی ترین دلایل موفقیت این برند می توان به تولید محصولات با ایده های خلاقانه اشاره کرد که این موضوع را با انتشار اولین گوشی لمسی در سال 2007 به دنیا ثابت کرد. با ورود این گوشی، باوری که از تلفن همراه در ذهن افراد وجود داشت تغییر کرد و آن ها از گوشی همراه بجز تماس گرفتن انتظارات خیلی بیشتری داشتند.

استفاده از گوشی های همراه با نمایشگر لمسی و سیستم عامل اندروید بسیار همه گیر شده اما اولین برند که این دو تکنولوژی را معرفی کرد، اچ تی سی بود که با معرفی مدل G1، گام بزرگی در تحول و توسعه‌ی گوشی‌ هوشمند برداشت. پس از رونمایی سیتم عامل اندروید توسط این شرکت، شرکت های سازنده ی دیگر نیز جهت حمایت و توسعه از این سیستم عامل، گوشی های خود را با سیستم عامل اندروید معرفی کردند. اچ تی سی علاوه بر گوشی های همراه، هدستی به نام HTC Valve را تولید کرد که کاربر را به دنیای مجازی می برد. در این دنیا شما می توانید با اطراف خود ارتباط برقرار کنید، دور خود بچرخید و هر شی ای را مورد بررسی قرار دهید. در کل این شرکت جهت بهبود خدمات به مشتریان سرمایه گذاری های چشم گیری داشته است.

قطعات گوشی اچ تی سی هم مانند دیگر برند ها آسیب پذیر است و ممکن است بر اثر اتصالات داخلی و یا ضربه خوردن و آب خوردگی آسیب ببیند. آسیب دیدگی و یا شکستگی به معنی پایان کار دستگاه نیست و امکان تعمیر و یا تعویض قطعات گوشی HTC وجود دارد.

تعمیر گوشی اچ تی سی

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی اچ تی سی  و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی اچ تی سی قابل تعمیر و یا تعویض هستند و با تعمیر دستگاه می توانیم کیفیت سابق دستگاه شما را بازگردانیم.

خرید قطعات گوشی اچ تی سی

امکان خرید قطعات گوشی اچ تی سی  به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی اچ تی سی  روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.