نمایش دادن همه 2 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy A Quantum در می سال 2020 به بازار معرفی شده است. این گوشی به تراشه رمز گذاری شده با عدد تصادفی کوانتومی یا QRNG مجهز شد که جزو اولین ها به شمار می رود. این فناوری موجب بالا رفتن ضریب امنیت گوشی و اطلاعات می شود. عملکرد این قطعه به گونه ای است که با وجود LED و سنسور تصویری CMOS می تواند نورهای ساطح شده دیودها را بشناسد و یک رقم کد به تصویر تولید می شود. ارقام تصادفی به برنامه های که به اهراز هویت نیاز دارند ارائه می شود. این ارقام به گذرواژه هایی که کدگذاری شده اند تبدیل می شود. در نتیجه فناوری حاصله در گوشی  ضریب حدس زدن بسیار سختتر می شود.

این گوشی به تراشه اگزیوس 980 مجهز شده، در کنار 8 هسته که سرعت 2.2 گیگاهرتزی را دارند. در یک نسخه با رم 8 گیگابایتی و حافظه ی داخلی 128 گیگابایتی عرضه شده است. برای سیستم عامل گلکسی کوانتوم، اندروید 10 در نظر گرفته شده که قابل ارتقا تا آخرین نسخه ی به روز شده است. برای تامین انرژی مورد نیاز این سخت افزار، از باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4500 میلی آمپری تامین می کند. باتری گوشی سامسونگ Galaxy A Quantum با استفاده از فست شارژ 25 واتی شارژ می شود. استفاده از فست شارژ به کاربر این امکان را می دهد تا در مدت زمان کمی بتواند باتری گوشی خود را فول شارژ کند.

در قسمت جلویی این گوشی نمایشگری از نوع Super AMOLED Plus با قطر 6.7 اینچ قرار گرفته است. استفاده از این پنل، دید وسیعی را در اختیار کاربر قرار می دهد. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی سامسونگ Galaxy A Quantum حدود 108 سانتی متر مربع است و حدود 88 درصد قسمت جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است. در هر اینچ از این نمایشگر 393 پیکسل نمایش داده می شود و رزولوشن آن برابر 1080 در 2400 پیکسل می باشد. از این نمایشگر یک لایه ی شیشه ای Corning Gorilla Glass 3 در برابر ضربه خوردن و آسیب دیدگی مراقبت می کند. این لایه توسط شرکت سازنده ی درون نمایشگر قرار داده می شود.

در بالای نمایشگر حفره بسیار کوچکی طراحی شده و داخل آن دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی جای گرفته است و می تواند تصاویر واید را ثبت کند. درب پشت گوشی سامسونگ Galaxy A Quantum و فریم اصلی از پلاستیک ساخته شده است. روی این درب پشت یک ماژول مستطیل شکل طراحی شده و داخل آن دوربین چهارگانه جای گرفته است. دوربین اصلی با لنز 64 مگپیکسلی و دریچه دیافراگم f/1.8 دارای لنز واید می باشد. دیگر لنزهای دوربین اصلی سامسونگ Galaxy A Quantum را سنسور های  12 و دو لنز 5 مگاپیکسلی تشکیل می دهند.

تعمیر گوشی سامسونگ Galaxy A Quantum

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی سامسونگ Galaxy A Quantum و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی سامسونگ Galaxy A Quantum قابل تعمیر و یا تعویض هستند و با تعمیر دستگاه می توانیم کیفیت سابق دستگاه شما را بازگردانیم.

خرید قطعات گوشی سامسونگ گلکسی ای کوآنتوم

امکان خرید قطعات سامسونگ گلکسی Galaxy A Quantum به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی سامسونگ گلکسی A Quantum روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.