نمایش 1–8 از 9 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی اچ تی سی U Play به عنوان یک گوشی میان رده قدرتمند در سال 2017 توسط کمپانی تایوانی HTC رونمایی شد. بدنه‌ی این گوشی از ساختاری مرکب از شیشه و پلاستیک طراحی شده است و به سبب استفاده از پلاستیک در قاب پشت گوشی و فریم آن موجب وزن پایین 145 گرمی این دستگاه شده است. از مشخصات فنی این گوشی می‌توان به سیستم عامل اندروید 6.0، تراشه مدیاتک MT6755، پردازنده هشت هسته‌ای و 4 گیگ رم اشاره کرد. تاچ و ال سی دی گوشی اچ تی سی یو پلی با اندازه‌ی 5.2 اینچ به طور تقریبی 68 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. این نمایشگر تصاویر را با رزولوشن 1080 در 1920پیکسل و تراکم پیکسلی 428 پیکسل بر اینچ نمایش می‌دهد. اچ تی سی در ساخت این نمایشگر از فناوری Super LCD بهره برده است که قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را داراست و از چندین تماس لمسی به طو همزمان پشتیبانی می‌کند. کورنینگ گوریلا گلس لایه‌ای شیشه‌ای است که کمپانی اچ تی سی برای محافظت از نمایشگر این گوشی در نظر گرفته است. این دستگاه را در دو نسخه‌ی 32 گیگابایتی با 3 گیگ رم و 64 گیگابایتی با 4 گیگ رم عرضه کرده است و به کاربران امکان افزایش حافظه را با استفاده از کارت حافظه فراهم کرده است.

دوربین اصلی گوشی اچ تی سی یو پلی به یک سنسور 16 مگاپیکسلی با بازشوندگی دیافراگم f/2.0 و دوربین سلفی نیز به سنسور 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 مجهز شده‌اند. دوربین پشت این گوشی قابلیت ثبت تصاویر در حالت پانوراما را داشته و به لطف فلش دوگانه LED به کاربران امکان عکاسی در محیط‌های تاریک و کم نور را می‌دهد. این دوربین تصاویر خوبی را برای کاربران به ثبت می‌رساند و کاربران می‌توانند با استفاده از این دوربین ویدئوهایی را با کیفیت 1080 پیکسلی با نرخ 30 فریم بر ثانیه ضبط نمایند. باتری گوشی اچ تی سی یو پلی دارای میزان ظرفیت شارژدهی 2500 میلی آمپری است. این باتری در صورت شارژ کامل به کاربران امکان 15 ساعت مکالمه صوتی می‌دهد.

تعمیر گوشی اچ تی سی U Play

یکی از انواع خدماتی که تعمیرکاران تعمیرات موبایل 118 به کاربران ارائه می‌دهند تعمیر و تعویض انواع قطعات گوشی‌های هوشمند می‌باشد. تعمیر این دستگاه‌ها نیازمند برخورداری از مهارت و تجربه بالایی است لذا به کاربران پیشنهاد می‌کنیم جهت تعمیر دستگاه خود مانند تعمیر گوشی اچ تی سی یو پلی به مراکز معتبر و مجاز مراجعه نمایند. تعمیر و تعویض قطعات در این مجموعه به وسیله‌ی بهترین متخصصین تعمیرکار در کوتاه‌ترین زمان و با استفاده از قطعات اورجینال انجام می‌شود. مراحل تعمیر در این مجموعه به این شکل است که ابتدا دستگاه مشتریان به صورت رایگان عیب یابی شده و با اعلان هزینه و موافقت مشتریان اقدام به تعویض قطعات گوشی اچ تی سی یو پلی خواهند کرد.

خرید قطعات گوشی اچ تی سی U Play

مرکز تعمیرات موبایل 118 با چندین سال سابقه در زمینه تعمیر٬ تعویض و فروش انواع قطعات و ابزارآلات تعمیرات موبایل مفتخر است تا بهترین خدمات را به کاربران عزیز ارائه نماید. قطعات به فروش رسیده در این مرکز دارای کیفیت اورجینال و قیمتی مناسب است که تعمیرکاران می توانند این قطعات را به صورت حضوری از این مرکز و یا آنلاین از طریق سایت تعمیرات 118 خریداری نمایند. چنانچه تعمیرکاران به دنبال خرید قطعات گوشیاچ تی سی U Play به صورت اورجینال هستند می‌توانند از این مرکز تهیه نمایند. همراه با خرید قطعات مورد نیاز خود می‌توانید از فاکتور خرید به همراه گارانتی معتبر قطعات و ابزارآلات نیز بهره مند گردید.  قیمت قطعات به دلیل نوسانات ارزی درج نشده است لذا می توانید جهت اطلاع از قیمت قطعات گوشی اچ تی سی U Play با واحد فروش این مرکز تماس حاصل فرمایید.