نمایش دادن همه 2 نتیجه

نمایش 9 24 36

دیگر گوشی اقتصادی سامسونگ با نام Galaxy M01 در ژوئن سال 2020 به بازار معرفی شده است. برای نمایش محتوای بصری این گوشی از نمایشگر PLS TFT با قطر 5.7 اینچ استفاده شده است. این نمایشگر لمسی خازنی می تواند 16 میلیون رنگ را نمایش دهد. تاچ و ال سی دی گوشی سامسونگ Galaxy M01 از وضوح hd پلاس بهره می برد و در دسته‌ی اینفینیتی V قرار می‌گیرد. در بالای این نمایشگر بریدگی طراحی شده و داخل آن دوربین 5 مگاپیکسلی قرار گرفته است که می توانید با آن عکس های سلفی ثبت کنید و تماس ویدئویی داشته باشید. سامسونگ برای قلب تپنده ی این گوشی تراشه اسپندراگون 439 کوآلکوم را در نظر گرفته است. این گوشی در یک نسخه با رم 3 گیگابایت و حافظه ی داخلی 32 گیگابایتی در نظر گرفته شده است.

پردازش گرافیکی آن بر عهده ی GPU Adreno 505 است و با استفاده از آن می توانید به انجام بازی های سبک بپردازید. سیستم عامل اندروید 10 با رابط کاربری One UI 2 روی آن نصب شده است. انرژی مورد نیاز دستگاه را باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 4000 میلی آمپر تامین می کند. باتری گوشی سامسونگ گلکسی M01 از فست شارژ پشتیبانی نمی کند و به صورت معمولی شارژ می شود. برای شارژ باتری از سوکت شارژ microUSB 2.0 که روی لبه ی پایینی قرار گرفته، استفاده می شود. امکان تعویض به دست کاربر وجود ندارد و هرگونه جابه جایی باید به دست تعمیرکار انجام شود. درب پشت سامسونگ گلکسی M01 میربان دوربین دوگانه به همراه فلش LED است که به صورت عمودی در سمت چپ درب پشت جای گرفته اند.

دوربین اصلی گوشی سامسونگ گلکسی M01 دارای سنسور 13 مگاپیکسلی و گشودگی دریچه ی دیافراگم f/2.2 می باشد. سنسور تشخیص عمق تصویر با لنز 2 مگاپیکسلی در کنار دوربین اصلی جای گرفته است. با استفاده از این دوربین می توانید 3 فریم در ثانیه فیلم را با کیفیت 1080 ضبط کنید. حسگرهای به کار برده شده در این گوشی شامل شتاب‌سنج، سنسور مجاورت می شوند و این گوشی در رنگ های مشکی ، آبی و قرمز به بازار وارد می شوند.

تعمیر گوشی سامسونگ Galaxy M01

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی M01 و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی سامسونگ Galaxy M01 قابل تعمیر و یا تعویض هستند و با تعمیر دستگاه می توانیم کیفیت سابق دستگاه شما را بازگردانیم.

خرید قطعات گوشی سامسونگ Galaxy M01

امکان خرید قطعات گوشی سامسونگ Galaxy M01 به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی سامسونگ Galaxy M01 روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.