نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی بلک بری DTEK60 در اکتبر سال 2016 توسط کمپانی بلک بری با ابعاد 153.9 x 75.4 x 7 میلی متر و وزن 165 گرم معرفی شد. این گوشی تنها از یک جایگاه برای قرار گیری سیم کارت بهره برده است لذا کاربران می‌توانند از یک سیم کارت نانو در این گوشی استفاده نمایند. تاچ و ال سی دی گوشی بلک بری DTEK60 با اندازه‌ی 5.5 اینچی به طور تقریبی 71 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. بلک بری این نمایشگر را با استفاده از فناوری AMOLED ساخته است که قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را داشته و از جندین تماس لمسی به طور همزمان پشتیبانی می کند. کاربران در این نمایشگر شاهد تصاویری با کیفیت 1440 در 2560 پیکسل و تراکم پیکسلی 534 پیکسل بر اینچ هستند. از مشخصات فنی این گوشی می‌توان به پلتفرم اندروید 6.0 ٬ تراشه کوالکام MSM8996 اسنپدراگون 820 ٬ پردازنده چهار هسته‌ای و 4 گیگ رم اشاره کرد. حافظه‌ی داخلی این گوشی دارای 32 گیگابایت ظرفیت است که کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه ظرفیت دستگاه خود را افزایش دهند.

دوربین پشت گوشی بلک بری DTEK60 از یک سنسور 21 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 بهره برده است. این دوربین از قابلیت فوکوس خودکار و همچنین ثبت تصاویر در حالت پانوراما و HDR  برخوردار می‌باشد و به کاربران با کمک فلش LED امکان عکاسی در محیط های کم نور و تاریک را می دهد. این دوربین قابلیت ضبط ویدئوهایی با کیفیت 2160 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه و 720 پیکسل با نرخ 120 فریم بر ثانیه را برای کاربران فراهم می‌کند. دوربین سلفی این دستگاه دارای سنسور 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 می باشد. باتری گوشی بلک بری DTEK60 با ظرفیت 3000 میلی آمپر انرژی مورد نیاز برقی دستگاه را تامین می‌سازد. این باتری از قابلیت شارژ سریع برخوردار است بنابراین کاربران می توانند در مدت زمان کوتاهی گوشی خود را شارژ نمایند.

 تعمیر گوشی بلک بری DTEK60

تعمیر گوشی بلک بری DTEK60 امری پیچیده و دشوار است و تنها تعمیرکاران ماهر می توانند از عهده‌ی تعمیر این دستگاه برآیند. کاربران در صورت مواجه شدن با خرابی دستگاه خود می‌بایست به مراکز معتبر و مجاز مراجعه نمایند. مرکز تعمیرات 118 با برخورداری از متخصصین حرفه‌ای در زمینه تعمیرات موبایل قادر است تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهند. همچنین تعمیرکاران جهت تعمیر و یا تعویض قطعات گوشی بلک بری DTEK60 از قطعات اورجینال بهره می گیرند بنابراین دستگاه کاربران را با همان کیفیت اولیه تعمیر می کنند. چنانچه کاربران به این مرکز دسترسی ندارند و یا در شهرستان هستند می توانند دستگاه خود را از طریق پست برای ما ارسال کرده و با تماس تلفنی به این مرکز تعمیر گوشی خود را پیگیری نمایند.

خرید قطعات گوشی بلک بری DTEK60

خرید قطعات گوشی‌ بلک بری DTEK60 یکی از انواع خدماتی است که مرکز تعمیرات 118 در اختیار تعمیرکاران قرار می‌دهد. خرید قطعات و ابزارآلات به دلیل فرآوان شدن قطعات فیک و نامرعوب در بازار امری دشوار و پیچیده است و لازم است تعمیرکاران جهت خرید قطعات مورد نظر دقت بالایی داشته باشند. اگر به دنبال خرید قطعات و ابزارآلات اورجینال هستید می‌توانید با مراچعه به این مجموعه از این قطعات بهره مند گردید. خرید قطعات از این مرکز همراه با فکتور خرید و گارانتی معتبر محصولات به تعمیرکاران ارائه می‌شود بنابراین می‌توانید با خیالی آسوده از این مرکز خرید نمایید. قیمت قطعات گوشی بلک بری DTEK60 نیز در سایت مرکز درج نشده است و کاربران می توانند برای اطلاع از قیمت و مشاوره خرید محصولات با کارشناسان واحد فروش این مرکز تماس حاصل فرمایید.