نمایش دادن همه 7 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی ارزان قیمت و خوش دست شیائومی Redmi 7A در می 2019 به بازار معرفی شده است. از تراشه سیستم Qualcomm Snapdragon 439 بهره می برد و با یک فرآیند 12 نانومتری FinFET  ساخته شده است. این تراشه 8 هسته ای است که متشکل از 4 هسته ی 1.95 GHz و 4 هسته ی 1.45 GHz می باشد. پردازنده ی گرافیکی در نظر گرفته برای این گوشی از نوع Adreno 505 و برای انجام بازی های نیمه سنگین مناسب است. این گوشی در دو نسخه به بازار معرفی شده، رم 2 یا 3 گیگایایتی و حافظه داخلی 16 یا 32 را دارد که افراد بسته به نیاز خود می توانند خریداری کنند. خشاب سیم کارت این گوشی دارای دو جایگاه برای سیم کارت و یک جایگاه برای حافظه ی خارجی است که این ویژگی نظر کاربران زیادی را به این گوشی جلب کرده است.

درب پشت شیائومی ردمی 7A از پلاستیک مات ساخته شده که به نظر هم بسیار محکم است. دوربین اصلی به همراه فلش LED به صورت عمودی در بالای درب پشت به چشم می خورد که با کمی بیرون زدگی هم همراه است. این دوربین دارای حسگر 12 مگاپیکسلی با دریچه ی دیافراگم f/2.2 می باشد که در محیط های پر نور می تواند تصاویر با کیفیتی را ثبت کند. دوربین سلفی ردمی 7A بدون هیچ بریدگی به همراه سنسور مجاورت و اسپیکر مکالمه در بالای ال سی دی به چشم می خورد. این دوربین با سنسور 5 مگاپیکسلی از هوش مصنوعی بهره می برد. رنگ ها در عکس های ثبت شده طبیعی به نظر می رسند و جزئیات با ظرافت حفظ می شوند. این گوشی از جدیدترین نسخه ی سیستم عامل اندروید 9 پای (Android 9 Pie) بهره می برد و رابط کاربری MIUI 10.2 به طور پیش فرض روی گوشی نصب شده است.

شیائومی برای گوشی ردمی 7A از باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000 میلی آمپر بهره گرفته است. باتری شیائومی Redmi 7A با استفاده از شارژر 10 واتی در مدت زمان 90 دقیقه فول شارژ می شود. از ویژگی های مثبت این گوشی می توان به شارژدهی خوب باتری اشاره کرد. در قسمت جلویی گوشی نمایشگر 5.45 اینچی از نوع IPS LCD  قرار گرفته است. ال سی دی گوشی شیائومی Redmi 7A خیلی هم بزرگ نیست و برای آن دسته از افرادی که به دنبال نمایشگر خیلی بزرگ نیستند مناسب است. مساحت این نمایشگر حدود 76.7 سانتی متر مربع است و طبق آمار های اعلام شده 74.7 درصد پنل جلویی را نمایشگر احاطه کرده است. از دیگر ویژگی های این نمایشگر می توان به رزولوشن اچ دی پلاس، نسبت تصویر 18 به 9 و تراکم پیکسلی 269 اشاره کرد.

تعمیر گوشی شیائومی Redmi 7A

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی شیائومی Redmi 7A و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی Redmi 7A  قابل تعمیر و یا تعویض هستند و با تعمیر دستگاه می توانیم کیفیت سابق دستگاه شما را بازگردانیم.

خرید قطعات گوشی شیائومی ردمی 7 ای

امکان خرید قطعات شیائومی Redmi 7A به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات شیائومی Redmi 7A روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.