نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

شرکت نوکیا در سال‌های اخیر با تولید گوشی‌های لمسی جدید با کیفیتی مناسب و قابلیت‌های نرم افزاری فراوان، سعی کرده است جاماندگی خود در این حوزه را جبران کند. گوشی نوکیا X20 یک مدل از گوشی‌های این شرکت است که هم از نظر سخت افزاری در استقامت و کیفیت بالایی تولید شده است و هم قابلیت‌های نرم آن بسیار مناسب هستند. با این وجود این گوشی می‌تواند دچار آسیب‌هایی در هر یک از این جنبه‌ها شده و نیاز به تعمیر پیدا کند. در این موارد باید گوشی‌تان را جهت تعمیر به مراکزی ببرید که از تجهیزات مناسب و مهارت کافی در این زمینه برخوردار باشند تا کار تعمیر گوشی نوکیا X20 به بهترین نحو انجام گیرد. آسیب‌های سخت افزاری گوشی نوکیا شما بیش‌تر بر اثر عوامل فیزیکی مانند برخورد ضربه، افتادن از ارتفاع و یا آب دیدگی به وجود می‌آیند. اما ایرادات نرم افزاری بر اثر عواملی نرم ایجاد می‌شوند که در اکثر موارد نفوذ بدافزارها به گوشی شما مهم‌ترین این دلایل است. این بدافزارها بیش‌تر از طریق اتصالاتی که بین دستگاه شما با اینترنت و دستگاه‌های دیگر ایجاد می‌شود، به موبایل‌تان وارد می‌شوند، پس باید در این موارد دقت لازم را داشته باشید. به هر حال، زمانی که گوشی شما دچار اسیب‌ها و ایراداتی شود، باید جهت تعمیر آن اقدام نمایید. ما در مجموعه تعمیرات 118 با برخورداری از متخصصین حرفه‌ای و کاربلد در حوزه نرم افزار و سخت افزار گوشی‌های موبایل، تعمیر گوشی نوکیا شما را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهیم. پس در صورت ایجاد مشکل در گوشی‌تان، عجله کنید و هر چه زودتر ان را برای ما بفرستید.

تعمیر گوشی نوکیا X20

آسیب دیدگی‌های رایج گوشی نوکیا X20

در کل می‌توان آسیب‌ دیدگی‌های گوشی نوکیا شما را در دو دسته خرابی قطعات سخت افزاری و ایرادات نرم افزاری طبقه بندی نمود. هر کدام از آن‌ها بر اساس یک سری عوامل گوناگون ایجاد می‌شوند و البته روش تعمیر و برطرف کردن ایراد آن‌ها هم متفاوت است. مشکلات نرم افزاری گوشی X20 شما عمدتا شامل ویروسی شدن گوشی، مختل شدن عملکرد برنامه‌ها و یا هنگ کردن تلفن و مشکلات سیستم عاملی هستند. برطرف کردن این ایرادات نسبت به خرابی‌های سخت افزاری در بیش‌تر موارد کاری راحت‌تر است و البته با صرف هزینه کم‌تری انجام می‌گیرد. تعمیرکاران با دانش و تجربه در این زمینه، ایرادات نرم افزاری گوشی‌تان را در زمان کوتاهی برطرف می‌کنند. اما مشکلات سخت افزاری گوشی نوکیا شما در اکثر موارد شامل سوختگی و یا شکستن تاچ و ال سی دی، آسیب دیدن هارد، خرابی باتری و سایر قطعات این چنینی می‌شوند. در این موارد هم نیاز به صرف هزینه بیش‌تری برای تعمیرات دارید و هم باید به مراکزی مراجعه کنید که مهارت و تخصص بالایی در این زمینه دارند. زمان لازم برای تعمیرات سخت افزاری هم به این دلیل که به طور معمول نیاز به تعویض برخی قطعات وجود دارد، بیش‌تر است. در ادامه چند مورد از مهم‌ترین آسیب‌های سخت افزاری را توضیح می‌دهیم تا در هنگام مواجهه با آن‌ها بتوانید بهترین عملکرد ممکن را داشته باشید.

آسیب دیدن تاچ و ال سی دی نوکیا X20

در این گوشی از یک صفحه نمایش مناسب و از نوع IPS LCD استفاده شده که دارای 450 نیت روشنایی است. سایز تاچ و ال سی دی گوشی نوکیا X20 برابر با 6.67 اینچ و مساحت صفحه آن 107.4 سانتی متر مربع است. نسبت صفحه نمایش گوشی به کل سطح بدنه آن 79.8 درصد و نسبت ابعاد تصویر آن 20:9 است. صفحه نمایش این گوشی از رزولوشن و وضوحی برابر با 1080 در 2400 پیکسل برخوردار است و تراکم پیکسلی برابر با 395 پیکسل در اینچ دارد. هم چنین برای محافظت بیش‌تر از تاچ و ال سی دی گوشی نوکیا شما از یک لایه محافظ Corning Gorilla Glass 5 استفاده شده است. البته با وجود این، باز هم صفحه نمایش گوشی شما در برابر ضربات شدید و نفوذ آب آسیب پذیر است. در صورت مواجه شدن با این عوامل، ممکن است تاچ و ال سی دی گوشی شما شکسته یا آسیب ببیند. در این مواقع به طور معمول یک سری علائم در گوشی شما ظاهر می‌شود که با مشاهده آن‌ها متوجه خرابی صفحه نمایش خواهید شد. ایجاد لکه‌های رنگی، از کار افتادن لمس و تاریک شدن صفحه از مهم‌ترین این علائم هستند.

خرابی باتری گوشی X20

در گوشی نوکیا X20 شما از یک باتری مناسب استفاده شده است که از نوع لیتیوم پلیمری است که دارای ظرفیت 4470 میلی آمپر است. این باتری هم چنین از قابلیت شارژ سریع 18 واتی برخوردار است که باعث می‌شود درصدهای ابتدایی شارژ با سرعت بیش‌تری پر شوند. البته این باتری شما قابل جدا شدن و جا به جایی نیست و شما خود قادر به خارج کردن آن نیستید. باتری نوکیا X20 هم مانند سایر باتری‌ها دارای یک عمر مفید دو تا سه ساله است که بعد از آن ممکن است رفته رفته کارایی خود را از دست دهد. در این موارد نشانه‌هایی در گوشی‌تان بروز می‌کنند که با مشاهده آن‌ها متوجه این موضوع خواهید شد. مهمترین آن‌ها عبارتند از:

  1. باد کردن و متورم شدن باتری
  2. داغ شدن باتری در هنگام کار با گوشی
  3. تخلیه سریع شارژ باتری
  4. خاموش شدن گوشی در هنگام جدا کردن آن از شارژ

در هنگام مواجه شدن با این علائم، باید هر چه سریع‌تر جه تعویض باتری اقدام نمایید.

آسیب دیدن هارد گوشی شما

تعمیر گوشی نوکیا X20

در گوشی نوکیا X20 شما از یک هارد با ظرفیت 128 گیگا بایت استفاده شده است که قابلیت پشتیبانی از رم‌های 6 و 8 گیگی را دارد. هاردی که شما می توانید بر روی گوشی‌تان استفاده کنید، از نوع microSDXC است. با توجه به این که هراد شما وظیفه ذخیره داده‌های موجود در گوشی تان را برعهده دارد، آسیب دیدگی آن می‌تواند خطری جدی برای این اطلاعات باشد. هم چنین هارد مجوزهای لازم جهت بوت کردن گوشی را هم برای سیستم عامل صادر می‌کند. به همین دلیل، در صورت خرابی هارد ممکن است عملکرد برنامه‌های موجود بر روی گوشی شما هم دچار اختلال شود. به همین دلیل، در صورت مشاهده علائم خرابی هارد، باید هر چه سریع‌تر جهت تعمیر آن اقدام نمایید. حذف شدن خود به خودی اطلاعات، تغییر آیکون برنامه‌ها و پاک نشدن تنظیمات گوشی حتی پس از ریست فکتوری از مهم‌ترین علائمی هستند که خرابی هارد گوشی نوکیا شما را نشان می‌دهند.

تعویض قطعات گوشی نوکیا X20

در صورتی که گوشی نوکیا شما در هر کدام از جنبه های نرم افزاری و یا سخت افزاری دچار ایراد و خرابی شده است، این موضوع را با خیالی راحت به ما بسپارید. ما در مرکز تعمیرات 118 با برخورداری از نیروهای متخصص در زمینه نرم افزار و سخت افزار، کار تعمیر و یا در صورت نیاز تعویض قطعات گوشی شما را در کیفیتی عالی انجام می‌دهیم. کافی است با مراجعه حضوری به مجموعه، گوشی‌تان را به ما تحویل داده و یا آن را از طریق پست برای ما ارسال کنید.

خرید قطعات گوشی نوکیا X20

اگر قصد خرید قطعات گوشی نوکیا X20 را دارید و کیفیت و اصل بودن آن‌ها هم برای شما اهمیت دارد، این قطعات را از ما تحویل بگیرید. ما در مجموعه تعمیرات 118 با سابقه‌ای بالا در زمینه عرضه قطعات گوشی‌های موبایل به صورت کاملا اورجینال، قطعات گوشی نوکیا شما را هم با کیفیتی عالی ارائه می دهیم. برای دریافت این قطعات می‌توانید به صورت حضوری به مجموعه ما مراجعه کرده و آن‌ها را تحویل بگیرید. البته این امکان هم برای شما فراهم است که از سراسر کشور با استفاده از تلفن و یا مراجعه به سایت ما، نسبت به ثبت سفارش خرید قطعات مورد نیاز خود اقدام نمایید.