نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی Moto G50 يكي از مدل‌هاي خوب ساخته شده توسط شركت موتورولا است كه هم از نظر سخت افزاري و كيفيت قطعات در سطح بالايي قرار دارد و هم از نظر نرم افزاري داراي قابليت‌هاي زيادي است. به عبارتي اين گوشي يك موبايل ميان رده عالي براي شما است كه با پرداخت هزينه‌ مناسبي مي‌توانيد آن را داشته باشيد. اما در عين حال، اين گوشي ممكن است در اثر عوامل گوناگون سخت افزاري و يا نرم افزاري دچار آسيب و خرابي شود. مانند بسياري از گوشي‌هاي ديگر، مهم‌ترين عاملي كه موجب به وجود آمدن ايرادات نرم افزاري در اين گوشي مي‌شود، نفوذ بدافزارهايي است كه ممكن است از طريق اينترنت و يا موبايل افراد ديگر به گوشي شما وارد شوند. در اين مواقع به طور معمول عملكرد گوشي‌تان دچار اختلال مي‌شود و بهتر است براي محافظت بيش‌تر، از برنامه‌هاي حفاظتي مانند آنتي ويروس استفاده كنيد. ضربه خوردن، افتادن از ارتفاع و آب ديدگي هم از جمله رايج‌ترين عواملي هستند كه باعث آسيب ديدن گوشي Moto G50 شما از نظر سخت افزاري مي‌شوند. زماني كه گوشي‌تان در اثر هر كدام از اين عوامل دچار آسيب ديدگي شود، بايد جهت تعميرات به مراكزي مراجعه كنيد كه اين مشكلات را به خوبي براي شما رفع مي‌كنند. ما در مجموعه تعميرات 118 با برخورداري از نيروهاي ماهر و با تجربه در حوزه تعميرات نرم افزاري و سخت افزاري، كار تعمير گوشي موتورولا شما را با بهترين كيفيت انجام مي‌دهيم. كافي است آن را به صورت حضوري و يا با استفاده از پست به دست ما برسانيد.

تعویض ال سی دی جی 50

آسيب ديدگي‌هاي رايج گوشی موتورولا Moto G50

يه طور كلي مي‌توان آسيب ديدگي‌هاي گوشي Moto G50 شما را در دو دسته ايرادات نرم افزاري و خرابي قطعات سخت افزاري قرار داد. مشكلات نرم افزاري در بيش‌تر موارد شامل ويروسي شدن گوشي، مختل شدن عملكرد برنامه‌ها و مشكلات بالا آمدن سيستم عامل هستند. به طور معمول، با مراجعه به افراد و موسسه‌هايي كه داراي دانش و تخصص كافي در اين حوزه هستند، مي‌توانيد ايرادات نرم افزاري گوشي‌تان را با صرف هزينه‌اي اندك و در زماني كوتاه رفع كنيد. اما آسيب ديدگي‌هاي سخت افزاري متفاوت‌تر هستند و به همين راحتي قابل رفع نيستند. مشكلات سخت افزاري در بيش‌تر موارد شامل آسيب ديدگي و شكستن تاچ و ال سي دي، خرابي باتري و ايجاد ايراد در هارد و قطعات ديگر گوشي مي‌شود. با توجه به اين كه مشكلات سخت افزاري عمدتا با تعويض قطعات همراه هستند، نياز به صرف هزينه بالاتر و مهارت بيش‌تري جهت تعمير دارند. به همين دليل در اين مواقع بايد به مراكزي معتبر و حرفه‌اي در زمينه تعميرات مراجعه كنيد.

خرابي تاچ و ال سي دي گوشی موتورولا Moto G50

تعویض ال سی دی جی 50

در صفحه نمايش اين گوشي از IPS LCD استفاده شده كه داراي نرخ نوسازي تصوير 90 هرتزي است. سايز تاچ و ال سي دي گوشی موتورولا Moto G50 برابر با 6.5 اينچ و مساحت آن 102.8 سانتي متر مربع است. نسبت صفحه نمايش اين گوشي به كل بدنه آن 83.2 درصد و نسبت ابعاد تصوير 20:9 است. رزولوشن و وضوح تصوير در اين گوشي برابر با 720 در 1600 پيكسل و تراكم پيكسلي در آن هم 269 پيكسل در اينچ است. با وجود كيفيت مناسب تاچ و ال سي دي گوشي موتورولا شما، اما باز هم در برابر عواملي مانند برخورد ضربه، ‌افتادن گوشي از دست‌‌تان و يا آب ديدگي آسيب پذير است. در اين مواقع معمولا علامت‌هايي مانند تاريك شدن صفحه كه در اثر سوختن ال سي دي به وجود مي‌ايد، از كار افتادن بخشي از تاچ و يا ايجاد نقاط و ناحيه‌هاي رنگي در گوشي شما به وجود مي‌ايند. با مشاهده اين علامت‌ها بايد جهت تعمير تاچ و ال سي دي گوشي به مراكز معتبر مراجعه كنيد.

آسيب ديدن باتري گوشی موتورولا Moto G50

مشخصات باتری موتورولا Moto G50

در گوشی موتورولا Moto G50 از يك باتري قوي استفاده شده كه از نوع ليتيوم پليمري است كه نسبت به باتري ليتيوم يوني، هم از وزن سبك‌تر و انعطاف‌پذيري بيش‌تري برخوردار است و هم قدرت و قابليت شارژدهي بيش‌تري دارد. اين باتري داراي ظرفيت 5000 ميلي آمپري است كه ظرفيتي مناسب در بين گوشي‌هاي موبايل محسوب مي‌ايد. باتري اين گوشي هم چنين از قابليت شارژ سريع 15 واتي برخوردار است كه باعث مي‌شود درصد‌هاي ابتدايي شارژ در زمان كم‌تري انجام شوند. البته اين باتري قابل جدا شدن و جا به جايي نيست و شما خود قادر به خارج كردن آن نخواهيد بود و در صورت نياز به تعويض باتري، بايد به مراكزي مراجعه كنيد كه لوازم مناسب و مهارت كافي براي اين كار را داشته باشند. عمر مفيد باتري موتورولا Moto G50 شما به طور متوسط در حدود دو تا سه سال است و بعد از اين مدت كم كم كارايي خود را از دست مي دهد. در اين مواقع علامت‌هايي مانند خالي شدن سريع شارژ باتري، داغ و شدن و باد كردن آن و خاموش شدن گوشي در هنگام جدا شدن از شارژ، خرابي باتري موبايل‌تان را به شما نشان مي دهند.

تعويض هارد موتورولا Moto G50

هارد گوشي شما هم قطعه ‌ديگري است كه ممكن است دچار آسيب شده و شما را با مشكلات زيادي رو به رو كند. عواملي مانند استفاده از شارژرهاي تقلبي و بي‌كيفيت، اجراي بازي‌هاي سنگين بر روي گوشي و برخي عوامل فيزيكي مانند برخورد ضربه و آب ديدگي، از رايج‌ترين دلايل خرابي هارد گوشی موتورولا Moto G50 شما هستند. در اين مواقع به طور معمول علامت‌هايي در گوشي شما ظاهر مي‌شوند كه اين موضوع را نشان مي دهند. متداول‌ترين علائم خرابي هارد گوشي Moto G50 شما عبارتند از :

  1. مختل شدن عملكرد برنامه‌ها و هنگ كردن گوشي
  2. حذف شدن برخي از اطلاعات گوشي‌تان به صورت خود به خودي
  3. تغيير آيكون نرم افزارهايي كه بر روي موبايل‌تان نصب هستند.
  4. پاك نشدن اطلاعات و تنظيمات حتي بعد از ريست فكتوري كردن

در صورت مواجهه با اين علائم در گوشي‌تان بايد هر چه سريع‌تر جهت تعمير هارد خود اقدام نماييد تا با تعمير آن از حذف شدن اطلاعات تان جلوگيري شود.

تعويض قطعات گوشی موتورولا Moto G50

در صورتي كه هر كدام از قطعات گوشي موتورولا شما دچار مشكل شده و تصميم به تعويض آن‌ها گرفته‌ايد، اين كار را با خيالي راحت به ما بسپاريد. ما در مركز تعميرات 118 با برخورداري از نيروهاي متخصص و حرفه‌اي در زمينه تعميرات گوشي‌هاي تلفن، كار تعمير و تعويض قطعات موتورولا Moto G50 شما را با كيفيتي عالي انجام مي‌دهيم. پس در صورت وجود مشكل و ايراد در هر كدام از قطعات گوشي‌تان، هر چه زودتر آن را براي ما بفرستيد.

خريد باتري گوشی موتورولا Moto G50

اگر قصد خريد قطعات مناسب براي گوشي Moto G50 خود را داريد و در عين حال اصل و اورجينال بودن آن‌ها هم براي شما اهميت دارد، اين قطعات را از ما تحويل بگيريد. ما درمجموعه تعميرات 118 با سابقه‌اي بالا در زمينه عرضه قطعات گوشي‌هاي موبايل، كار ارائه قطعات گوشی موتورولا Moto G50 شما را هم به صورت كاملا اورجينال و با كيفيت انجام مي‌دهيم تا شما بدون هيچ دغدغه‌اي و با خيالي راحت نسبت به تهيه آن‌ها اقدام نماييد. ما اين امكان را براي شما عزيزان فراهم كرده‌ايم تا بتوانيد از سراسر كشور به صورت غيرحضوري، از طريق تماس تلفني و يا مراجعه به سايت ما، نسبت به ثبت سفارش خريد اين قطعات اقدام نموده و آن‌ها را درب منزل دريافت كنيد. البته در صورت سكونت در شهر تهران مي‌توانيد به صورت حضوري به مجموعه ما مراجعه كرده و قطعات مورد نياز خود را تحويل بگيريد.