نمایش 1–8 از 11 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی شیائومی ردمی کی 30 پرو در مارچ 2020 به همراه دیگر پرچمداران معرفی شده است. در این گوشی از پنل قدرتمند Super AMOLED  با مساحت 107.4 سانتی متر مربع استفاده شده است. این شرکت به نمایشگرهای AMOLED یک صفحه ی لمسی بسیار باریک با نام Super AMOLED اضافه کرده است. باریکی این سنسور باعث شد که تصاویر بهتر و شفاف تر نمایش داده شده و در نور زیاد روز نیز قابل مشاهده باشند. از این نمایشگر یه لایه شیشه ای Corning Gorilla Glass 5 در برابر ضربه و آب خوردگی مراقبت می کند. در بالای تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی Redmi K30 Pro هیچ بریدگی دیده نمی شود. دوربین سلفی در یک ماژول بالا جهنده قرار گرفته است.

در پنل پشتی این گوشی مازول دایره ای شکل می شود که درون آن دوربین های چهارگانه این گوشی با طراحی هوشمندانه ای جای داده شده است. دوربین اصلی این گوشی 64 مگاپیکسلی و با دریچه ی دیافراگم 1/1.72 می تواند تصاویر با کیفیتی را ثبت کند. دوربین های دیگر به ترتیب 5، 13 و 2 مگاپیکسلی هستند. انرژی مورد نیاز این فبلت را باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4700 میلی آمپر تامین می کند. این میزان ظرفیت برای تامین انرژی سخت افزار این گوشی مناسب است. باتری گوشی شیائومی Redmi K30 Pro از تکتولوژی شارژ Quick Charge 4+ بهره مند شده است و تنها با 5 دقیقه شارژ می توانید تا 5 ساعت از باتری خود استفاده کنید.

تعمیر گوشی شیائومی Redmi K30 Pro

تعمیر گوشی شیائومی Redmi K30 Pro در این مجموعه به دست افراد متخصص و با استفاده از ابزار الات اورجینال انجام می شود. شما می توانید گوشی خود را با خیالی آسوده به تعمیرکاران ما در این مجموعه بسپارید ودر کوتاه ترین زمان ممکن هم تحویل بگیرید. در ابتدا گوشی مورد بررسی و عیب یابی قرار می گیرد سپس هزینه ی تعمیر به مشتری اعلام می شود. پس از موافقت تعمیرکار تعویض قطعات گوشی شیائومی Redmi K30 Pro را انجام داده و پس از تست های نهایی گوشی تحویل داده می شود. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات موجود در این مجموعه اورجینال هستند و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شوند تا در صورت وجود هر مشکلی امکان رسیدگی وجود داشته باشد.

خرید قطعات شیائومی ردمی کی 30 پرو

از جمله قطعات گوشی ردمی کی 30 پرو موجود در این مجموعه می توان به باتری، تاچ و ال سی دی، هارد پروگرم شده و … اشاره کرد. افرادی که تمایل به خرید قطعات گوشی Redmi K30 Pro از این مجموعه را دارند می توانند به صورت حضوری و یا اینترنتی سفارشات خود را ثبت کنند. در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست می توانید با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید تا از  موجودی و آخرین قیمت قطعات گوشی شیائومی Redmi K30 Pro مطلع شوید. همکاران ما در این مجموعه آماده ی پاسخ گویی به سوالات و راهنمایی شما برای خریدی مطمئن هستند. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات موجود در این مجموعه اورجینال هستند و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شوند تا در صورت وجود هر مشکلی امکان رسیدگی به آن وجود داشته باشد.