نمایش دادن همه 3 نتیجه

نمایش 9 24 36

در ژوئن سال 2018 کمپانی بلک بری٬ گوشی بلک بری KEY2 را با ابعاد 151.4 x 71.8 x 8.5 میلی متری و وزن 168 گرم معرفی کرد. این گوشی از یک کیبورد از نوع QWERTY بهره برده است که کاربران می‌توانند با استفاده از آن به راحتی تایپ نمایند. بدنه‌ی این گوشی ساختاری مرکب از شیشه و پلاستیک و فلز دارد که طراحی دلنشینی را به گوشی بخشیده است. تاچ و ال سی دی گوشی بلک بری KEY2 از نوع IPS LCD ساخته شده است که قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را داشته و از چندین تماس لمسی به طور همزمان پشتیبانی می‌کند. نمایشگر این گوشی با اندازه‌ی 4.5 اینچی به طور تقریبی 55 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. کاربران در این نمایشگر شاهد تصاویری با کیفیت 1080 در 1620 پیکسل و تراکم پیکسلی 434 پیکسل بر اینچ هستند. بلک بری برای محافظت از ال سی دی این گوشی در برابر ضربه و خط و خش در برابر اجسام تیز از کورنینگ گوریلا گلس نسخه 3 بهره برده است. این گوشی در دو نسخه‌ی 64 گیگابایتی با 6 گیگ رم و 128 گیگابایتی با 6 گیگ رم عرضه شده است. به دلیل پشتیبانی دستگاه از کارت حافظه کاربران می‌توانند ظرفیت حافظه داخلی خود را افزایش دهند.

دوربین پشت گوشی بلک بری KEY2 از دو لنز بهره برده است که با عنوان دوربین دوگانه شناخته می شود. این دوربین از لنز 12 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 و سنسور 12 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار بهره برده است. در نتیجه ترکیب این دو لنز با هم تصاویر بسیار خوبی را برای کاربران به ارمغان می آورد. این دوربین قابلیت ثبت تصاویر در حالت پانوراما و HDR را دارد همچنین به لطف فلش دوگانه LED به کاربران امکان عکاسی در محیط های کم نور و تاریک را نیز فراهم می‌کند. این دوربین همچنین قادر به ضبط ویدئوهایی با کیفیت 2160 پیکسل و 1080 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه می باشد. دوربین سلفی این گوشی با سنسور 8 مگاپیکسلی تصاویر خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. باتری گوشی بلک بری KEY2 از نوع لیتیوم یونی غیرقابل تعویض است که با ظرفیت 3500 میلی آمپری وظیفه‌ی تامین انرژی الکتریکی دستگاه را برعهده دارد.

تعمیر گوشی بلک بری KEY2

خوشبختانه امکان تعویض قطعات گوشی بلک بری KEY2 وجود دارد و در صورتی که هر قسمتی از گوشی شما آسیب دیده است می‌توانید گوشی خود را برای تعمیر به همکاران ما در این مجموعه بسپارید. کلیه ی تعمیرات در این مجموعه به دست افراد متخصص و با استفاده از ابزار آلات اورجینال انجام می‌شود. گوشی در ابتدا در این مجموعه مورد بررسی و عیب یابی قرار می‌گیرد و هزینه‌ی تعویض قطعات گوشی بلک بری KEY2 به مشتری اعلام می شود. پس از اعلام موافقت تعمیرکار تعویض را انجام داده و پس از تست های نهایی گوشی به مشتری تحویل داده می‌شود. در صورتی که در شهرستان هستید و شرایط مراجعه به مرکز تعمیرات را ندارید می‌توانید گوشی خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانید

خرید قطعات گوشی بلک بری KEY2

قطعات گوشی‌های هوشمند جزئی از وسایل تعمیرکاران تعمیرات موبایل می‌باشد که با استفاده از این قطعات می‌توانند به راحتی قطعات معیوب دستگاه کاربران را تعویض نمایند. تعمیرکارانی که قصد خرید قطعات گوشی بلک بری KEY2 را به صورت اورجینال دارند می توانند به صورت حضوری به مرکز تعمیرات 118 مراجعه نمایند. این مجموعه دارای چندین سال سابقه در زمینه فروش قطعات و ابزارآلات اورجینال و با کیفیت می‌باشد و رضایت مشتریان را سرلوحه کار خود قرار داده است. تعمیرکاران با خرید از این مرکز از گارانتی معتبر و همچنین فاکتور خرید نیز بهره مند خواهند شد. قیمت قطعات گوشی بلک بری KEY2 به دلیل نوسانات ارزی پیش آمده در سایت درج نشده است و لازم است جهت اطلاع با کارشناسان واحد فروش تماس حاصل فرمایید.