نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

در ژوئن سال 2019 کمپانی HTC یکی از بهترین محصولات خود را با بدنه‌ای شیشه‌ای به عنوان گوشی اچ تی سی U19e معرفی کرد. استفاده از شیشه در ساختار بدنه‌ی این گوشی به کاربران حس یک کالای گران قیمت و لوکسی را القا می‌کند. پنل جلو و پشت این گوشی بر گرفته از جنس شیشه و فریم آن فلزی است. این گوشی تنها دارای 180 گرم وزن و 156.6 x 75.9 x 8 میلی متر ابعاد می‌باشد که به طور همزمان از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند. از مشخصات فنی این دستگاه می‌توان به سیستم عامل اندروید 9.0، تراشه کوالکام SDM710 اسنپدراگون 710، پردازنده هشت هسته‌ای و 6 گیگ رم اشاره کرد. تاچ و ال سی دی گوشی اچ تی سی U19e با اندازه‌ی 6 اینچی به میزان 78 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. این نمایشگر تصاویر را با رزولوشن 1080 در 2160 پیکسل و تراکم پیکسلی 402 پیکسل بر اینچ نمایش می‌دهد. اچ تی سی برای محافظت از صفحه نمایش این دستگاه از محافظ کورنینگ گوریلا گلس استفاده کرده است. این گوشی از درگاه کارت حافظه پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند ظرفیت حافظه داخلی خود را از این طریق افزایش دهند با این حال که ظرفیت این دستگاه به طور پیش فرض 128 گیگابایت می‌باشد.

دوربین اصلی گوشی اچ تی سی U19e به دو دوربین با سنسورهای 12مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 (لنز واید) و 20 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.6 (تله فوتو و قابلیت زوم اپتیکال دوبرابری) مجهز شده است. این دوربین تصاویر بسیار خوبی را برای کاربران به ارمغان می‌اورد. این دوربین از دو فلش LED و ثبت تصاویر خودکار در حالت HDR و پانوراما پشتیبانی می‌کند. کاربران با استفاده از این دوربین قادر به ضبط ویدئوهایی با کیفیت 2160 پیکسلی با نرخ 30 فریم بر ثانیه خواهند بود. دوربین سلفی این دستگاه نیز با سنسور های 24 و 2 مگاپیکسلی عملکرد بسیار فوق‌العاده‌ای دارد و تصاویری با کیفیت خوبی را به ثبت می‌رساند. باتری گوشی اچ تی سی U19e از نوع لیتیوم یونی غیرقابل تعویض است و دارای میزان ظرفیت شارژدهی 3930 میلی‌آمپری است.

تعمیر گوشی اچ تی سی U19e

در صورت خرابی هریک از قطعات داخلی دستگاه‌های هوشمند کاربران لازم است به مراکز معتبر و مجاز مراجعه نمایند. تعمیر گوشی اچ تی سی U19e یکی از انواع خدماتی است که تعمیرکاران تعمیرات موبایل 118 به کاربران ارائه می‌دهند. این مرکز با بهره گیری از قطعات و ابزارآلات اورجینال قادر است تا تعمیر دستگاه‌های هوشمند مشتریان را در کوتاه‌ترین زمان و با قیمتی مناسب انجام دهد. تعمیرکاران مجرب و ماهر این مرکز با بررسی دقیق دستگاه به شما کاربر عزیز اعلان هزینه کرده و در صورت موافقت شما اقدام به تعمیر و یا تعویض قطعات گوشی اچ تی سی U19e خواهند کرد. کاربرانی که به این مجموعه دسترسی ندارند می‌توانند دستگاه خود را از طریق پست و یا پیک برای ما ارسال نمایند.

خرید قطعات گوشی اچ تی سی U19e

مرکز تعمیرات 118 دارای مجوز فعالیت از اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی بوده و همچنین ملزم به اجرای ضوابط گواهینامه‌های ISO 9001 و ISO 10004 در پایش و اندازه گیری رضایت مشتری است. ما در این مجموعه تمام اصول مشتری مداری را سرلوحه‌ی کار خود قرار داده‌ایم تا در صورت نیاز تعمیرکاران بتوانیم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم. در همین راستا مجموعه کاملی از قطعات گوشی اچ تی سی U19e را در این مجموعه گردآوری کرده‌ایم تا پس از سفارش در کمترین زمان ممکن به دست شما برسانیم. جهت خرید قطعات گوشی اچ تی سی U19e می‌توانید با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید و از آخرین قیمت قطعات گوشی اچ تی سی U19e مطلع شوید. همکاران ما در این مجموعه آماده‌ی خدمت رسانی به شما هستند