نمایش دادن همه 5 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی موتورولا moto x force توسط کمپانی بنام و معروف موتورولا در سال 2015 معرفی شد. با اینکه از زمان معرفی تا عرضه‌ی این گوشی به ایران فاصله زمانی طولانی سپری شد اما هنوز هم طرفداران بسیاری گوشی موتو x force را خریداری می‌کنند. قطعات موتورولا x force را می‌توانید در مرکز تعمیرات 118 خریداری کنید. همچنین شما برای تعمیر گوشی موتورولا moto x force خود می‌توانید به این مرکز مراجعه نمایید.

تعمیرات و قطعات گوشی موتورولا moto x force

برای خریداری قطعات اورجینال گوشی موتو moto x force به کجا مراجعه کنیم؟ این سوال لزوما فقط برای گوشی رده‌ی موتورولا نمی‌باشد بلکه برای تعویض یا تعمیر بسیاری دیگر از مدل‌ها مانند نوکیا، سامسونگ، اپل و … ممکن است برای کاربران پیش آمده باشد. اگر شما به دنبال مرکزی مطمئن جهت تعمیر و تعویض قطعات موبایل  موتورولا moto x force هستید حتما سری به مرکز تعمیرات 118 بزنید.

گوشی موتورولا moto x force دارای صفحه نمایشگری 5 لایه است که به ادعای شرکت موتورولا از فناوری ShatterShield بهره برده است و در برابر ضربه و خط و خش بسیار مقاوم است اما اگر به دلایلی صفحه تاچ و ال سی دی گوشی موتورولا موتو ایکس فورس Motorola Moto X Force شما دچار مشکل شد جهت تعمیر موتو  آن را به مرکز تعمیرات 118 ببرید تا از قطعات اورجینال صفحه نمایش در گوشی شما استفاده نمایند.

باطری گوشی موتو x force نسبت به باتری گوشی موتو x4 از همین مدل دارای ظرفیت بیشتری است و می‌تواند بازدهی بیشتری داشته باشد. گوشی موتو ایکس فورس با ظرفیت باطری لیتیومی 3760 میلی‌آمپرساعتی با شارژدهی حدودی 15 ساعت توانسته رضایت مشتریان را جلب کند. اگر باتری گوشی شما در اثر سرما یا گرما و یا استفاده‌ی نادرست از شارژی با آمپر بالا یا پایین دچار مشکل شد می‌توانید  باتری گوشی خود را با یک باتری اورجینال با هزینه‌ی کمی در مرکز تعمیرات 118 تعویض نمایید.مرکز تعمیرات 118 با سابقه ی چندساله‌ی خود توانسته بهترین خدمات را در زمینه‌ی تعمیرات و تعویص اورجینال قطعات به مشتریان ارائه دهد.