نمایش دادن همه 6 نتیجه

نمایش 9 24 36

در آگوست سال 2015 گوشی ایسوس Zenfone 2 Laser توسط کمپانی ایسوس معرفی شد. این گوشی با اندازه‌ی 5 اینچی ابعادی به اندازه‌ی 143.7 x 71.5 x 10.5 میلی متر و 140 گرم وزن دارد. این گوشی با توجه به قیمت مناسبش از مشخصات سخت‌افزاری مانند سیستم عامل 5.0 قابل ارتقا به 6.0 ٬ تراشه کوالکام MSM8916 اسنپدراگون 410 ٬ پردازنده چهارهسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی نسبتا خوبی برخوردار می‌باشد. تاچ و ال سی دی گوشی ایسوس زنفون 2 لیزر با اندازه‌ی 5 اینچی به طور تقریبی 67 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. این نمایشگر تصاویر را با کیفیت 720 در 1280 پیکسل و تراکم پیکسلی 294 پیکسل بر اینچ نمایش می‌دهد. این نمایشگر از نوع TFT ساخته شده است که قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را داشته و از چندین تماس لمسی به طور همزمان پشتیبانی می‌کند. ایسوس برای محافظت از این قطعه در برابر از خط و خش و ضربه از کورنینگ گوریلا گلس 4 بهره برده است. این گوشی در دو نسخه‌ی 8 گیگابایتی با 2 گیگ رم و 16 گیگابایتی با 2 گیگ رم عرضه شده است که کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه ظرفیت این گوشی را افزایش دهند.

دوربین اصلی گوشی ایسوس زنفون 2 لیزر از کیفیت نسبتا خوبی برخوردار است و  به سنسور 8 مگاپیکسلی با دهانه دیافراگم f/2.0 مجهز شده است. این دوربین از قابلیت ثبت تصاویر در حالت‌های پانوراما و HDR نیز برخوردار می‌باشد و به کاربران امکان ضبط ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه را می‌دهد. دوربین سلفی این گوشی دارای یک سنسور 5 مگاپیکسلی است که تصاویر خوبی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. باتری گوشی ایسوس زنفون 2 لیزر از نوع لیتیوم یونی قابل تعویض می‌باشد که دارای ظرفیت 2040 میلی آمپر می‌باشد.

تعمیر گوشی ایسوس Zenfone 2 Laser

تعمیر گوشی ایسوس زنفون 2 لیزر یکی از انواع خدماتی است که تعمیرکاران تعمیرات موبایل این مرکز به شما ارائه می‌دهند. خوشبختانه این مجموعه با چندین سال سابقه در زمینه تعمیر و تعویض قطعات گوشی‌های هوشمند با استفاده از قطعات و ابزارآلات اورجینال بهترین خدمات را به شما ارائه می‌دهند. کاربران می‌توانند با مراجعه به این مجموعه جهت تعویض قطعات گوشی ایسوس زنفون 2 لیزر خود اقدام نمایند. به کاربران توصیه می‌کنیم جهت تعمیر گوشی خود به مراکز معتبر و مجاز مراجعه نمایند تا از خرابی سایر قطعات گوشی توسط تعمیرکاران غیرحرفه‌ای جلوگیری نمایند. کاربرانی که به این مرکز دسترسی ندارند می‌توانند دستگاه خود را از طریق پیک و پست برای این مرکز ارسال نمایند.

خرید قطعات گوشی ایسوس Zenfone 2 Laser

بیشتر قطعات گوشی ایسوس Zenfone 2 Laser در این فروشگاه موجود هستند و افرادی که قصد خرید دارند می توانند با خیالی آسوده قطعات گوشی خود را از فروشگاه سفارش دهند. جهت خرید قطعات گوشی ایسوس Zenfone 2 Laser می توانید به صورت حضوری و غیر حضوری سفارشات خود را ثبت کنید. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال آن اقدام می کنند. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات و ابزار آلات موجود در این مجموعه اورجینال هستند و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شوند تا در صورت وجود هر مشکلی امکان رسیدگی به آن وجود داشته باشد. جهت اطلاع از آخرین قیمت قطعات گوشی ایسوس Zenfone 2 Laser با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید. از جمله قطعات گوشی ایسوس زنفون 2 لیزر در این مجموعه می‌توان به تاچ و ال سی دی، باتری، هارد پروگرم شده و … اشاره کرد.