نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی بدون حاشیه و فوق‌العاده جذاب و خوش‌ساخت شیائومی Mi Mix در اکتبر سال 2016 معرفی شد و بازار جهانی را متحول کرد. نسبت بدنه به نمایشگر این گوشی، 91 درصد است و در سه لبه ی آن هیچ حاشیه ای وجود ندارد و بدنه ی آن از سرامیک ساخته شده است. در قسمت جلویی دستگاه نمایشگر 6.4 اینچی قرار گرفته است و دارای نسبت تصویر 17 به 9 است. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی Mi Mix نزدیک به  108 سانتی متر مربع است و رزولوشن 1080 در 2040 دارد. پنل لمسی خازنی IPS LCD برای این گوشی در نظر گرفته شده و می تواند 16 میلیون رنگ را نمایش دهد. این نمایشگرها زاویه دید خوبی دارند و در تابش مستقیم نور خورشید، برای دیدن محتوای گوشی مشکلی پیش نمی آید.

دوربین سلفی شیائومی Mi Mix  در لبه ی پایینی گوشی جای گرفته است و از سنسور 5 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 بهره می‌برد. این دوربین از کیفیت خوبی بهره می برد و عکس های واضح و با کیفیتی را ثبت می کند. رابط کاربری دوربین بسیار خوب و راحت است و از قابلیت HDR بهره می برد و می توانید تصاویر خوبی را در روشنایی کم ثبت کند. لازم به ذکر است برای عکسبرداری سلفی باید گوشی خود را وارونه کنید تا بتوانید در زاویه دید مناسبی عکس بگیرید. درب پشت دستگاه میزبان دوربین اصلی و اسکنر اثر انگشت می باشد که در مرکز دستگاه قرار گرفته اند. دوربین اصلی شیائومی Mi Mix از سنسور 16 مگاپیکسلی بهره می برد که دارای کیفیتی متوسطی می باشد. اسکنر اثر انگشت هم سطح گوشی طراحی شده و تشخیص آن کمی مشکل است اما از سرعت بالایی در تشخیص اثر انگشت بهره می برد.

شیائومی باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 4400 میلی آمپر ساعت را برای تامین انرژی مورد نیاز دستگاه در نظر گرفته است. باتری گوشی شیائومی Mi Mix با استفاده از فست شارژ 18 واتی در مدت زمان کوتاهی شارژ می شود. در استفاده ی نیمه سنگین این باتری می تواند شما را دو روز همراهی کند. پردازنده ی مرکزی دستگاه را تراشه ی اسنپدراگون 821 تشکیل می دهد که از 4 هسته بر مبنای لیتوگرافی 14 نانومتری ساخته شده است. از دو هسته‌ی قدرتمند Kryo با فرکانس 2.35 گیگاهرتزی و دو هسته‌ ی کم‌ مصرف Kryo با فرکانس 2.19 گیگاهرتزی بهره می‌برد. پردازنده ی گرافیکی آدرنو 530 نیز در کنار هسته ی پردازشی قرار گرفته اند. این گوشی در دو نسخه با رم و حافظه ی داخلی به ترتیب 6 و 256، 4 و 128 به بازار معرفی شده اند.

تعمیر گوشی شیائومی Mi Mix

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر شیائومی Mi Mix و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است، امکان تعویض قطعات گوشی شیائومی Mi Mix  وجود دارد و پس از تعویض کیفیت سابق دستگاه شما بازگردانده می شود.

خرید قطعات گوشی شیائومی می میکس

امکان خرید قطعات شیائومی Mi Mix به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی شیائومی Mi Mix روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.