نمایش دادن همه 7 نتیجه

نمایش 9 24 36

فوریه سال 2013 کمپانی HTC یکی از اسمارت فون‌های خود را با نام گوشی اچ تی سی One M7 رونمایی کرد. این گوشی از نظر سخت‌افزاری توجه بسیاری از کاربران به سوی خود جلب نموده است. این دستگاه با قیمتی مناسب و با مشخصات فنی خوبی در دسترس کاربران قرار گرفته است. بدنه‌ی این گوشی تماما فلزی است که منجر به طراحی یکپارچه و ظاهر لوکس و گران قیمت آن شده است. با اینکه این دستگاه ساختاری فلزی دارد اما از وزن سبک 148 گرمی با ابعاد 137.4 x 68.2 x 9.3 بهره برده است. سیستم عامل اندروید 4.1.2، تراشه کوالکام، پردازنده چهار هسته‌ای 1.7 گیگاهرتزی، 2 گیگ رم و باتری 2300 میلی آمپری از مشخصات فنی این دستگاه محسوب می‌شود. ال سی دی گوشی اچ تی سی وان ام7 با اندازه‌ی 4.7 اینچی به طور تقریبی 65 درصد از قاب جلوی دستگاه را در بر گرفته است. پنل جلویی این گوشی تصاویر را با کیفیت 1080 در 1920  پیکسل و تراکم پیکسلی 469 پیکسل بر اینچ نمایش داده می‌شوند. اچ تی سی برای محافظت از این قطعه در برابر ضربه و آبخوردگی از لایه‌ای شیشه‌ای به نام کورنینگ گوریلا گلس 2 استفاده کرده است. این دستگاه از درگاه کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کند و کاربران می‌بایست به استفاده از 32 گیگابایت ظرفیت دستگاه خود رضایت دهند.

دوربین اصلی گوشی اچ تی سی وان ام7 از یک سنسور 4 مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن به یک لنز 2 مگاپیکسلی مجهز شده است. دوربین پشت این دستگاه به همراه یک فلش LED به کاربران امکان عکاسی در محیط‌های کم نور را فراهم کرده است. این دوربین قادر به ضبط ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسلی با نرخ 30 فریم بر ثانیه، 720 پیکسلی با نرخ 60 فریم بر ثانیه و HDR با ضبط صدای استریو می‌باشد. باتری گوشی اچ تی سی وان ام7 با ظرفیت 2300 میلی آمپری انرژی الکتریکی دستگاه را تامین می‌کند و در صورت شارز کامل باتری کاربران می‌توانند تا 18 ساعت در شبکه 3G مکالمه صوتی داشته باشند.

تعمیر گوشی اچ تی سی One M7

تعمیر دستگاه‌های هوشمند مانند اسمارت فون‌ها، تبلت و یا گجت‌های هوشمند از جمله خدماتی است که در مرکز تعمیرات 118 به کاربران ارائه می‌شود. به دلیل زیاد شدن قطعات فیک و نامرغوب برخی از تعمیرکاران از این قطعات برای دستگاه کاربران استفاده می‌کنند که این امر باعث خرابی زودهنگام قطعات می‌شود. خوشبختانه در این مجموعه تعمیرکاران خبره و ماهر با استفاده از قطعات اورجینال جهت تعمیر گوشی اچ تی سی وان ام 7 شما اقدام می‌کنند. در صورت خرابی قطعات دستگاه خود می‌توانید با مراجعه به این مرکز از قطعات اورجینال به همراه گارانتی معتبر بهره مند گردید. تعمیرکاران در ابتدا دستگاه را به صورت رایگان عیب یابی کرده و با اعلام هزینه در صورت رضایت کاربران جهت تعویض قطعات گوشی اچ تی سی وان ام 7 شما اقدام خواهند کرد.

خرید قطعات گوشی اچ تی سی One M7

مرکز تعمیرات 118 دارای مجوز فعالیت از اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی بوده و همچنین ملزم به اجرای ضوابط گواهینامه‌های ISO 9001 و ISO 10004 در پایش و اندازه گیری رضایت مشتری است. ما در این مجموعه تمام اصول مشتری مداری را سرلوحه‌ی کار خود قرار داده‌ایم تا در صورت نیاز تعمیرکاران بتوانیم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم. در همین راستا مجموعه کاملی از قطعات گوشی اچ تی سی One M7 را در این مجموعه گردآوری کرده‌ایم تا پس از سفارش در کمترین زمان ممکن به دست شما برسانیم. جهت خرید قطعات گوشی اچ تی سی One M7 می‌توانید با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید و از آخرین قیمت قطعات گوشی اچ تی سی One M7 مطلع شوید. همکاران ما در این مجموعه آماده‌ی خدمت رسانی به شما هستند