نمایش دادن همه 2 نتیجه

نمایش 9 24 36
تبلت Mate Pad در آپریل سال 2020 به بازار معرفی شده است. این تبلت نسخه ی ضعیف تری از سری Mate Pad pro به شمار می رود. پردازنده ی هشت هسته‌ای Kirin 810 برای این تبلت در نظر گرفته شده است که شامل 2 هسته ی 2.27 GHz Cortex-A76 و 6 هسته ی 1.88 GHz Cortex-A55 می شود. تبلت MatePad در دو نسخه با رم 4 یا 6 گیگابایتی و حافظه ی داخلی 64 یا 128 گیگابایتی در بازار عرضه می شود. سیستم عامل Android 10 روی آن نصب شده است و از رابط کاربری Android 10 برخوردار است. این تبلت از Google Play Services پشتیبانی نمی کند. از مزیت های تبلت MatePad می توان به چهار اسپیکر استریو اشاره کرد که به همراه جلوه صوتی HUAWEI Histen 6.0 تجربه ی صوتی خوبی را رقم می زنند.

درب پشت تبلت هوآوی MatePad از آلومینیوم ساخته شده و با دو رنگ سفید و آبی تیره به بازار معرفی می شود. روی درب پشت، دوربین به همراه فلش led به چشم می خورد که به صورت عمودی در ناحیه ی چپ تبلت جای گرفته است. این دوربین با حسگر 8 مگاپیکسلی می تواند عکس های پانوراما، HDR را ثبت کند. با استفاده از دوربین تبلت هوآوی MatePad می توانید با کیفیت 1080 حدود 30 فریم در ثانیه فیلم ضبط کنید. وزن این تبلت حدود 450 گرم است و با لبه های منحنی که دارد تجربه ی استفاده از یک تبلت بالا رده را به کاربر انتقال می دهد. 

تبلت Mate Pad به نمایشگر 10.4 اینچی با پنل IPS LCD مجهز شده است. این نمایشگر دارای 2K وضوح و حاشیه های بسیار کمی است که در نتیجه تماشای آن را برای کاربر لذت بخش می کند. شدت روشنایی تاچ ال سی دیتبلت هوآوی MatePad  به 470 نیت می رسد و به راحتی می توانید زیر نور آفتاب از آن استفاده کنید. مانند مدل پرچمدار این سری تبلت ها، نمایشگر این دستگاه نیز از قلم پشتیبانی می کند و شما می توانید به صورت جداگانه تهیه و استفاده کنید. انرژی مورد نیاز این تبلت را باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 7250 میلی آمپر تامین می کند. از تکنونولوژی فست شارژ 18 واتی پشتیبانی می کند و در مدت زمان کمی، باتری تبلت هوآوی MatePad شارژ می شود.

تعمیر تبلت هوآوی MatePad

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر تبلت هوآوی MatePad و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات تبلت هوآوی MatePad قابل تعمیر و یا تعویض هستند و با تعمیر دستگاه می توانیم کیفیت سابق دستگاه شما را بازگردانیم.

خرید قطعات تبلت هوآوی میت پد

امکان خرید قطعات تبلت هوآوی MatePad به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات تبلت هوآوی MatePad روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.