نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

تعمیرات و قطعات موتورولا Moto E5 Plus

گوشی موتورولا Moto E5 Plus دارای صفحه 6 اینچی و رزولویشن 720 * 1420، با قابلیت تشخیص 16 میلیون رنگ است که صفحه تاچ و ال سی دی نسبتا بزرگ و حساسی دارد، پس باید بیشتر مراقب تاچ و ال سی دی گوشی موتورولا Moto E5 Plus  خود باشید. اگر تاچ و ال سی دی گوشیتان بر اساس ضربه یا دیگر اتفاقات دچار شکستگی و خرابی شد  با مراجعه به مرکز تعمیرات 118 از تعمیر گوشی موتورولا Moto E5 Plus خود آسودگی خاطر داشته باشید.

پردازنده مرکزی که در این گوشی استفاده شده 4 هسته ای و در پردازنده گرافیکی از فناوری Adreno 308 استفاده شده است. باتری گوشی موتورولا Moto E5 Plus، لیتیومی است و کاربران نمی توانند خودشان باتری را تعویض کنند و باید این کار را به افراد مجرب و مهندسین بسپارند. ولی به کیفیت لوازم مورد استفاده مراکز تعمیر بسیار توجه داشته باشید. زیرا با استفاده از محصولات بی کیفیت و کپی، شاید برای مدت کوتاهی مشکل گوشی شما برطرف شود ولی در آینده ای نزدیک به مراتب تحمیل هزینه های سنگین تری خواهید شد و حتی این امر امکان دارد که سخت افزارهای دیگر گوشی شما نیز دچار مشکل و خرابی شود.

ما این اطمینان را به شما می دهیم که در مرکز تعمیرات 118 با به کار گیری بهترین متریال و استفاده از کیفیت اورجینال قطعات گوشی موتورولا ، گوشی شما با بهترین کیفیت و در کمترین زمان تعمیر شود و شما عزیزان نیز می توانید تا 10 روز کیفیت محصولات به کارگیری را تست کنید و در صورت بروز هرگونه مشکل مجددا به مرکز بازگردید تا بدون هزینه، مشکل گوشی شما برطرف گردد. همچنین تمامی قطعات گوشی موتورولا Moto E5 Plus دارای ضمانت یک تا شش ماهه هستند.

مهندسان و متخصصین در مرکز تعمیرات 118 از مجربترین و حرفه ای ترین افراد هستند و با به کارگیری آخرین تجهیزات در حوزه فناوری با دقت  و سرعت مطلوب به راحتی مشکل گوشی شما را برطرف می کنند. همچنین برای افرادی که وقت مراجعه به مرکز را ندارند این ویژگی و قابلیت را در نظر داریم که شما تنها با یک تماس با شرکت ما و گرفتن مشاوره رایگان به مشکل گوشی خود پی ببرید سپس پیک های ما به صورت رایگان گوشی شما دریافت و بعد از برآورد قیمت و تایید نهایی شما، تعمیر گوشی انجام و مجددا به صورت رایگان به شما تحویل داده خواهد شد.