نمایش دادن همه 6 نتیجه

نمایش 9 24 36

در فوریه سال 2014 کمپانی HTC گوشی میان رده جدید خود را با نام گوشی اچ تی سی Desire 626 رونمایی کرد. بدنه‌ی این دستگاه پلاستیکی است اما از استحکام و مقاومت خوبی برخوردار می‌باشد. بدنه‌ی صیقلی داده این گوشی مستعد جذب اثر انگشت و خط و خش می‌باشد بنابراین کاربران می‌توانند از قاب گوشی برای محافظت از دسگاه خود استفاده نمایند. وزن این گوشی 140 گرم و دارای ابعادی به اندازه‌ی 146.9 x 70.9 x 8.2  میلی‌متر می‌باشد، همچنین این گوشی از دو سیم کارت نانو به طور همزمان پشتیبانی می‌کند. تاچ و ال سی دی گوشی اچ تی سی دیزایر 626 با اندازه‌ی 5.0 ایتچی به طور تقریبی 66 درصد از قاب جلوی گوشی را به خوداختصاص داده است. این نمایشگر تصاویر را با کیفیت 720 در 1280 پیکسل و تراکم پیکسلی 294 پیکسل بر اینچ و نسبت تصویر 16:9 نمایش می‌دهد. اچ تی سی در ساخت این نمایشگر از فناوری IPS LCD بهره برده است که قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را داراست و از چندین تماس لمسی به طور همزمان پشتیبانی می‌کند.

دوربین اصلی گوشی اچ تی سی دیزایر 626 مجهز به یک سنسور 13 مگاپیکسلی با بازشوندگی دیافراگم f/2.2 می‌باشد که قابلیت ثبت تصاویرر در حالت پانوراما و HDR را برای کاربران فراهم می‌کند همچنین با فلش ال ای دی قادر به ثبت تصاویر در محیط‌های کم نور و تاریک است. دوربین سلفی این دستگاه که در بالای صفحه نمایش تعبیه شده است دارای لنز 5 مگاپیکسلی است که همانند دوربین پشت قادر به ضبط ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسلی با نرخ 30 فریم بر ثانیه می‌باشد. انرژی الکتریکی این دستگاه برعهده یک باتری لیتیوم یونی 2000 میلی آمپری است. باتری گوشی اچ تی سی دیزایر 626 در صورت شارز کامل به کاربران امکان 30 ساعت مکالمه صوتی را می‌دهد.

تعمیر گوشی اچ تی سی Desire 626

قطعات الکتریکی داخلی دستگاه‌های هوشمند مانند قطعات گوشی اچ تی سی دیزایر 626 پس از مدتی استفاده توسط کاربران به دلایل بسیاری ممکن است دچار آسیب شوند. در صورت خرابی هریک از قطعات داخلی گوشی ممکن است دچار اختلال در عملکرد کلی دستگاه شده که این امر باعث نارضایتی کاربران خواهد شد. در این صورت کاربران می‌بایست هرچه سریع‌تر به مراکز معتبر و مجاز جهت تعمیر گووشی اچ تی سی دیزایر 626 خود اقدام نمایند. ما به کاربران مرکز تعمیرات 118 را پیشنهاد می‌کنیم چرا که این مرکز با در اختیار داشتن تیمی مجرب و ماهر از تعمیرکاران حرفه‌ای دارای چندین سال سابقه بوده و جهت تعویض قطعات گوشی اچ تی سی دیزایر 626 از قطعات اورجینال بهره می‌برند همچنین به مشتریان خود گارانتی معتبر نیز ارائه می‌کنند.

خرید قطعات گوشی اچ تی سی Desire 626

برای خرید قطعات گوشی باید دقت بسیاری داشته باشید، زیرا این قطعات به دو صورت فیک و اورجینال در بازار وجود دارد که هر دو شباهت بسیاری به یکدیگر دارند و تشخیص آن ها بسیار دشوار می باشد. اما با خرید از مرکزی معتبر می توانید از کیفیت قطعات اطمینان داشته باشید. قطعات اورجینال مانند قطعه اصلی بوده و کیفیت اولیه گوشی را باز می گردانند. می توانید خرید قطعات گوشی اچ تی سی Desire 626 را از مرکز تعمیرات 118 انجام دهید. در این مرکز تمام قطعات اورجینال می باشند و با حذف واسطه ها قیمت تمام قطعات بسیار مناسب و مقرون به صرفه هستند. می توانید با تماس تلفنی از مشاوره رایگان این مرکز بهره برده و از قیمت قطعات گوشی اچ تی سی Desire 626 نیز اطلاع یابید.