نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

در آگوست سال 2019 کمپانی بلک بری به طور رسمی گوشی بلک بری Evolve X را معرفی کرد. این گوشی با ساختاری از شیشه و آلومینیوم پوشانده شده است و محافظ کورنینگ گوریلا گلس 5 از پنل لویی این گوشی محافظت می‌کند. این گوشی دارای ابعاد 159.1 x 76.8 x 8.8 میلی متر و وزن 170 گرمی است. به دلیل پشتیبانی از دو سیم کارت این دستگاه به طور همزمان کاربران می‌توانند از دو سیم کارت استفاده نمایند. بلک بری در ساخت نمایشگر این دستگاه از فناوری IPS LCD بهره برده است که تصاویر و متون را با میزان روشنایی و وضوح بالایی نمایش می‌دهد. تاچ و ال سی دی گوشی بلک بری Evolve X با اندازه‌ی 5.99 اینچی به طور تقریبی 75 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. تصاویر در این نمایشگر با رزولوشن 1080 در 2160 پیکسل و تراکم پیکسلی 403 پیکسل بر اینچ نمایش داده می‌شوند. حافظه‌ی داخلی یا همان هارد پروگرم شده دستگاه از نوع eMMC 5.1 است که با ظرفیت 64 گیگابایت همراه با 6 گیگ رم به کاربران عرضه شده است. کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه ظرفیت حافظه داخلی دستگاه خود را افزایش دهند.

دوربین پشت گوشی بلک بری Evolve X به دو لنز مجزا با سنسورهای 12 و 13 مگاپیکسلی مجهز شده است. این دوربین از قابلیت فوکوس خودکار و زوم اپتیکالی بهره برده است که به کاربران امکان ثبت تصاویری در حالت پانوراما و HDR را  فراهم می‌کند. این دوربین از فلش دوگانه نیز برخوردار می باشد که به کمک آن عکاسی در محیط‌های کم نور و تاریک به راحتی انجام می گیرد. کاربران می‌توانند با این دوربین ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسلی با نرخ 30 فریم بر ثانیه را ضبط نمایند. دوربین سلفی این گوشی نیز دارای یک سنسور 16 مگاپیکسلی است که با دیافراگم f/2.0 تصاویر بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهد. باتری گوشی بلک بری Evolve X با ظرفیت 4000 میلی آمپر انرژی الکتریکی دستگاه را تامین می‌کند. این باتری از قابلیت شارژ سریع بهره برده است که کاربران می‌توانند با استفاده از یک شارژر 18 واتی گوشی خود را شارژ نمایند.

 تعمیر گوشی بلک بری Evolve X

تعمیر گوشی بلک بری Evolve X یکی از انواع خدماتی است که تعمیرکاران تعمیرات موبایل انجام می‌دهند. تعمیرکاران این مجموعه با استفاده از قطعات و ابزارآلات اورجینال جهت تعمیر و یا تعویض قطعات گوشی بلک بری Evolve X اقدام می‌کنند. کاربران می‌توانند با مراجعه به این مجموعه گوشی خود را تعمیر نمایند و از گارانتی معتبر و قطعات با کیفیت بهره مند گردند. برخی از کاربران که در شهرستان هستند امکان دسترسی به این مرکز را ندارند به همین سبب می‌توانند دستگاه خود را جهت تعمیر از طریق پست و یا پیک برای ما ارسال نمایند. در این مرکز تیم مجربی از تعمیرکاران حرفه‌ای آماده‌ی تعمیر دستگاه‌های هوشمند کاربران می‌باشند.

خرید قطعات گوشی بلک بری Evolve X

مرکز تعمیرات موبایل 118 یکی از مراکزی است که در زمینه تعمیرو فروش انواع قطعات گوشی‌های هوشمند مانند قطعات گوشی بلک بری Evolve X فعالیت دارد. این مرکز دارای مجوز فعالیت از اتحادیه دستگاه های مخابراتی بوده و مفتخر است تا با چندین سال سابقه و با سرلوحه قرار دادن اصول مشتری مداری بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه نماید. تعمیرکارانی که قصد خرید قطعات گوشی بلک بری Evolve X را دارند می‌توانند به صورت حضوری و یا آنلاین سفارش خود را ثبت کرده تا در اسرع وقت برایشان ارسال گردد. قطعات و ابزارآلات در این مجموعه به صورت اورجینال به فروش می‌رسد بنابراین با خیالی آسوده می‌توانید خرید نمایید و از فاکتور خرید به همراه گارانتی محصولات بهره مند گردید. به دلیل نوسانات ارزی قیمت محصولات در سایت درج نشده است لذا می‌توانید جهت اطلاع از قیمت قطعات گوشی بلک بری Evolve X با کارشناسان این مرکز تماس حاصل فرمایید.