نمایش 1–8 از 9 نتیجه

نمایش 9 24 36

در دسامبر 2015 کمپانی تایوانی HTC در هند یکی دیگر از محصولات خود را با عنوان گوشی اچ تی سی One X9 رونمایی کرد. بدنه‌ی این دستگاه ساختاری مرکب از شیشه و پلاستیک است که به دلیل ساخت قاب پشتی و فریم این گوشی از پلاستیک وزن این دستگاه تنها 170 گرم و ابعاد آن 153.9 x 75.9 x 8 میلی متر است. تاچ و ال سی دی گوشی اچ تی سی وان ایکس9 با اندازه‌ی 5.5 اینچی به طور تقریبی 71 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. این نمایشگر از نوع Super LCD ساخته شده است که قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را داراست و از جندین تماس لمسی به طور همزمان پشتیبانی می کند. نمایشگر این گوشی تصاویر را با کیفیت 1080 در 1920 یا فول اچ دی و تراکم پیکسلی 401 پیکسل بر اینچ و نسبت تصویر 16:9 نمایش می‌دهد. برای محافظت از این نمایشگر اچ تی سی از یک محافظ صفحه نمایش کورنینگ گوریلا گلس لایه‌ای شیشه‌ای بر روی نمایشگر بهره برده است. حافظه‌ی داخلی در نظر گرفته شده برای این دستگاه از 32 گیگابایت ظرفیت و 3 گیگ رم بهره برده است که امکان افزایش آن با استفاده از کارت حافظه برای کاربران امکان پذیر می‌باشد.

دوربین پشت 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 موجب ثبت تصاویر با کیفیت و روشنی می‌شود. دوربین اصلی گوشی اچ تی سی وان ایکس 9 از قابلیت ثبت تصاویر در حالت پانوراما و HDR و همچنین فلش دوگانه LED پشتیبانی می‌کند. این دوربین همچنین به کاربران امکان تصویربرداری با دو کیفیت 2160 و 1080 پیکسلی با نرخ 30 فریم بر ثانیه را فراهم می‌کند. دوربین سلفی این گوشی نیز به یک سنسور 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.8 مجهز شده است که همانند کیفیت دوربین پشت ویدئو ضبط می‌کند. باتری گوشی اچ تی سی وان ایکس 9 با ظرفیت 3000 میلی آمپری انرژی الکتریکی دستگاه را تامین می‌سازد همچنین امکان مکالمه صوتی تا 15 ساعت و 40 ساعت پخش موزیک را برای کاربران فراهم می‌کند.

تعمیر گوشی اچ تی سی One X9

قطعات گوشی اچ تی سی One X9 بسیار حساس هستند و در صورت آب خوردگی و یا برخورد با اجسام امکان آسیب دیدگی آن ها وجود دارد. گوشی از قطعات مختلفی تشکیل شده است که هر کدام وظایف مخصوص خود را دارند. بیشتر این قطعات به هنگام آسیب دیدگی در کارکرد کل گوشی اختلال ایجاد می کنند و موجب از کار افتادن گوشی می شوند. در صورتی که آسیب دیدگی شدید باشد امکان تعویض قطعات گوشی اچ تی سی One X9 وجود دارد و شما می توانید با خیالی آسوده تعمیر گوشی خود را به تعمیرکاران ما در این مجموعه بسپارید. کلیه ی تعمیرات در این مجموعه به دست افراد متخصص و با استفاده از جدید ترین تکنولوژی ها ی روز قابل انجام است. در صورتی که شرایط مراجعه به مرکز تعمیرات را ندارید می توانید گوشی خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانید.

خرید قطعات گوشی اچ تی سی One X9

یکی از مهم‌ترین بخش از فرآیندهای کاری تعمیرکاران خرید قطعات اصل و با کیفیت است. تعمیرکاران با خریدقطعات اورجینال می‌توانند موجب جلب رضایت مشتری خود شوند. مرکز تعمیرات 118 با سرلوحه قرار دادن رضایت مشتریان خود درصدد ارائه بهترین خدمات در زمینه فروش قطعات و ابزارآلات می‌باشد. تعمیرکاران می‌توانند به دو صورت حض.ری و یا غیرحضوری از این مجموعه خرید نمایند. خرید قطعات گوشی اچ تی سی وان ایکس 9 نیز یکی از امکاناتی است که برای تعمیرکاران در این مرکز فراهم شده است و مشتریان می‌توانند با مراجعه به سایت جهت خرید ثبت سفارش کرده و از قیمت قطعات گوشی اچ تی سی وان ایکس 9 نیز مطلع گردند. همراه با خرید محصولات از این مرکز گارانتی معتبر و فاکتور خرید به مشتریان عزیز تحویل داده می‌شود.