نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

در آوریل سال 2016 هواوی تبلت هواوی MediaPad T1 7 Plus را معرفی کرد. این تبلت با ویژگی‌هایی همچون پشتیبانی از میکرو سیم کارت، سیستم عامل اندروید 4.4.2 کیت کت با رابط کاربری EMUI 3، تراشه Spreadtrum SC7731G، پردازنده چهار هسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی و رم 2 گیگابایتی به کاربران عرضه شده است. تاچ و ال سی دی تبلت هواوی مدیاپد تی 1 پلاس از اندازه‌ی 7 اینچی بهره برده است که 67 درصد از قاب جلوی دستگاه را در بر گرفته است. هواوی در ساخت این نمایشگر از فناوری IPS LCD بهره برده است که متون و تصاویر را با میزان روشنایی و وضوح بالایی نمایش می‌دهد. تصاویر در این نمایشگر با رزولوشن 600 در 1024 پیکسل و تراکم پیکسلی 170 پیکسل بر اینچ نمایش داده می‌شوند. حافظه‌ی داخلی این دستگاه به طور پیش فرض از ظرفیت 16 گیگابایت همراه با 2 گیگابایت رم برخوردار است که کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه ظرفیت آن را افزایش دهند.

دوربین‌ها در دستگاه هوشمنی مانند تبلت از قابلیت‌های مهم تلقی نمی‌شوند لذا در این دستگاه‌ها کمپانی‌های سازنده از آخرین فناوری بهره نمی‌گیرند. دوربین پشت تبلت هواوی مدیاپد تی1 7 پلاس از یک سنسور 5 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار به همراه قابلیت ضبط ویدئو با کیفیت 720 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه مجهز شده است. دوربین جلو این دستگاه نیز از یک لنز 2 مگاپیکسلی برخوردار است. باتری تبلت هواوی مدیاپد تی1 7 پلاس از نوع لیتیوم یونی غیرقابل تعویض است و جهت تعویض آن لازم است به تعمیرکاران مراجعه نمایید. این باتری دارای ظرفیت شارژدهی 4100 میلی آمپری است که امکان مکالمه تا 10 ساعت را برای کاربران فراهم می‌کند.

تعمیر تبلت هواوی MediaPad T1 7 Plus

تعمیر تبلت هواوی مدیاپد تی1 7پلاس یکی از انواع خدماتی است که تعمیرکاران این مرکز به کاربران ارائه می‌دهند. تعمیر دستگاه‌های هوشمند مانند تبلت نیازمند دانش و مهارت بالایی است که خوشبختانه تعمیرکاران این مرکز با مهارت و تجربه بالایی که دارند قادرند تا دستگاه شما را به بهترین نحو تعمیر و یا تعویض نمایند. تعویض تمامی قطعات معیوب و تعویض قطعات تبلت هواوی مدیاپد تی1 7 پلاس با استفاده از قطعات اورجینال انجام می‌شود. در این مجموعه در ابتدا تعمیرکاران دستگاه شما را به صورت رایگان عیب یابی کرده و در صورت لزوم جهت تعمیر و یا تعویض آن با رضایت شما اقدام می‌کنند. چنانچه کاربران به این مجموعه دسترسی ندازند می‌توانند دستگاه خود را از طریق پست و یا پیک برای ما ارسال نمایند.

خرید قطعات تبلت هواوی MediaPad T1 7 Plus

مرکز تعمیرات موبایل 118 با چندین سال سابقه در زمینه تعمیر٬ تعویض و فروش انواع قطعات و ابزارآلات تعمیرات تبلت مفتخر است تا بهترین خدمات را به کاربران عزیز ارائه نماید. قطعات به فروش رسیده در این مرکز دارای کیفیت اورجینال و قیمتی مناسب است که تعمیرکاران می توانند این قطعات را به صورت حضوری از این مرکز و یا آنلاین از طریق سایت تعمیرات 118 خریداری نمایند. چنانچه تعمیرکاران به دنبال خرید قطعات تبلت هواوی MediaPad T1 7 Plusبه صورت اورجینال هستند می‌توانند از این مرکز تهیه نمایند. همراه با خرید قطعات مورد نیاز خود می‌توانید از فاکتور خرید به همراه گارانتی معتبر قطعات و ابزارآلات نیز بهره‌مند گردید.  قیمت قطعات به دلیل نوسانات ارزی در سایت درج نشده است لذا می‌توانید جهت اطلاع از قیمت قطعات تبلت هواوی MediaPad T1 7 Plus با واحد فروش این مرکز تماس حاصل فرمایید.