نمایش 1–8 از 16 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy Note 4 در سال 2014 با فریم آلومینیومی و درب پشت پلاستیکی با وزن 176 گرم وارد بازار شد. ابعاد این گوشی 153.5 * 78.6 * 8.5 میلیمتر می باشد و برای حفاظت از نمایشگر گوریلا گلس 4 استفاده شده است. برای این نمایشگر مانند بسیاری از نمایشگرهای این شرکت از فناوری Super AMOLED استفاده شده است. ال سی دی گوشی گلکسی نوت4 در اندازه 5.7 اینچ 73.4 درصد از صفحه رویی گوشی را در بر می گیرد و می توانید در صفحه نمایشی به مساحت 88.5 سانتی متر مربع به نسبت 16 به 9 تصاویر را تماشا نمایید. رزولوشنی که برای این نمایشگر در نظر گرفته شده است 1440 * 2560 پیکسل است که بنابر این در هر اینچ آن 518 پیکسل وجود دارد. این گوشی با سیستم عامل 4.4.4 وارد بازار شد و می توانید تا اندروید 6.0.1 آن را ارتقاء دهید.

دوربین پشت گوشی سامسونگ Note 4 از لنزی استاندارد بهره مند می باشد که فاصله کانونی آن 31 میلیمتر بوده و رزولوشن آن برابر با 16 مگاپیکسل است. برای دوربین سلفی از لنز واید استفاده شده است و می توانید در هنگام عکاسی از فضای بیشتر عکاسی نمایید. رزولوشن این دوربین 3.7 مگاپیکسل در نظر گرفته شده است. باتری این گوشی ار نوع لیتیوم یونی می باشد و امکان تعویض آن برای کاربر فراهم می باشد. این باتری با ظرفیت 3220 میلی آمپر ساعت دارای شارژر سریع 15 واتی است و امکان مکالمه تا 20 ساعت و یا گوش دادن به موزیک تا 82 ساعت را برای کاربر خود فراهم می کند. این گوشی را می توانید با ظرفیت 32 گیگ که هارد استفاده شده در آن از نوع eMMC 5.0 می باشد به راحتی خریداری نمایید.

تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی نوت 4

تعمیر هر قطعه از گوشی های همراه نیاز به مهارت خاصی دارند و مثلا تعمیر نمایشگر و یا تعمیر هارد را باید به فردی مجرب بسپارید. تعمیرکاران مرکز تعمیرات 118 تمام دوره های تخصصی را گذرانده اند و با مهارت بالا خود و با استفاده از ابزارآلات تخصصی که در اختیار دارند به راحتی تعمیر گوشی را انجام می دهند. پس با خیالی آسوده می توانید تعمیر گوشی سامسونگ Galaxy Note4 را به آن ها بسپارید. علاوه بر این تمام قطعات استفاده شده در این مرکز اورجینال می باشند و بعد از تعمیر کیفیت اولیه گوشی بازگردانده می شود. پس نکته مهم دیگر استفاده از قطعات اورجینال برای  تعویض قطعات Samsung Note4 می باشد. بعد از تعمیر گوشی در این مرکز از یک تا هفت روز در صورت وجود مشکل می توانید به مرکز مراجعه کرده تا به آن رسیدگی شود.

خرید قطعات گوشی Samsung Galaxy Note4

اگر گوشی شما آسیب دیده و می خواهید بعد از تعمیر مجددا شاهد کیفیت اولیه گوشی باشید باید دقت داشته باشید که از قطعات اورجینال برای تعمیر آن استفاده شود. اما خرید قطعات اورجینال بسیار دشوار می باشد و کمی هزینه آن ها بالا می باشد. مرکز تعمیرات 118 به عنوان مرکزی معتبر و با سابقه در زمینه تعمیرات موبایل، به صورت مستقیم قطعات اورجینال گوشی را به فروش می رساند. می توانید خرید قطعات گوشی Galaxy Note 4  را از این مرکز به سه صورت خرید حضوری، آنلاین و یا تماس تلفنی انجام دهید. اما پیش از ثبت خرید خود می توانید با تماس تلفنی و یا از طریق چت آنلایت از قیمت قطعات گوشی سامسونگ Note4 اطلاع یافته سپس اقدام به خرید آن ها نمایید.