نمایش دادن همه 2 نتیجه

نمایش 9 24 36

تبلت ارزان قیمت هوآوی MatePad T8 در می سال 2020 به بازار معرفی شده است. این تبلت اقتصادی به یک پردازنده ی هشت هسته ای مدیاتک MTK8768 مجهز شده است. این چیپست بیشتر در تبلت ها مورد استفاده قرار می گیرد و هدف اصلی آن پشتیبانی از رزلوشن بالا در قیمت پایین است. برای این تبلت سیستم عامل اندروید 10 در نظر گرفته شده و از رابط کاربری EMUI 10 بهره می برد. این دستگاه به سرویس های گوگل دسترسی ندارد و فقط می تواند از اپلیکیشن مخصوص هوآوی استفاده کند. وزن تقریبی دستگاه 310 گرم و در رنگ آبی به بازار معرفی شده است. این دستگاه دارای دو نسخه با رم 2 گیگابایت و حافظه ی داخلی 16 و 32 گیگابایت می باشد. امکان ارتقا حافظه وجود دارد و شما می توانید از کارت SD استفاده کنید.

در قسمت پشتی دستگاه دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی و بالای ال سی دی دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی قرار گرفته است. معمولا برای تبلت ها از دوربین های با کیفیت استفاده نمی شود زیرا افراد ترجیح می دهند تا با استفاده از گوشی خود عکس برداری کنند تا با یک تبلت 8 اینچی. دوربین های قرار داد شده برای این تبلت برای تماس های ویدئویی و یا عکس برداری از متن و اسناد مناسب هستند و نمی توان توقع دیگری از آن ها داشت. به هر حال این یک تبلت اقتصادی برای آموزش در نظر گرفته شده و همین مقدار مشخصات هم مناسب است. نمایشگر 8 اینچی با پنل IPS LCD برای این دستگاه در نظر گرفته شده است که می تواند 16 میلیون رنگ را نمایش دهد.

مساحت تاچ و ال سی دی تبلت هوآوی MatePad T8 حدود 185 سانتی متر مربع است و 76 درصد قسمت جلویی دستگاه را پوشانده است. این نمایشگر 8 اینچی دارای نسبت تصویر 16 به 10 و رزولوشن نمایشگر برابر 800 در 1280 است. انرژی مورد نیاز دستگاه را باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5100 میلی آمپر ساعت تامین می کند. باتری تبلت هوآوی MatePad T8 به صورت داخلی در داخل قاب دستگاه قرار گرفته است و قابل جابه جایی توسط کاربر نیست. در صورت آسیب دیدگی درب پشت تبلت هوآوی میت پد T8 باید به دست تعمیرکار باز شود سپس باتری تعویض شود.

تعمیر تبلت هوآوی MatePad T8

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر تبلت هوآوی MatePad T8 و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات تبلت هوآوی MatePad T8 قابل تعمیر و یا تعویض هستند و با تعمیر دستگاه می توانیم کیفیت سابق دستگاه شما را بازگردانیم.

خرید تبلت هوآوی میت پد T8

امکان خرید قطعات تبلت هوآوی MatePad T8 به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات تبلت هوآوی MatePad T8 روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.