نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی گلکسی M01s در جولای سال 2020 به طور رسمی معرفی شده است. این گوشی از نظر مشخصات شباهت زیادی به گلکسی M01 دارد و شاهد تغییرات کمی در پردازنده، نمایشگر و سنسور اثر انگشت هستیم. سامسونگ برای این گوشی نمایشگر لمسی خازنی PLS TFT را در نظر گرفته است که توانایی نمایش 16 میلیون رنگ را دارا می باشد. قطر این نمایشگر 6.2 اینچ است و دارای نسبت تناسب 19:9 است. در هر اینچ از تاچ و ال سی دی گوشی Galaxy M01s حدود 271 پیکسل نمایش داده می شود و دارای رزولوشن تصویر 720 در 1520 می باشد. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی حدود 95 سانتی متر مربع است و حدود 80 درصد قسمت جلویی دستگاه را به خود اختصاص داده است.

ناچی به شکل V در بالای نمایشگر به چشم می خورد که دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی را درون خود جای داده است. این دوربین در شرایط نوری مناسب عملکرد خوبی را از خود نشان می دهد و با آن می توانید تماس ویدئویی برقرار کنید و یا عکس سلفی بگیرید. درب پشت گوشی سامسونگ گلکسی M01s میزبان دوربین دوگانه به همراه سنسور اثر انگشت است. دوربین های این گوشی شامل یک سنسور 13 مگاپیکسلی و یک لنز تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی می شود. این دوربین امکان فیلم برداری با کیفیت 1080p را برای این گوشی فراهم می کند. انرژی مورد نیاز گوشی را برای روشن شدن، باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت تامین می کند. برای شارژ باتری گوشی سامسونگ Galaxy M01s هیچ فست شارژی در نظر گرفته نشده است و باتری به صورت معمولی شارژ می شود.

سیستم عامل اندروید 9 پای با رابط کاربری One UI Core 1.1 برای این گوشی در نظر گرفته شده است. قلب تپنده ی این گوشی را چیپست 12 نانومتری Helio P22 تشکیل می دهد. این پردازنده از 8 هسته شامل 4 هسته ی 2.0 GHz و 4 هسته ی 1.5 GHz تشکیل شده است. پردازش گرافیکی دستگاه نیز بر عهده ی تراشه ی PowerVR GE8320 می باشد که در کنار پردازنده ی اصلی جای گرفته است. این گوشی در یک نسخه با رم 3 گیگابایتی و حافظه ی داخلی 32 گیگابایتی به بازار معرفی شده است.

تعمیر گوشی سامسونگ Galaxy M01s

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی سامسونگ Galaxy M01s و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است، امکان تعویض قطعات گوشی سامسونگ Galaxy M01s وجود دارد و پس از تعویض کیفیت سابق دستگاه شما بازگردانده می شود.

خرید قطعات گوشی سامسونگ Galaxy M01s

امکان خرید قطعات سامسونگ گلکسی M01s به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی سامسونگ Galaxy M01s روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.