نمایش 1–8 از 12 نتیجه

نمایش 9 24 36

کمپانی شیائومی در تلاش است تا بتواند در میان شرکت هایی مثل هوآوی و سامسونگ دارنده ی جایگاه ویژه ای باشد و در حال طراحی گوشی های هوشمند فوق العاده ای است. طراحی گوشی شیائومی MI A1 مانند طراحی های دیگر گوشی ها است که به نظر می رسد ظرافت بیشتری داشته باشد. این گوشی با بدنه ی تماما فلزی و وزن 165 گرمی خود به راحتی روی دست شما جا می شود و حس خوبی را به کاربر منتقل می کند. برای این گوشی از نمایشگر های LTPS IPS بهره گرفته شده است که دارای قطر 5.5 اینچ می باشد. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی MI A1 حدود 82.6 سانتی متر مربع است و حدود 70.1 درصد پنل جلویی را به خود اختصاص داده است. از ال سی دی این گوشی هوشمند یک لایه ی شیشه ای Protection Corning Gorilla Glass 3 در برابر ضربه و آب خوردگی مراقبت می کند.

دوربین سلفی گوشی شیائومی MI A1، اسپیکر مکالمه و سنسور مجاورت در بالای ال سی دی به چشم می خورند. برای این گوشی دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است که می تواند تصاویر با کیفیت و نویز کم ثبت کند. در قسمت پشتی این گوشی همانند دیگر محصولاتی که امروزه تولید می شوند شاهد دوربین دو گانه و سنسور اثر انگشت هستیم. دوربین دو گانه گوشی شیائومی می ای 1 دارای سنسور 12 مگاپیکسلی و لنزی با زاویه ای گسترده و یک سنسور 12 مگاپیکسلی دیگر با لنز تله فوتو می باشد. انرژی مورد نیاز این گوشی هوشمند را باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 3080 میلی آمپری تامین می کند. باتری گوشی شیائومی MI A1 با استفاده از شارژر 10 واتی شارژ در مدت زمان کوتاهی شارژ می شود و شما را در طول روز همراهی می کند. این باتری قابل تعویض توسط کاربر نیست و هرگونه جابه جایی باید به دست تعمیرکار انجام شود.

تعمیر گوشی شیائومی MI A1

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی شیائومی MI A1 از جمله خدمات تخصصی است که در این مجموعه به دست افراد متخصص و با استفاده از ابزار آلات اورجینال انجام می شود. تعمیرکاران ما می توانند تعمیر گوشی شما را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند. از دیگر امکانات این مرکز می توان به ضمانت نامه اشاره کرد که به هنگام تحویل گوشی به شما تحویل داده می شود تا در صورت وجود هر مشکلی امکان رسیدگی به آن وجود داشته باشد. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی شیائومی MI A1 که در تعمیرات مورد استفاده قرار می گیرند اورجینال هستند و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شوند.

خرید قطعات گوشی شیائومی می ای 1

ما در مجموعه ی تعمیرات 118 تمام اصول مشتری مداری را سرلوحه ی کار خود قرار داده ایم تا بتوانیم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم. به همین جهت همیشه قطعات اورجینال را در این مجموعه به فروش می رسانیم. تعمیرکارانی که قصد خرید قطعات گوشی شیائومی MI A1 را دارند می توانند در هر ساعت از شبانه روز سفارشات خود را به صورت اینترنتی ثبت کنند. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی  و جهت ارسال آن اقدام می کنند. قیمت قطعات گوشی شیائومی MI A1 و دیگر محصولات در این مجموعه مقرون به صرفه هستند. در صورت وجود هر گونه ابهام و سوال جهت خرید و دریافت راهنمایی های بیشتر با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.