نمایش دادن همه 8 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی ایسوس Zenfone Zoom در سال 2015 با ابعاد 158.9 x 78.8 x 12 میلی متر و وزن 185 گرم توسط کمپانی ایسوس معرفی شد. این گوشی به کاربران امکان استفاده از دو سیمکارت به طور همزمان را می‌دهد بنابراین این دستگاه از دو جایگاه جهت قرار گیری سیم کارت برخوردار می باشد. این دستگاه از مشخصات فنی همانند سیستم عامل 5.0 ٬ تراشه اینتل اتم Z3580 ٬ پردازنده چهار هسته‌ای 2.3 گیگاهرتزی و 4 گیگ رم بهره برده است. تاچ و ال سی دی گوشی ایسوس زنفون زوم با اندازه‌ی 5.5 اینچی به طور تقریبی 65 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. ایسوس این نمایشگر را با استفاده از فناوری IPS LCD طراحی و تولید کرده است که قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را داشته و از چندین تماس لمسی به طور همزمان پشتیبانی می کند. کاربران در این نمایشگر شاهد تصاویری با کیفیت 1080 در 1920 پیکسل و تراکم پیکسلی 403 پیکسل بر اینچ می‌باشند. ایسوس برای محافظت از این نمایشگر از لایه‌ای شیشه ای به نام گلس با نسخه‌ی 3 بر روی آن قرار داده است. حافظه‌ی داخلی این گوشی به طور پیش فرض در چهار نسخه‌ی 16 ٬ 32 ٬ 64 و 128 گیگابایتی عرضه شده است که امکان افزایش حافظه نیز از طریق کارت حافظه برای کاربران فراهم شده است.

دوربین پشت گوشی ایسوس زنفون زوم به یک لنز 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.7 مجهز شده است و به دلیل برخورداری از قابلیت لنز پرسکوپی تله فوتو زوم ٬ زوم سه برابر اپتیکال و OIS تصاویر بسیار خوبی را برای کاربران به ارمغان می آورد. کاربران می‌توانند با این دوربین تصاویری را در حالت‌های پانوراما و HDR را ثبت نمایند و ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسلی با نرخ 30 فریم بر ثانیه ضبط نماید. دوربین جلو این دستگاه دارای سنسور 5 مگاپیکسلی است که دارای دیافراگم f/2.0 می‌باشد. باتری گوشی ایسوس زنفون زوم از نوع لیتیوم یونی غیرقابل تعویض می‌باشد که با ظرفیت 3000 میلی آمپری انرژی الکتریکی دستگاه را تامین می سازد.

تعمیر گوشی ایسوس Zenfone Zoom

قطعات گوشی ایسوس Zenfone Zoom بسیار حساس هستند و در صورت آب خوردگی و یا برخورد با اجسام امکان آسیب دیدگی آن ها وجود دارد. گوشی از قطعات مختلفی تشکیل شده است که هر کدام وظایف مخصوص خود را دارند. بیشتر این قطعات به هنگام آسیب دیدگی در کارکرد کل گوشی اختلال ایجاد می‌کنند و موجب از کار افتادن گوشی می‌شوند. در صورتی که آسیب دیدگی شدید باشد امکان تعویض قطعات گوشی ایسوس Zenfone Zoom وجود دارد و شما می‌توانید با خیالی آسوده تعمیر گوشی خود را به تعمیرکاران ما در این مجموعه بسپارید. کلیه‌ی تعمیرات در این مجموعه به دست افراد متخصص و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های روز قابل انجام است. در صورتی که شرایط مراجعه به مرکز تعمیرات را ندارید می‌توانید گوشی خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانید.

خرید قطعات گوشی ایسوس Zenfone Zoom

خرید قطعات گوشی ایسوس زنفون زوم را به تعمیرکاران و افرادی که در زمینه تعمیرات موبایل فعالیت می‌کنند پیشنهاد می‌کنیم. خرید قطعات اورجینال و با کیفیت یکی از مواردی است که تعمیرکاران می‌بایست به آن توجه نمایند. مرکز تعمیرات 118 یکی از معدود مراکزی است که ارای چندین سال سابقه در زمینه‌ی فروش قطعات و ابزارآلات اورجینال می باشد. تعمیرکارانی که به دنبال قطعات و ابزارآلات با کیفیت هستند می‌توانند با مراجعه به این مجموعه علاوه بر مشاوره جهت خرید از گارانتی معتبر محصولات و فاکتور خرید نیز بهره مند گردند. لازم به ذکر است به دلیل نوسانات ارزی پیش آمده جهت اطلاع از قیمت قطعات گوشی ایسوس زنفون زوم با کارشناسان واحد فروش این مرکز تماس حاصل فرمایید.