نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی شیائومی Redmi Pro جزو گوشی های خاص و پر فروش این شرکت به شمار می رود که با وجود دوربین دوگانه ای که در این گوشی به کار برده شده مورد توجه قرار گرفته است. این گوشی در ژولای سال 2016 در سه رنگ طلایی، خاکستری و نقره ای به بازار معرفی شده است. نسخه ی استاندارد این گوشی از چیپست Mediatek MT6797 Helio X20 و پردازنده ی با حداکثر فرکانس 21 گیگاهرتزی بهره مند شده است. شما به راحتی می توانید بازی های 3D را بدون هیچ مشکلی روی این گوشی نصب کنید و بازی کنید. دارای رم 3 گیگابایتی و حافظه ی داخلی 32 گیگابایتی برای ذخیره سازی اطلاعات بوده و در صورت نیاز به حافظه ی بیشتر می توانید از کارت SD استفاده کنید.

از نظر مقاومت و ساخت، این گوشی جزو مطمئن ترین ها قرار می گیرد و بدنه ی آن کاملا از فلز ساخته شده است. آلومینیومی که در ساخت این قاب استفاده شده موجب براق شدن این گوشی شده است. از مهم ترین ویژگی های آن می توان به نماندن اثر انگشت روی بدنه اشاره کرد. دوربین گوشی شیائومیRedmi Pro با طراحی منحصر به فرد و متفاوتی روی قسمت پشتی گوشی قرار گرفته است. در این گوشی از دو حسگر 13 و 5 مگاپیکسلی بهره گرفته شده که مابین این دوربین ها فلش LED قرار گرفته است. در محیط هایی که نور کمی دارند و فضاهای تاریک عملکرد این گوشی بسیار قابل توجه است و شما می توانید تصاویر با نویز کمی ثبت کنید. دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی به همراه دریچه دیافراگم f/2.0 در بالای ال سی دی قرار گرفته و می تواند با کیفیت 1080 حدود 30 فریم در ثانیه فیلم را ضبط کند.

برای تامین انرژی مورد نیاز گوشی از باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 4050 میلی آمپر بهره گرفته است. باتری شیائومی Redmi Pro می تواند به طور مداوم صفحه نمایش را به مدت 5 – 6 ساعت روشن نگه دارد. این باتری قابل تعویض توسط کاربر نیست و داخل قاب گوشی جای گرفته است. در قسمت جلویی این گوشی از پنل قدرتمند AMOLED بهره گرفته شده است. قطر تاچ و ال سی دی شیائومی Redmi Pro حدود 5.5 اینچ و تراکم پیکسلی آن حدود 401ppi می باشد. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی حدود 83.4 سانتی متر مربع است و حدود 72.2 درصد قسمت جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. از دیگر مشخصات این نمایشگر می توان به نسبت تصویر 16 به 9 و رزولوشن نمایشگر 1920 در 1080 اشاره کرد.

تعمیر گوشی شیائومی Redmi Pro

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی شیائومی Redmi Pro و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی Redmi Pro قابل تعمیر و یا تعویض هستند و با تعمیر دستگاه می توانیم کیفیت سابق دستگاه شما را بازگردانیم.

خرید قطعات گوشی شیائومی ردمی پرو

امکان خرید قطعات شیائومی Redmi Pro به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات شیائومی Redmi Pro روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.