نمایش 1–8 از 12 نتیجه

نمایش 9 24 36

در ماه می سال 2014 هواوی گوشی با عنوان گوشی هواوی P7 را به کاربران معرفی کرد. این دستگاه با نمایشگر 5 اینچی وزنی سبک 124 گرمی دارد و از دو سیم کارت به طور همزمان پشتیبانی می‌کند. در صورت استفاده از یک سیم کارت می‌توانید از جایگاه دیگر به منظور استفاده از کارت حافظه‌ی جانبی بهره مند گردید. تاچ و ال سی دی گوشی هواوی پی 7، حدود 71 درصد از پنل جلویی دستگاه را در برگرفته است و هواوی برای محافظت از این نمایشگر آن را به یک محافظ کورنینگ گوریلا گلس نسخه‌ی 3 مجهز کرده است. این نمایشگر تصاویر را با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل و تراکم پیکسلی 441 پیکسل بر اینچ نمایش می‌دهد. به دلیل بهره مند شدن این نمایشگر از فناوری IPS LCD شاهد تصاویری با کیفیت و با میزان روشنایی و وضوح بالایی خواهیم بود. همانطور که ذکر شد این دستگاه از کارت SD پشتیبانی می‌کند بنابراین کاربران می‌توانند حافظه‌ی داخلی 16 گیگابایتی را افزایش دهند.

هواوی در پشت این دستگاه از یک دوربین 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 استفاده کرده است که تصاویر نسبتا خوبی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. دوربین اصلی هواوی پی 7 از قابلیت فلش LED، ثبت تصاویر در حالت پانوراما و HDR پشتیبانی می‌کند. این دوربین توانایی ضبط ویدئو با کیفیت 1080 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه را برای کاربران فراهم می‌کند. دوربین جلو این دستگاه مجهز به یک سنسور 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 شده است. باتری گوشی هواوی P7 نیز با تامین انرژی این دستگاه کاربران را تا پایان روز همراهی خواهد کرد چرا که از ظرفیت بالای 2500 میلی آمپر بهره برده است.

تعمیر گوشی هواوی P7

یکی از موارد مهمی که کاربران پس از خرابی دستگاه‌های هوشمند خود می‌بایست به آن توجه نمایند مراجعه به مراکز معتبر و مجاز در زمینه تعمیر گوشی است. بسیاری از مراکز به دلیل عدم بهره بردن از ابزارآلات مجهز و قطعات مرغوب و اصل خدمات بی کیفیتی را به مشتریان ارائه می‌دهند لذا لازم است مراکز را به خوبی تشخیص و سپس به آن‌ها مراجعه نمایید. خوشبختانه در مرکز تعمیرات موبایل 118 به دلیل مجهز بودن به ابزارآلات و قطعات به روز و با کیفیت تعمیرکاران حرفه‌ای قادرند تا با صرف مدت زمان کوتاهی بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهند. تعمیر گوشی هواوی پی 7 نیز یکی از انواع خدماتی است که می‌توانید با مراجعه به این مجموعه دریافت نمایید. تعمیرکاران در ابتدا به عیب یابی دقیق دستگاه پرداخته و در صورت لزوم جهت تعویض قطعات گوی هواوی پی 7 شما اقدام خواهند کرد.

خرید قطعات گوشی هواوی P7

مرکز تعمیرات موبایل 118 با چندین سال سابقه در زمینه تعمیر٬ تعویض و فروش انواع قطعات و ابزارآلات تعمیرات موبایل مفتخر است تا بهترین خدمات را به کاربران عزیز ارائه نماید. قطعات به فروش رسیده در این مرکز دارای کیفیت اورجینال و قیمتی مناسب است که تعمیرکاران می توانند این قطعات را به صورت حضوری از این مرکز و یا آنلاین از طریق سایت تعمیرات 118 خریداری نمایند. چنانچه تعمیرکاران به دنبال خرید قطعات گوشی هواوی P7 به صورت اورجینال هستند می‌توانند از این مرکز تهیه نمایند. همراه با خرید قطعات مورد نیاز خود می‌توانید از فاکتور خرید به همراه گارانتی معتبر قطعات و ابزارآلات نیز بهره مند گردید.  قیمت قطعات به دلیل نوسانات ارزی درج نشده است لذا می توانید جهت اطلاع از قیمت قطعات گوشی هواوی P7 با واحد فروش این مرکز تماس حاصل فرمایید.