نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی اچ تی سی Desire 830 در ماه می سال 2016 توسط کمپانی HTC معرفی شد. این دستگاه جزء گوشی‌های میان رده محسوب می‌شود که از مشخصات فنی خوبی بهره برده است. سیستم عامل اندروید 6.0، پردازنده هشت هسته‌ای 1.5 گیگاهرتزی، تراشه مدیاتک مدل MT6795 هلیو X10، باتری 2800 میلی آمپری و رم 3 گیگ از مشخصات سخت‌افزاری این دستگاه به شمار می‌آید. تاچ و ال سی دی گوشی اچ تی سی دیزایر 830 از نوع Super LCD می‌باشد که قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را داراست و همچنین از چندین تماس لمسی به طور همزمان پشتیبانی می‌کند. نمایشگر این گوشی از اندازه‌ی 5.5 اینچی بهره برده است که به طور تقریبی 67 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. تصاویر در این نمایشگر با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل و تراکم پیکسلی 401 پیکسل بر اینچ نمایش داده می‌شوند. اچ تی سی برای محافظت از این تنمایشگر از محافظ کورنینگ گوریلا گلس بهره برده است. ظرفیت حافظه‌ی داخلی این دستگاه 32 گیگابایت است که کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه آن را افزایش دهند.

دوربین اصلی گوشی اچ تی سی دیزایر 830 مجهز به یک سنسور 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 می‌باشد که قابلیت ثبت تصاویر در حالت پانوراما و HDR را برای کاربران فراهم می‌کند همچنین امکان عکاسی در محیط‌های کم نور و تاریک را نیز برآورده می‌سازد. ویدئوهای ضبط شده با این دوربین از کیفیت 1080 پیکسلی با نرخ 30 فریم بر ثانیه برخوردار می‌باشند. دوربین سلفی این دستگاه شامل لنز 4 مگاپیکسلی است که تصاویر اچ دی آر را به ثبت می‌رساند همچنین همانند دوربین اصلی فیلمبرداری می‌کند. باتری بزرگ و قدرتمند این دستگاه از ظرقیت 2800 میلی آمپری برخوردار است که به خوبی قادر به تامین انرژی الکتریکی گوشی می‌باشد.

تعمیر گوشی اچ تی سی Desire 830

از دلایل شایع خرابی دستگاه‌های هوشمند می‌توان به ضربه و یا آبخوردگی که منجر به اتصالات داخلی می‌شود، اشاره کرد. کاربران با مواجه با خرابی گوشی خود لازم است به مراکز معتبر و مجاز مراجعه نمایند چرا که در صورت عدم مهارت کافی تعمیرکاران نابلد ممکن است به سایر قطعات دستگاه نیز آسیب وارد نمایند. تعمیر گوشی اچ تی سی دیزایر 830 یکی از انواع خدماتی است که تعمیرکاران مرکز تعمیرات 118 به مشتریان خود ارائه می‌دهد. در این مجموعه تعمیرکاران از دانش و ماهرت بالایی برخوردار هستند و می‌توانند دستگاه شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با قیمتی منصفانه تعمیر و یا تعویض نمایند. تعویض قطعات گوشی اچ تی سی دیزایر 830 نیز در این مرکز با استفاده از قطعات اورجینال نیز صورت می‌پذیرد.

خرید قطعات گوشی اچ تی سی Desire 830

مرکز تعمیرات 118 دارای مجوز فعالیت از اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی بوده و همچنین ملزم به اجرای ضوابط گواهینامه‌های ISO 9001 و ISO 10004 در پایش و اندازه گیری رضایت مشتری است. ما در این مجموعه تمام اصول مشتری مداری را سرلوحه‌ی کار خود قرار داده‌ایم تا در صورت نیاز تعمیرکاران بتوانیم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم. در همین راستا مجموعه کاملی از قطعات گوشی اچ تی سی Desire 830 را در این مجموعه گردآوری کرده‌ایم تا پس از سفارش در کمترین زمان ممکن به دست شما برسانیم. جهت خرید قطعات گوشی اچ تی سی Desire 830 می‌توانید با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید و از آخرین قیمت قطعات گوشی اچ تی سی Desire 830 مطلع شوید. همکاران ما در این مجموعه آماده‌ی خدمت رسانی به شما هستند