هیچ محصولی یافت نشد.

تبلت هواوی MediaPad M2 7 با رنگ بژ یا همان طلایی معروف جذاب و با قیمتی مقرون به صرفه توسط چینی‌ها در می سال 2016 معرفی شد. این تبلت دارای ابعاد 187.4 x 105.8 x 8.2 میلی‌متر و وزن 250 گرمی است و از دو سیم کارت به طور همزمان پشتیبانی می‌کند. این دستگاه دارای نمایشگر 7 اینچی است و از نسبت تصویر 16:10 برخوردار می‌باشد. صفحه نمایش این تبلت نسبت به قاب جلوی دستگاه 71 درصد است که زیاد جالب به نظر نمی‌رسد اما دارای حاشیه‌ی مناسبی می‌باشد. ال سی دی تبلت هواوی مدیاپد ام2 7 از نوع IPS LCD ساخته شده است که قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را داراست همچنین از چندین تماس لمسی به طور همزمان پشتیبانی می‌کند. تصاویر در این نمایشگر با رزولوشن 1200 در 1920 پیکسل و تراکم پیکسلی 323 پیکسل بر اینچ بهره برده است. این دستگاه با دو ظرفیت 16 گیگابایتی با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایتی با 3 گیگابایت رم عرضه شده است که امکان افزایش حافظه برای کاربران فراهم شده است.

دوربین‌ها در دستگاه‎‌های هوشمند تبلت از قابلیت‌های اصلی به شمار نمی‌روند از این رو چینی‌ها بر روی این قابلیت در تولید این نوع گجت‌ها تمرکز زیادی انجام نمی‌دهند چه بسا این قطعه صرفا جهت برآورده ساختن نیاز اصلی کاربران تعبیه شده است. با این حال دوربین پشت تبلت هواوی مدیاپد ام2 7 از کیفیت خوبی برخوردار است و با یک لنز 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 تصاویر خوبی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. دوربین جلو به خوبی دوربین اصلی نیست و به یک سنسور 5 مگاپیکسلی مجهز شده است. باتری تبلت هواوی مدیاپد ام2 7 از نوع لیتیوم یونی است که با ظرفیت 4360 میلی‌آمپر تامین انرزی برقی دستگاه را بر عهده دارد.

تعمیر تبلت هواوی MediaPad M2 7

رضایت مشتریان یکی از مواردی است که مرکز تعمیرات 118 و تعمیرکاران این مرکز به آن توجه ویژه‌ای دارند. این امر با ارائه بهترین خدمات در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با قیمتی مناسب توسط تیمی مجرب از تعمیرکاران محقق شده است. تعمیر و تعویض دستگاه‌های هوشمند خدماتی است که در این مجموعه به کاربران ارائه می‌شود. کاربرانی که با خرابی دستگاه تبلت خود مواجه شده‌اند می‌توانند با مراجعه به این مجموعه جهت تعمیر تبلت هواوی مدیاپد ام2 7 خود اقدام نمایند. در این مرکز تمامی قطعات به صورت اورجینال و با کیفیت بالا توسط تعمیرکاران جهت تعویض قطعات معیوب دستگاه استفاده می‌شود بنابراین با اطمینان کامل می‌توانید دستگاه خود را تعمیرکاران ما بسپارید. تعویض قطعات تبلت هواوی مدیاپد ام2 7 نیز در این مرکز امکان پذیر بوده و کافی است جهت اطلاعات بیشتر با این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

خرید قطعات تبلت هواوی MediaPad M2 7

تعمیرکاران و افرادی که قصد خرید قطعات تبلت هواوی MediaPad M2 7 را دارند می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری سفارشات خود را ثبت کنند. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال آن اقدام می‌کنند. ما در این مجموعه دارنده‌ی مجموعه‌ی کاملی از قطعات تبلت هواوی هستیم و افرادی که قصد خرید دارند می‌توانند به صورت اینترنتی سفارشات خود را ثبت کنند. سفارشات از تمامی شهرهای کشور پذیرفته می‌شود و همکاران ما در اسرع وقت نسبت به ارسال آن اقدام می‌کنند. در صورتی که قیمت قطعات تبلت هواوی MediaPad M2 7 روی سایت قابل مشاهده نیست می‌توانید با همکاران ما درمرکز تعمیرات تماس بگیرید و از آخرین قیمت محصولات مطلع شوید.