نمایش دادن همه 8 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی موتورولا Moto M میان رده ای قوی است که در نوامبر 2016 به بازار معرفی شده است. این گوشی ظاهری زیبا دارد و در کنار این سخت افزار قدرتمند توانسته کاربران زیادی را به خود جلب کند. پنل به کار برده شده در این نمایشگر از نوع IPS LCD است و رنگ ها در این گونه نمایشگر ها بسیار طبیعی به نظر می رسند. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی موتورولا Moto M حدود 83.4 سانتی متر مربع است و حدود 73.1 درصد پنل جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است. نسبت تصویر در این گوشی 16 به 9 است و این نسبت بسیار مطلوب و مناسب به نظر می رسد. از دیگر مشخصات ال سی دی این گوشی می توان به رزولوشن تصویر 1920 در 1080، قطر 5.5 اینچ و تراکم پیکسلی 401 اشاره کرد. در بالای این ال سی دی دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی به همراه اسپیکر مکالمه و سنسور مجاورت به چشم می خورد.

انرژی مورد نیاز این نمایشگر با باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 3050 میلی آمپر تامین می کند. باتری موتورولا Moto M با استفاده از فست شارژ 10 واتی در مدت زمان کوتاهی شارژ می شود و شما را در طول روز همراهی می کند.  این گوشی بدنه ای کاملا فلزی دارد. این فلز تراش خورده با گوشه هایی که با ظرافت بالایی گرد شده اند ظاهری بسیار زیبا به گوشی بخشیده اند. دوربین و فلاش این گوشی در یک فضای دایره ای شکل قرار گرفته اند. در پایین این دوربین حسگر اثر انگشت جهت امنیت بیشتر دستگاه قرار گرفته است. در سمت راست گوشی کلید های پاور و ولوم قرار گرفته اند و دارای کیفیت مناسبی هستند.  روی لبه ی بالایی این گوشی جک هدفون و لبه ی پایینی اسپیکر و سوکت شارژ قرار گرفته است 

تعمیر گوشی موتورولا Moto M

امروزه گوشی های هوشمند به بخش مهمی از زندگی افراد تبدیل شده اند و در صورت آسیب دیدگی در کار آن ها اختلال ایجاد می شود. انتخاب محلی مناسب جهت تعمیر گوشی از دیگر دغدغه های کاربران گوشی های هوشمند است. زیرا در صورتی که تعمیرکار ناشی باشد، ممکن است به هنگام تعمیر آسیب های بیشتری به گوشی وارد شود. ما به شما تعمیر در مرکز تعمیرات 118 را پیشنهاد می کنیم. ما در این مجموعه دارنده ی تکنسین مجرب و ماهری هستیم که می توانند هرگونه ایرادات نرم افزاری و سخت افزاری گوشی را برطرف کنند. شما می توانید تعمیر موتورولا Moto M را به تعمیرکاران ما در این واحد بسپارید. در صورتی که شرایط مراجعه حضوری ندارید می توانید گوشی خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانید. در این مجموعه آرشیو کاملی از قطعات گوشی موتورولا Moto M موجود است و تعمیرکاران می توانند تعمیر گوشی شما را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند.

خرید قطعات گوشی موتورولا موتو ام

تعمیرکاران و افرادی که قصد خرید قطعات گوشی موتورولا Moto M را دارند می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری سفارشات خود را ثبت کنند. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال آن اقدام می کنند. ما در این مجموعه دارنده ی مجموعه ی کاملی از قطعات گوشی موتورولا هستیم و افرادی که قصد خرید دارند می توانند به صورت اینترنتی سفارشات خود را ثبت کنند. سفارشات از تمامی شهر های کشور پذیرفته می شود و همکاران ما در اسرع وقت نسبت به ارسال آن اقدام می کنند. در صورتی که قیمت قطعات گوشی موتورولا Moto M روی سایت قابل مشاهده نیست می توانید با همکاران ما درمرکز تعمیرات تماس بگیرید و از آخرین قیمت محصولات مطلع شوید.