نمایش دادن همه 2 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی ایسوس Zenfone 3 Deluxe در ماه می سال 2016 توسط کمپانی ایسوس با ابعاد 156.4 x 77.4 x 7.5 میلی متر و وزن 170 گرم معرفی شد. این گوشی برخلاف قیمت مناسبی که دارد از مشخصات سخت‌افزاری بسیار خوبی برخوردار می‌باشد. از مشخصات فنی این گوشی می‌توان به سیستم عامل اندروید 6.1 قابل ارتقا تا اندروید 8 ٬ تراشه کوالکام MSM8996 اسنپدراگون 820 و پردازنده چهار هسته‌ای و 6 گیگ رم اشاره کرد. تاچ و ال سی دی گوشی ایسوس زنفون 3 دلوکس از فناوری قدرتمند Super AMOLED بهره برده است که تصاویر و متون را با کیفیت بسیار خوبی نمایش می‌دهد. کاربران در نمایشگر 5.7 اینچی این گوشی شاهد تصاویری با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل و تراکم پیکسلی 386 پیکسل بر اینچ هستند. این نمایشگر به طور تقریبی 74 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است و برای محافظت بر روی آن از گوریلا گلس نسخه 4 استفاده شده است. این دستگاه در سه نسخه با ظرفیت‌های 64 گیگابایتی٬ 128 گیگابایتی و 256 گیگابایتی عرضه شده است که امکان افزایش آن برای کاربران نیز فراهم شده است.

دوربین پشت گوشی ایسوس زنفون 3 دلوکس با سنسور 23 مگاپیکسلی و گشودگی دیافراگم f/2.0 بر روی پنل پشت دستگاه تعبیه شده است. این دوربین به کاربران امکان عکاسی با قابلیت پانوراما و HDR را می دهد و همچنین می‌توانند به کمک فلش LED در محیط‌های کم نور و تاریک عکاسی کنند. ضبط ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه نیز با این دوربین امکان پذیر می‌باشد. دوربین سلفی این دستگاه مجهز به سنسور 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 نیز شده است که همانند دوربین پشت قادر به ضبط ویدئو می‌باشد. باتری گوشی ایسوس زنفون 3 دلوکس از نوع لیتیوم یونی غیرقابل تعویض است که با ظرفیت 3000 میلی آمپری وظیفه‌ی تامین انرژی الکتریکی دستگاه را برعهده دارد.

تعمیر گوشی ایسوس Zenfone 3 Deluxe

تعمیر گوشی ایسوس Zenfone 3 Deluxe یکی از انواع خدماتی است که تعمیرکاران تعمیرات موبایل این مرکز به مشتریان ارائه می‌دهند. امروزه به دلیل استفاده زیاد کاربران از دستگاه‌های هوشمند امری طبیعی است که اسمارت فون‌ها پس از مدتی به دلایل مختلفی همچون ضربه و یا آبخوردگی دچار آسیب شده و نیاز به تعمیر و یا تعویض داشته باشد. به کاربران توصیه می‌کنیم جهت تعمیر و یا تعویض قطعات گوشی ایسوس Zenfone 3 Deluxe خود به تعمیرکاران خبره و ماهر مراجعه نمایید. در این مرکز خوشبختانه تعمیرکاران با استفاده از قطعات و ابزارآلات اورجینال بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. کاربران می‌توانند با مراجعه به این مرکز جهت تعمیر دستگاه خود اقدام نمایند و یا در صورت عدم دسترسی به این مرکز از طریق پست و یا پیک دستگاه خود را برای این مجموعه ارسال فرمایید.

خرید قطعات گوشی ایسوس Zenfone 3 Deluxe

خرید قطعات گوشی ایسوس زنفون 3 دلوکس را به تعمیرکارانی که قصد خرید قطعات اورجینال را دارند پیشنهاد می‌کنیم. خرید قطعات گوشی‌های هوشمند یکی از فرآیندهای کاری تعمیرکاران موبایل است که لازم است با دقت و مهارت بالایی انجام گیرد چرا که ممکن است با انتخاب قطعات فیک و نامرغوب نارضایتی مشتریان را در پی داشته باشد. خوسبختانه مرکز تعمیرات 118 با فروش قطعات و ابزارآلات اورجینال به عنوان مرکز معتبر شناخته شده است که تعمیرکاران می‌توانند به آن مراجعه نمایند. تعمیرکارانی که به این مرکز دسترسی ندارند می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز جهت خرید سفارش خود را ثبت کرده و از قیمت قطعات گوشی ایسوس زنفون 3 دلوکس مطلع گردند.