نمایش 1–8 از 93 نتیجه

نمایش 9 24 36

تبلت Galaxy View2 (1)

تبلت سامسونگ Galaxy Tab 2 10.1 P5100 (2)

تبلت سامسونگ Galaxy Tab Advanced2 (1)

تبلت سری Galaxy Note (5)

تبلت سری Galaxy Tab 3 (9)

تبلت سری Galaxy Tab 4 (6)

تبلت سری Galaxy Tab A (17)

تبلت سری Galaxy Tab Active (9)

تبلت سری Galaxy Tab E (6)

تبلت سری Galaxy Tab S (29)

تبلت سری Tab pro (5)

تبلت سامسونگ گلگسی پی 601 P601 (3)

سونی، شرکتی کره ای است که فعالیت های بین المللی دارد. مرکز این کمپانی در شهرک اداری سامسونگ تاون سئول قرار گرفته است. این شهر، یک مرکز اداری و پارک فناوری اطلاعات است که به‌طور کامل به سامسونگ و زیرمجموعه‌های متعدد آن تعلق دارد. این شرکت زمینه های فعالیت بسیاری را دارد و تمرکز آن از سال 1969 و با تاسیس سامسونگ الکترونیکس در دنیای الکترونیک و فناوری شروع شد. تاریخچه ی مختصری از محصولات سامسونگ موجود است که نشان از حرکت آهسته و حساب شده ی این شرکت در بازار پر سود است. کمپانی سامسونگ بیشتر با گوشی های هوشمند شناخته می شود و به عنوان یک برند قابل اعتماد در بازار حضور دارد. محصولات اصلی و پرچم دار سامسونگ با برند گلکسی اس به بازار جهانی عرضه شدند. این شرکت توانست با عرضه ی بهترین محصولاتش و استفاده از فناوری های دیگر  بازه ی زیادی از مشتریان را به خود جلب کند.

در سپتامبر سال 2010 میلادی، سامسونگ اولین تبلت اندرویدی تب یعنی گلکسی تب P1000 را معرفی کرد. این دستگاه اولین تبلت سری گلکسی تب به شمار می رود و قصد رقابت با اپل آیپد را داشت. این شرکت در بازار فروش تبلت نیز نقش پر رنگی داشته است. تبلت های سامسونگ بسیار منحصر به فرد بودند و ابعاد و عملکرد متفاوتی داشتند. یکی از تکنولوژی هایی که موجب پیشرفت زیاد این تبلت ها شده بود، عرضه‌ی قلم هوشمند S Pen برای تبلت‌ها بود. علی رغم کیفیت بالای ساخت تبلت سامسونگ، این محصولات نیز آسیب پذیر هستند و در صورتی که آسیب وارد شده شدید باشد موجب خاموش شدن دستگاه می شود. افتادن از ارتفاع، ریختن مایعات روی دستگاه و یا افتادن آن در آب، ضربه خوردن دستگاه، نوسانات برق، استفاده از شارژرهای غیر استاندارد و مواردی از این قبیل، از شایع ترین اتفاق هایی است که برای دستگاه های دیجیتالی پیش می آید. این عوامل بر روی عملکرد تمامی قطعات گوشی تاثیر می گذارند و موجب آسیب دیدگی قطعات تبلت سامسونگ می شوند. در چنین مواقعی می توانید دستگاه خود را برای تعمیر و بررسی به مرکزی معتبر بسپارید. امکان تعویض و تعمیر قطعات تبلت سامسونگ وجود دارد و تعمیرکار می تواند کیفیت سابق دستگاه شما را بازگرداند.

تعویض باتری تبلت سامسونگ

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعویض باتری تبلت سامسونگ و دیگر قطعات دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است باتری تبلت سامسونگ قابل تعمیر و یا تعویض می باشد و با تعمیر دستگاه می توانیم کیفیت سابق دستگاه شما را بازگردانیم.

خرید باتری تبلت سامسونگ

امکان خرید باتری تبلت سامسونگ به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت باتری تبلت سامسونگ روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.