نمایش 1–8 از 9 نتیجه

نمایش 9 24 36

در فوریه سال 2017 کمپانی سونی یکی از محصولات جدید خود را با قابلیت‌های ویژه از نظر دوربین و سخت‌افزار با عنوان گوشی سونی Xperia XZs معرفی کرد. بدنه‌ی این گوشی ساختاری مرکب از شیشه و فلز همراه با فریمی پلاستیکی است. ابعاد این گوشی 146 x 72 x 8.1 میلی متر و وزن آن 161 گرم است. پشتیبانی از استاندارد IP68 دستگاه را در برابر آبخوردگی و گرد و غبار مقاوم می‌کند و کاربران می‌توانند دستگاه خود را تا عمق 1.5 متری از آب تا 30 دقیقه قرار دهند. تاچ و ال سی دی گوشی سونی اکسپریا ایکس زد اس با اندازه‌ی 5.2 اینچی به طور تقریبی 70 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است و تصاویر در آن با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل و تراکم پیکسلی 424 پیکسل بر اینچ نمایش داده می شود. فناوری ساخت این نمایشگر از نوع IPS LCD که قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را داراست و از جندین تماس لمسی به طور همزمان پشتیبانی می‌کند. این گوشی در دو نسخه‌ی 32 گیگابایتی با 4 گیگ رم و 64 گیگابایتی با 4 گیگ رم به کاربران عرضه شده است که به دلیل پشتیبانی از کارت حافظه امکان افزایش دادن ظرفیت حافظه داخلی نیز امکان پذیر است.

دوربین پشت گوشی اکسپریا ایکس زد اس دارای یک سنسور 19 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 در پنل پشت گوشی تعبیه شده است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند تصاویری با کیفیت و خوبی را از لحظات زندگی خود به ثبت رسانند. این دوربین از قابلیت پانوراما و HDR به همراه فلش LED بهره برده است. این دوربین به کاربران امکان ضبط ویدئوهایی با کیفیت‌های 2160 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه٬ 1080 پیکسلی با نرخ 30 فریم بر ثانیه و 720 پیکسل با نرخ 960 فریم بر ثانیه را می‌دهد. دوربین سلفی این گوشی دارای لنز 13 مگاپیکسلی است که تصاویر خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. باتری گوشی سونی اکسپریا ایکس زد اس با ظرفیت شارژدهی 2900 میلی آمپر انرژی الکتریکی دستگاه را تامین می‌کند.

تعمیر گوشی سونی Xperia XZs

یکی از اقداماتی که تعمیرکاران تعمیرات موبایل در مراکز معتبر و مجاز انجام می دهند تعمیر گوشی سونی Xperia XZs می‌باشد. تعمیر و تعویض قطعات گوشی سونی ایکس زد اس امری دشوار است لذا به کاربران پیشنهاد می کنیم به تعمیرکاران و افرادی که در این زمینه تجربه و مهارت بالایی دارند مراجعه نمایند. خوشبختانه در مرکز تعمیرات موبایل این مرکز از تعمیرکاران ماهر و مجرب جهت تعمیر انواع گوشی‌های هوشمند استفاده شده است تا بهترین خدمات به مشتریان عزیز ارائه گردد. تعمیرکاران این مرکز در ابتدا به عیب یابی دقیق دستگاه شما می پردازند و پس از این امر در صورت رضایت شما جهت تعمیر و یا تعویض قطعات معیوب دستگاه اقدام می کنند. در صورتی که شرایط مراجعه به مرکز تعمیرات را ندارید می توانید گوشی خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانید.

خرید قطعات گوشی سونی Xperia XZs

خرید قطعات گوشی سونی اکسپریا XZs در مرکز تعمیرات موبایل 118 برای تعمیرکاران فراهم می‌باشد. این مجموعه با چندین سال سابقه در زمینه تعمیر٬ تعویض و فروش قطعات و ابزارآلات بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. تعمیرکارانی که به دنبال قطعات اورجینال هستند می‌توانند به این مرکز به صورت حضوری مراجعه کرده و از گارانتی معتبر محصولات و همچنین فاکتور خرید نیز بهره مند گردند. چنانچه برخی از کاربران به این مرکز دسترسی ندارند لازم است با مراجعه به سایت مرکز قطعات مورد نیاز خود را سفارش داده تا در اسرع وقت برایشان ارسال گردد. جهت اطلاع از قیمت محصولات و قیمت قطعات گوشی سونی اکسپریا ایکس زد اس می‌توانید با واحد فروش این مرکز تماس حاصل فرمایید.