تعویض گلس ال سی دی گوشی آیفون و سامسونگ

 

تعمیر ال سی دی شکسته موبایل و گلس موبایل

تعویض گلس ال سی دی را می‌توان در گوشی‌ها با دستگاه OCA لمینت انجام داد. این دستگاه تکه‌های شکسته ال سی دی را به یکدیگر متصل می‌کند و آنها را به یکدیگر می‌چسباند. اما ال سی دی زمانی تعمیر می‌شود که اولا گلس که همان شیشه بیرونی گوشی می‌باشد شکسته باشد دوما شما همچنان تصویر داشته باشید و تاچ بدون لگ کار کند.

تعویض گلس ال سی دی از تجهیزات مدرن و چسب OCA انجام می‌شود که در این نوع تعمیر، ال سی دی به حالت اولیه خود بازمی‌گردد.

از جمله مزایای این روش می‌توان به دقت بالا در صافی و مسطحی صفحه لمینت و ال سی دی و ایمنی بالای آن اشاره نمود.

تعمیر ال سی دی موبایل و گلس موبایل آیفون و سامسونگ

صفحه نمایش گوشی و تبلت شما در واقع مهمترین وظیفه را در عملکرد دستگاه شما دارد به طوری که بدون صفحه نمایش عملا دستگاه شما از کار می‌افتد. بر همین اساس تعمیر سریع و به موقع آن امری حیاتی و ضروری است. امروزه مدل‌ها و برندهای متفاوتی از گوشی‌های هوشمند در اختیار کاربران قرار گرفته که این باعث تنوع در نوع تعمیرات می‌گردد و باعث تخصصی و فنی تر شدن مباحث مرتبط با آن گردیده است. تعمیرات تخصصی ال سی دی و گلس موبایل آیفون و سامسونگ بخشی از خدمات تعمیرات 118 می‌باشد که با ابزارها و فناوری‌های جدید صورت می‌گیرد.

متخصصان و تکنسین‌های Repair 118 می‌توانند گلس گوشی‌های آیفون و سامسونگ شما رو تعمیر کنند. اما برای تعمیر چند نکته حائز اهمیت است. نکته اول اینکه گلس روی ال سی دی که همان شیشه بیرونی گوشی شما محسوب می‌شود شکسته باشد. نکته دوم اینکه شما همچنان تصویر داشته باشید و تاچ شما بدون لگ کار کند.

تعویض گلس ال سی دی با تجهیزات مدرن و چسب OCA انجام می‌شود. از جمله مزایای این روش می‌توان به دقت بالا در صافی و مسطحی صفحه لمینت و ال سی دی آن اشاره نمود. همچنین در بخش آموزش تعمیرات موبایل، تعویض اصولی گلس آموزش داده می شود.

چطور امکان دارد که تکه‌های شکسته ال سی دی گوشی شما به یکدیگر بچسبند و دوباره همانند روز اول شروع به فعالیت کند. دستگاه OCA لمینت می‌تواند این کار را انجام دهد اما چگونه؟ در ادامه به بررسی این موضوع می‌پردازیم تا ببینیم چگونه دستگاه OCA تکه‌های شکسته ال سی دی را به یکدیگر متصل می‌کند.

در گوشی‌های سامسونگ و آیفون می‌توان گلس را تعویص نمود اما این کار چند شرط دارد:

یک: باید گلس روی ال سی دی که در واقع همان شیشه بیرونی است شکسته باشد.

دو: گوشی شما همچنان تصویر داشته باشد و تاچ آن بدون هیچ لگی کار کند.

✔️ مزیت این روش در این است که هزینه تعمیر یک ال سی دی به مراتب از تعویض آن کمتر است و در زمان تعمیر، ال سی دی اورجینال گوشی خود شما تعمیر می‌گردد و دوباره شاهد همان کیفیت قبلی ال سی دی خود هستید.

✔️ تعویض گلس ال سی دی با فناوری های نوین و مجهزترین دستگاه و چسب OCA انجام می‌شود و زمانی که گوشی شما تعمیر شد کیفیت ال سی دی آن به حالت اولیه باز می‌گردد.

لمینت بدون ایجاد حباب هوا

یک: ابتدا دستگاه را به برق وصل نموده و دکمه Start را فشار می‌دهیم.

دو: دکمه توقف اضطراری را در جهت ساعتگرد (جهت حرکت عقربه های ساعت) می‌چرخانیم تا دکمه به بالا بپرد.

سه: از پنل سیستم استارت، دکمه تنظیمات را انتخاب نموده و سپس تنظیمات لمینت را انتخاب می‌کنیم. دمای لمینت را روی 40 درجه سانتی گراد، زمان وکیوم را روی پانزده ثانیه و زمان لمینت را روی 180 ثانیه یا سه دقیقه قرار می‌دهیم. اکنون دکمه تایید را فشار می‌دهیم و در ادامه بر روی دکمه بازگشت می‌زنیم و از صفحه نخست گزینه لمینت را انتخاب می‌کنیم.

چهار: فشار مربوط به لمینت را روی سی و پنج صدم مگا پاسکال قرار می‌دهیم.

پنج: ال سی دی در را تمیز نموده و فیلم OCA را با چسب آن می‌کشیم و با سرعت و دقت، کاملا روی ال سی دی می‌گذاریم و روی وسط ال سی دی با ضربه انگشت سبابه آن را روی ال سی دی پخش می‌کنیم.

شش: ال سی دی را روی سینی قرار داده و در تانک لمینت قرار می‌دهیم. اکنون دکمه استارت را فشار داده و با یک دست فشار می‌آوریم تا زمانی که مکش شروع شود.

هفت: زمانی که پمپ خلا به مقدار پیش فرض خود برسد، سینی لمینت به پایین رانده می‌شود و وقتی که زمان تنظیم شده به انتها رسید درب وکیوم به طور اتوماتیک باز می‌شود.

لمینت سریع

یک: زمان لمینت را روی 20 ثانیه و فشار را روی چهار دهم مگا پاسکال قرار می‌دهیم.

دو: سایر تنظیمات همانند قسمت قبل (لمینت بدون حباب) انجام می‌شود.

حذف حباب های هوا

یک: دکمه اگزوز را فشار داده و پس از پایان کار، درب مخزن حذف کننده حباب را باز می‌کنیم.

دو: نمایشگر را به مخزن حذف کننده‌ حباب تغییر دهید.

سه: بر روی دکمه بازگشت زده و وارد تنظیمات حذف حباب شوید و زمان حذف حباب را روی 10 تا 20 دقیقه و دمای آن را روی 40 درجه سانتی گراد تنظیم کنید.

چهار: بر روی بازگشت زده و سپس در صفحه اصلی حذف حباب را استارت می‌کنیم. وقتی که زمان تنظیم شده به پایان رسید درب مخزن حذف حباب را باز نموده و صفحه نمایش را خارج می‌کنیم.

تعمیر گلس شکسته با این دستگاه چه فوایدی دارد؟

✔️ منطبق بودن لمینت اتصال شل میان صفحه لمینت و سیلندر، باعث صافی و مسطحی ال سی دی شده و از اینکه نیمی از ال سی دی لمینت شود جلوگیری می‌نماید.

✔️ استفاده از این دستگاه باعث افزایش ایمنی و بالا رفتن دقت می‌گردد.

✔️ به کمک این دستگاه می‌توان بیش از 20 ال سی دی آیفون را برای بیرون آوردن حبابهای هوا به صورت یکجا در داخل دستگاه جای دهد.

مرکز تعمیرات 118

تعمیرات گلس و ال سی دی خود را به بسپارید

 

در این ویدیو نحوه ی تعویض گلس S8 و جداسازی گلس از ال سی دی توسط دستگاه فریز در مرکز تعمیرات 118 را نمایش داده ایم.

با خیال راحت تعویض گلس گوشی خود را به ما بسپارید و مطمئن باشید نهایت سعیمان را در تعویض گلس گوشی شما به نحو احسن را انجام میدهیم. تکنسین های ما بارها و بار ها گلس گوشی های مختلف را تعویض کرده اند و در این امر پیشرو هستیم.

تعویض گلس ال سی دی گوشی سامسونگ s8 plus

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.