نمایش 1–8 از 9 نتیجه

نمایش 9 24 36

کمپانی شیائومی در تلاش است تا بتواند در میان شرکت هایی مثل هوآوی و سامسونگ دارنده ی جایگاه ویژه ای باشد و در حال طراحی گوشی های هوشمند فوق العاده ای است. گوشی شیائومی می 9 اکسپلورر در فوریه  سال 2019  به بازار معرفی شده است. در پنل جلویی این گوشی از نمایشگر قدرتمند Super AMOLED بهره گرفته شده است که از آن یک لایه ی شیشه ای Corning Gorilla Glass 6 در برابر ضربه خوردن و آب خوردگی مراقبت می کند. این نمایشگر با قطر 6.39 اینچی دارای رزولوشن تصویر 1080 در 2340 و تراکم پیکسلی 403 می باشد. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی Mi 9 Explorer حدود 100 سانتی متر مربع است و حدود 85.2 درصد پنل جلویی را به خود اختصاص داده است.در بالا ی  ال سی دی دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی به چشم می خورد.

برای تامین انرژی مورد نیاز سخت افزار این گوشی از باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 3300 میلی آمپر تامین می کند. با کمک فست شارژ 27 واتی باتری گوشی شیائومی Mi 9 Explorer در مدت زمان کوتاهی شارژ می شود و شما را در طول روز همراهی می کند. این گوشی مجهز به فست شارژ 20 واتی است و بدون استفاده از کابل شارژ می شود. دوربین سه گانه 48، 12 و 16 مگاپیکسلی در قسمت پشتی جای گرفته اند، این دوربین از زوم اپتیکال بهره می برد و شما می توانید تا 2 برابر زوم بیشتری برای عکاسی داشته باشید. یکی از این دوربین ها دارنده ی دریچه ی دیافراگم بازی است که می تواند در شرایط نوری ضعیف نیز تصاویر خوبی را ثبت کند. در نهایت با این گوشی می توانید تصاویر با کیفیتی را در شب ثبت کنید.

تعمیر گوشی شیائومی Mi 9 Explorer

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی شیائومی Mi 9 Explorer از جمله خدمات تخصصی است که در این مجموعه به دست افراد متخصص و با استفاده از ابزار آلات اورجینال انجام می شود. تعمیرکاران ما می توانند تعمیر گوشی شما را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند. از دیگر امکانات این مرکز می توان به ضمانت نامه اشاره کرد که به هنگام تحویل گوشی به شما تحویل داده می شود تا در صورت وجود هر مشکلی امکان رسیدگی به آن وجود داشته باشد.لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی شیائومی Mi 9 Explorer که در تعمیرات مورد استفاده قرار می گیرند اورجینال هستند و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شوند.

خرید قطعات گوشی شیائومی می 9 اکسپلورر

تعمیرکارانی که قصد خرید قطعات گوشی Mi 9 Explorer را دارند می توانند با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرند و از آخرین قیمت قطعات گوشی شیائومی Mi 9 Explorer مطلع شوند. به یاد داشته باشید کلیه ی قطعات موجود در این مجموعه اورجینال هستند و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شوند. امکان ثبت سفارش به صورت اینترنتی وجود دارد و شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز سفارش خود را ثبت کنید. در صورت وجود هرگونه ابهام و سوال جهت خرید و نحوه ی تعمیر با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید و زاهنمایی های لازم جهت خریدی مطمئن را دریافت کنید. همکاران ما آماده ی پاسخگویی به سوالات شما هستند.