نمایش دادن همه 8 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی موتو ایکس پلی (Moto X Play) همزمان با ورود گوشی هم رده‌ی خود یعنی موتو x style در سال 2015 معرفی شد. از لحاظ سخت افزاری این گوشی نسبت به موتو ایکس استایل از کیفیت پایین تری برخوردار است بنابراین قیمت کمتری نیز دارد. کمپانی معروف موتورولا گوشی‌های این رده‌ی خود را جزوه بهترین رده می‌داند.

تعمیرات و قطعات گوشی موتورولا Moto X Play

در بسیاری از مراکز تعمیرات موبایل و گوشی برای تعمیر گوشی Moto X Play به طور حتم از قطعات موبایل موتو X Play استفاده می‌شود. اما از آنجایی که ممکن است تعمیرکاران غیرحرفه‌ای از قطعات موتورولا نامرغوب و بی‌کیفیت در تعمیرات موبایل شما استفاده کنند و پس از مدتی پیامدهای نامطلوبی برای موبایل شما پیش آید بهتر است برای جلوگیری از این اتفاق به مرکز تعمیرات 118 مراجعه کنید. اما تاکنون از خود پرسیده‌اید چرا باید برای تعمیر موبایل موتو ایکس پلی خود از قطعات اورجینال استفاده شود؟ شاید در ابتدا فکر کنید بین قطعه‌ی فیک و اورجینال هیچ تفاوتی وجود ندارد اما باید به شما بگوییم که قطعات نامرغوب به مراتب زودتر از قطعات اورجینال و با کیفیت خراب می‌شوند و به سایر قطعات موتورولا آسیب می‌زنند.

صفحه ال سی دی یکی از قطعات موبایل Moto X Play است که دارای رزولوشن 1080 × 1920 پیکسل است. تاچ و ال سی دی موتو ایکس پلی جزوه اولین قطعاتی هستند که ممکن است در اثر افتادن آسیب ببینند و شکسته شوند. همانطور که در بالا اشاره شد تاچ و صفحه ال سی دی ها دارای دو نوع فیک و اورجینال هستند. اگر برای تعویض تاچ و ال سی دی گوشی خود به دنبال مرکزی هستید که از قطعات اورجینال برای تعمیر موبایل موتو ایکس پلی شما استفاده کنند حتما سری به مرکز تعمیرات 118 بزنید.

گوشی موتورولا Moto X Play از یک باتری داخلی با ظرفیت 3630 میلی آمپر بهره برده است که به ادعای شرکت موتورولا بازدهی 48 ساعته دارد که نسبت به باتری موبایل موتو x style ظرفیت و باتری بیشتری دارد. باتری گوشی موتو X PLAY یکی دیگر از قطعاتی هستند که ممکن است به مرور زمان و استفاده‌ی زیاد از گوشی خراب یا ضعیف شوند. برای تعویض باتری گوشی خود با یک باتری اورجینال می‌توانید به مرکز نعمیرات 118 مراجعه کنید.