نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

شرکت شیائومی به تولید گوشی های با کیفیت و قیمت مناسب مشهور است. اینبار توانسته با گوشی Redmi Y1 Lite نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند. در نوامبر سال 2017 به بازار معرفی شده و با وزن 150 گرمی که دارد جزو گوشی های سبک به شمار می رود. در قسمت سخت افزار این گوشی شاهد چیپست اسنپدراگون 425 شرکت Qualcomm MSM8917 هستیم و از پردازنده هسته ای Quad-Core,ARM Cortex-A53 بهره می برد که قلب تپنده ی گوشی را تشکیل می دهد. دارای رم 2 گیگابایتی و حافظه ی داخلی 32 گیگابایتی است که می تواند نیاز کاربران را برطرف کند. از کارت SD پشتیبانی می کند و شما می توانید میزان حافظه ی گوشی را تا 128 گیگابایت ارتقا دهید.

بدنه ی گوشی از فلز با کیفیت ساخته شده و در قسمت بالا و پایین شاهد نوار های آنتن هستیم. در بالای درب پشت گوشی Redmi Y1 Lite، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی به همراه فلش LED و در پایین قاب، لوگوی این شرکت به چشم می خورد. این دوربین از فناوری های ویژه ای بهره مند شده است که از جمله ی آن ها می توان به تشخیص چهره، فوکوس خودکار، فوکوس لمسی، پانورما و HDR و… اشاره کرد. دیگر دوربین این گوشی، یعنی دوبین سلفی با سنسور 5 مگاپیکسلی و دریچه ی دیافراگم f/2.0 در بالای ال سی دی جای گرفته است. دوربین سلفی این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید تماس ویدئویی برقرار کنید و یا عکس سلفی بگیرید. این گوشی به آخرین نسخه رابط کاربری شیائومی، یعنی MIUI 11  بهره مند شده است و بر روی سیستم عامل اندروید  7 قابل نصب است.

در قسمت جلویی این دستگاه از پنل قدرتمند IPS LCD بهره گرفته شده است که می توانید تصاویر را با رنگ های طبیعی نمایش دهد. قطر ال سی دی گوشی شیائومی Redmi Y1 Lite حدود 5.5 اینچ و دارای رزولوشن نمایشگر 1280در 720 می باشد. از این نمایشگر یک لایه شیشه ای Corning Gorilla Glass 3 در برابر ضربه خوردن و آب خوردگی مراقبت می کند. تامین انرژی سخت افزار قدرتمند این گوشی بر عهده ی باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 3080 میلی آمپر است. باتری گوشی Redmi Y1 Lite می تواند شما را در 92 ساعت پخش موزیک همراهی کند. از قابلیت فست شارژ پشتیبانی نمی کند و به صورت معمولی شارژ می شود.

تعمیر گوشی شیائومی Redmi Y1 Lite

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی شیائومی Redmi Y1 Lite و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی Redmi Y1 Lite قابل تعمیر و یا تعویض هستند و با تعمیر دستگاه می توانیم کیفیت سابق دستگاه شما را بازگردانیم.

خرید قطعات گوشی شیائومی ردمی وای 1 لایت

امکان خرید قطعات شیائومی Redmi Y1 Lite به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات شیائومی Redmi Y1 Lite روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.