نمایش 1–8 از 13 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy Note Edge در سال 2014 وارد بازار شده است و در مقایسه با رقبای خود کیفیت بالایی دارد. این گوشی در ابعاد 151.3 * 82.4 * 8.3  میلیمتر و وزن 174 گرم ساخته می شود و برای ساخت آن از پلاستیک استفاده شده است. نمایشگر گوشی با استفاده از فناوری Super AMOLED  ساخته شده است که به راحتی 16 میلیون رنگ را تشخیص و نمایش می دهد. این نمایشگر با اندازه 5.6 اینچ 77.2 درصد از صفحه رویی گوشی را تشکیل می دهد. برای ال سی دی گوشی گلکسی نوت اج رزولوشن 1600 * 2560 پیکسل در نظر گرفته شده است که با مساحت 96.2 سانتی متر مربعی می توان به پراکندگی پیکسلی 524 در هر اینچ پی برد. برای نمایش تصویر نسبت 16 به 10 در نظر گرفته شده است و با استفاده از گوریلاگلس3 ال سی دی پوشانده شده است.

نمایشگر این گوشی از سمت راست خمیده است و امکانات بسیاری برای کاربر فراهم می کند. این گوشی با ظرفیت 32 و 64 گیگا بایت ارائه شده است و برای سیستم عامل آن نیز اندروید 4.4.4 را در نظر گرفته اند که می توان تا اندروید 6.0 آن را ارتقاء داد.از قطعات دیگر که مورد توجه است دوربین ها می باشد که برای دوربین پشت گوشی سامسونگ Note Edge از سنسور 16 مگاپیکسلی استفاده شده است. دوربین سلفی نیز دارای لنزی با کیفیت 3.7 مگاپیکسل می باشد. باتری که برای این گوشی در نظر گرفته شده است از نوع لیتیوم یونی می باشد که با ظرفیت 300 میلی آمپر ساعت می تواند انرژی گوشی را تامین کند. این باتری برای مکالمه تا 18 ساعت و یا پخش موزیک تا 67 ساعت مناسب است.

تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی نوت اج

برای اینکه گوشی شما بعد از تعمیر کیفیت اولیه را به دست آورد باید به مرکزی معتبر مراجعه و از قطعات اورجینال جهت تعمیر آن استفاده شود‌. مرکز تعمیرات 118 با سال ها سابقه و کادری مجرب تعمیر گوشی گوشی Galaxy Note Edge را در کمترین زمان و با استفاده از بهترین ابزارها که در اختیار کاربران خود قرار داده انجام می دهد. در این مرکز گوشی پس از بررسی و برآورد هزینه تعمیر آن، که در صورت به تایید رسیدن شما، با استفاده از قطعات اورجینال تعمیر آن انجام می شود. در صورتی که امکان مراجعه به مرکز را ندارید می توانید گوشی خود را برای ما ارسال کرده تا پس از تعویض قطعات گوشی گلکسی  Note Edge آن را مجددا توسط پیک برایتان ارسال کنیم.

خرید قطعات گوشی سامسونگ Note Edge

خرید قطعات اورجینال یکی از معضلات مهم تعمیرکاران می باشد و باید دقت داشته باشند که قطعات فیک را به عنوان قطعات اورجینال به آن ها نفروشند. زیرا قطعات فیک بسیار به اصل آن ها شباهت دارند  ولی عمر کوتاهی داشته و حتی ممکن است به دیگر قطعا آسیب وارد کنند. مرکز تعمیرات 118 به عنوان مرکزی معتبر و با سابقه در تعمیرات گوشی همراه به طور مستقیم قطعات را نیز به فروش می رساند و می توانید خرید قطعات گوشی سامسونگ Galaxy Note Edge را نیز از این مرکز انجام دهید. همچنین می توانید ابزارآلات تعمیر را نیز از این مرکز خریداری کنید. پیش از خرید می توانید با تماس تلفنی علاوه بر دریافت مشاوره خرید از قیمت قطعات گوشی Samsung Note Edge مطلع شده و سپس خرید خود را تکمیل کنید.