نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی‌های موبایل از جمله گجت‌هایی هستند که این روزا بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. همه ما ساعات زیادی را با تلفن همراه خود می‌گذرانیم و در فضاها و شرایط مختلف از گوش‌مان استفاده می‌کنیم. این که گوشی همراه یک روز خراب شود از اتفاقاتی هست که تقریبا همه کاربران تلفن همراه آن را تجربه کرده‌اند. پس اگر گوشی ال جی k92 5G شما خراب شده است جای نگرانی نیست. مهم این است که برای رفع مشکل گوشی خود کجا بروید و از چه قطعاتی استفاده کنید که پشیمان نشوید. از آنجایی که گوشی ال جی قطعات مختلفی دارد ممکن است به هر دلیلی هر کدام آن‌ها خراب شوند. خرابی‌های رایجی که کاربران با آن دست و پنجه نرم می‌کنند معمولا برمی‌گردد به تاچ و ال سی دی، باتری گوشی، هارد گوشی، سوکت شارژ گوشی و… . برای تعمیر گوشی ال جی k92 5G حتما از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید تا به خوبی مشکل گوشی‌تان را حل کنید.

تعمیر گوشی ال جی k92 5g

آسیب دیدگی‌های رایج گوشی ال جی k92 5G

یکی از رایج‌ترین اتفاقاتی که کاربران تلفن همراه از آن شکایت دارند افتادن گوشی و ضربه خوردن آن و یا آب خوردگی می‌باشد. این دو اتفاق باعث بسیاری از خرابی‌های تلفن همراه می‌باشد. تاچ و ال سی دی  ال جی K92 ممکن است از ضربه محکم و یا آب خوردگی آسیب ببیند. باتری گوشی LG K92 5G یا عمرش به پایان می‌رسد و نیاز به تعویض دارد یا براثر آب خوردگی می‌سوزد. هر کدام از قطعات به دلایل مختلف ممکن است خراب شوند که رایج‌ترین آن‌ها را باهم بررسی می‌کنیم.

شکستن تاچ و ال سی دی گوشی ال جی k92 5G

اندازه ال سی دی گوشی ال جی کا ۹۲ 5 جی به اندازه 6.7 اینچ یا به عبارتی 108.4 سانتی متر مربع می‌باشد. تکنولوژی صفحه نمایش گوشی ال جی k92 g2 از نوع IPS LCD می‌باشد. نسبت سطح صفحه نمایش به بدنه در حدود 84.4 درصد است. وضوح صفحه نمایش (رزولوشن) به میزان 2400×1080 پیکسل و تراکم پیکسلی آن برابر با 393 پیکسل در اینچ می‌باشد. نسبت ابعاد تصویر آن 20:9 می‌باشد. دلایل مختلفی وجود دارد که باعث خرابی تاچ و ال سی دی گوشی می‌شود. رایج‌ترین اتفاقاتی که برای تاچ و ال‌سی‌دی گوشی ال جی کا 92 5G به وجود می‌آید آب خوردگی و یا ضربه محکم می‌باشد. این اتفاقات باعث شکستن و یا سوختن ال سی دی می‌شود‌. اگر تاچ و ال سی دی گوشی ال جی شما دچار آسیب شده است نگران نباشید ما تا اینجا در خدمت شما هستیم تا مشکل گوشی‌تان برطرف شود. تعویض ال سی دی k92 5G نیاز به مهارت تخصصی و دانش فنی دارد. حتما گوشی ال جی خود را برای تعمیر به افرادی بدهید که در این زمینه متخصص باشد.

خرابی باتری گوشی ال جی k92 5G

باتری گوشی k92 5G از نوع لیتیوم پلیمری می‌باشد. این باتری از ظرفیت 4000 میلی آمپرساعت برخوردار است. این باتری توسط کارخانه در گوشی جایگذاری و پلمپ شده است و غیرقابل جابه جایی توسط کاربر می‌باشد. دارای قابلیت شارژ سریع 4.0 می‌باشد. این فناوری باعث می‌شود که در صورتی که باتری خالی باشد به مدت ۱۵ دقیقه به شارژ ۵۰ درصد برسد. دلایل مختلفی وجود دارد که باعث می‌شود باتری گوشی خراب شود که متداول‌ترین آن‌ها آب خوردگی، استفاده زیاد از گوشی با نور بالا، استفاده از شارژهای غیر استاندار که ولتاژی متناسب با باتری گوشی ندارند و…
خوب است با رعایت یک سری موارد به افزایش عمر باتری گوشی خود کمک کنید. به هر حال همان‌طور که می‌دانید باتری گوشی یک قطعه مصرفی است و رفته رفته عملکردش ضعیف می‌شود. برای تعویض باتری گوشی ال جی k92 5g نیاز به مهارت و ابزار مخصوص می‌باشد. اگر باتری گوشی LG K92 5G شما خراب شده است حتما از افراد متخصص در این حوزه کمک بگرید

خرابی هارد گوشی ال جی k92 5G

کمپانی ال جی گوشی‌های k 92 5G خود را با هارد یا حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و ۶ گیگابایت رم روانه بازار کرده است. یک حافظه داخلی با حجم بالا مناسب برای افرادی که اطلاعات زیادی را در گوشی خود ذخیره می‌کنند. هارد گوشی ال جی کا ۹۲ ۵ جی یک قطعه بسیار ریز است که روی مادر برد گوشی واقع شده است‌. منظور از هارد گوشی همان حافظه مولتی مدیای داخلی است که یک بخش آن مربوط به ذخیره سازی اطلاعات است. اگر هارد گوشی LG K92 5G شما مشکل پیدا کند اطلاعات شخصی‌تان از جمله عکس ها، فیلم ها و… را به خطر می‌اندازد. خوب است با مراعات یک سری نکات از صدمه دیدن هارد گوشی ال جی K92 5G خود جلوگیری کنید. گاهی اوقات مشکل هارد گوشی با تعمیر قابل حل می‌باشد و می توان اطلاعاتی که در هارد ذخیره شده را بازگرداند. اما گاهی کار از کار گذشته است و باید اقدام به تعویض هارد گوشی ال جی K92 5G کرد. اگر هارد گوشی ال جی کا ۹۲ ۵ جی شما خراب شده است برای رهایی از این مشکل حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید.

خرابی سوکت شارژ گوشی ال جی k92 5G

همان طور که می‌دانید سوکت شارژ اولین قسمت برای شارژ گوشی می‌باشد. مواردی از قبیل کثیفی، شل شدن پایه های سوکت یا همچنین آب خوردگی باعث مشکلاتی مثل شارژ نشدن ، به کامپیوتر متصل نشدن و حتی در برخی موارد باعث خاموشی گوشی می‌شود که ابتدا باید محل سوکت شارژ را تمیز کنید که اگر مشکل از کثیفی به وجود آمده برطرف شود بعد پایه ها را تجدید لحیم و نهایتاً چنانچه برطرف نشد اقدام به تعویض سوکت شارژ کنید. برای تعویض سوکت شارژ گوشی ال جی k92 5G حتما به مراکزی مراجعه کنید که دانش فنی در این زمینه را داشته باشند.

قطعات گوشی ال جی k92 5G

گوشی ال جی k92 5G از قطعات مختلفی تشکیل شده است. به همین دلیل خرابی گوشی امری طبیعی‌ست زیرا بالاخره یک روز یکی از قطعات گوشی به دلایل مختلف ممکن است خراب شود. اما نگران نباشید خرابی گوشی دلیل بر ناامید شدن کامل از گوشی نمی‌باشد. اگر از متخصصان حرفه‌ای در این حوزه کمک بگیرید مشکل گوشی‌تان به راحتی برطرف می‌شود. ما در مجموعه تعمیرات ۱۱۸ با گردآوری متخصصان خبره و حرفه‌ای در زمینه تعمیرات تلفن همراه و تبلت آماده خدمت رسانی به شما می‌باشیم. تعمیر گوشی ال جی k92 5G نیاز به ابزارآلات به روز و مخصوص خود را دارد و هر کسی قادر به تعمیر نمی‌باشد. شما می‌توانید دستگاه خود را به صورت حضوری و غیر حضوری به دست ما برسانید و پس از تعمیر گوشی LG K92 5G دستگاه به همراه ضمانت‌نامه قطعات به شما تحویل داده می‌شود.

خرید قطعات گوشی ال جی k92 5 G

با وجود قطعات بی کیفیت و تقلبی در بازار در هنگام خرید قطعات گوشی ال جی K92 2G حتما به اصل و اورجینال بودن قطعه توجه کنید. مراقب افراد سودجو باشید. برای خرید قطعات گوشی ال جی کا ۹۲ ۵جی می‌توانید به صورت حضوری به مجموعه ما مراجعه کنید. همچنین می‌توانید در سایت ما قطعه مورد نظر را پیدا کرده و سفارش دهید. ما به سراسر ایران ارسال داریم. با توجه به نوسانی بودن بازار ارز و متغیر بودن قیمت قطعات گوشی ال جی K92 5G ممکن است قیمت قطعه مورد نظر در سایت درج نشده باشد. برای اطلاع از قیمت بروز قطعات گوشی K92 5G با همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرید. با اطمینان خاطر خرید کنید.