نمایش دادن همه 8 نتیجه

نمایش 9 24 36

در نوامبر سال 2015 کمپانی قدرتمند هواوی پس از معرفی میت 7، مدل جدیدی از محصول خود را با نام گوشی هواوی Mate 8 رونمایی کرد. بدنه‌ی این دستگاه تماما فلزی است و پنل جلوب آن از جنس شیشه ساخته شده است که توسط محافظ کورنینگ گوریلا گلس نسخه‌ی 3 پوشانده شده است. این دستگاه با وزن 185 گرم از دو سیم کارت به طور همزمان پشتیبانی می‌کند. ال سی دی گوشی هواوی میت 8 با اندازه‌ی 6.0 اینچی نوعی فبلت محسوب می‌شود که می‌تواند علاقه‌مندان به نمایشگرهای بززرگ را تحت تاثیر قرار دهد. این نمایشگر حدود 78 درصد از قاب جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است و تصاویر را در پنل نوع IPS-NEO LCD نمایش می‎‌دهد. کاربران در این نمایشگر شاهد تصاویری با کیفیت 1080 در 1920 پیکسل و تراکم پیکسلی 368 پیکسل بر اینچ هستند. این دستگاه در دو ظرفیت 32 و 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی عرضه شده است که امکان افزایش آن برای کاربران وجود دارد.

دوربین پشت گوشی هواوی میت 8 از یک سنسور 16 مگاپیکسلی بهره برده است که قابلیت ثبت تصاویر در حالت پانورامارا و HDR دارد همچنین به لطف فلش دوگانه LED قادر است در محیط‌های تاریک تصاویر خوبی را برای کاربران به ثبت رساند. این دوربین امکان ضبط ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسلی با نرخ 60 و 30 فریم بر ثانیه و 720 پیکسلی با نرخ 120 فریم بر ثانیه را برای کاربران فراهم می‌کند. دوربین جلو این دستگاه نیز مجهز به یک سنسور 8 مگاپیکسلی است که قادر است ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه را ضبط نماید. باتری گوشی هواوی میت 8 از نوع لیتیوم پلیمری است که با میزان ظرفیت شارژدهی 4000 میلی امپر انرژی دستگاه را تامین می‌کند. این باتری از قابلیت شارژ سریع برخوردار می‌باشد و در مدت زمان 30 دقیقه 37 درصد از طرفیت باتری را شارژ می‌کند.

تعمیر گوشی هواوی Mate 8

تعمیر و تعویض انواع گوشی‌های هوشمند نیازمند برخورداری از قطعات و ابزارآلاتی است که در این زمینه مورد استفاده قرار می‌گیرد همچنین افراد کاربلد و حرفه‌ای می‌توانند این دستگاه‌ها را بدون آسیب رساندن به سایر قطعات تعمیر نمایند. مرکز تعمیرات موبایل 118 یکی از مراکزی است که با در اختیار داشتن متخصصین حرفه‌ای قادر است بهترین خدمات را به مشتریان خود عرضه نماید. در این مجموعه به عنوان مثال جهت تعمیر گوشی هواوی میت 8 ابتدا تعمیرکاران دستگاه را به صورت رایگان عیب یابی کرده و در صورت لزوم و با رضایت مشتریان اقدام به تعمیر و یا تعویض قطعه می‌نمایند. کاربران لازم است جهت تعمیر و یا تعویض قطعات گوشی هواوی میت 8 خود به این مجموعه مراجعه نمایند.

خرید قطعات گوشی هواوی Mate 8

ما در این مجموعه تمام اصول مشتری مداری را سرلوحه‌ی کار خود قرار داده‌ایم تا بتوانیم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم. به همین جهت آرشیو کاملی از قطعات گوشی را در این مجموعه گرد آوری کرده ایم تا پس از سفارش در کمترین زمان ممکن ارسال کنیم. افرادی که قصد خرید قطعات گوشی هواوی Mate 8 را دارند می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز به صورت اینترنتی سفارشات خود را ثبت کنند. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال آن اقدام می‌کنند. علاوه بر قطعات گوشی، ابزارآلات تعمیرات موبایل هم در این مجموعه به فروش می‌رسد و افرادی که قصد خرید دارند می‌توانند با مراجعه به فروشگاه، محصولات مورد نظر را با هم مقایسه کنند و بهترین انتخاب را داشته باشند. از جمله قطعات گوشی هواوی Mate 8 موجود در این مجموعه می‌توان به تاچ و ال سی دی، باتری، هارد پروگرم شده و … اشاره کرد.